Oletko päätynyt seurustelemaan paljon vanhemman kanssa (kuin mitä olisit voinut kuvitella tekevåsi)
Kommentit (17)
En koskaan päädy tai ajaudu tekemään asioita vaan ne on tietoisia päätöksiä. Vastaus kysymykseen: en.
Vierailija kirjoitti:
Olen 24 ja avomieheni on 41.
Sillä on sit rahaa sullekkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on sit rahaa sullekkin.
Miksi luulet että suhteemme perustuu rahaan?
Kyllä. Ihan hyvin on toiminut ja muut ovat kateellisia kun miellä menee niin hyvin. Ikäero 19v.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ihan hyvin on toiminut ja muut ovat kateellisia kun miellä menee niin hyvin. Ikäero 19v.
Kuka on teille kateellinen ?
En minä ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää. Mikä on syysi? Mielenterveys ongelmat, iskä-ongelmat vai raha? Raha näistä on ymmärrettäviä.
En ole. Vanhat äijät ei vaan kiinnosta.
Seurustelin 4 v 10 v vanhemman kanssa.
Hänellä oli tosi kiva asunto, asuin siellä 3 v.
Virallisesti asuin vanhempieni luona ja sinne menin aika, kun miehen lapsi tuli vkonlopuksi.
Olen ollut nyt jo naimisissa yli 15 v, eli tästä on paljon aikaa. Nähtiin kerran tämän miehen kanssa, kaupungilla tuli vastaan. Sanoi meidän suhteen jälkeen alkoi elämään omaa elämää ihan eri tavalla . Mitä nyt tarkoittikaan sillä.
Mun vanhemmat ovat päälle 70 vuotiaita ja isäni vanhalla luokkakaverilla on naisystävä, joka on huomattavasti nuorempi.
Nainen on töissä , mies on ollut jo vuosia eläkkeellä ja miehen kädet eivät toimi kunnolla , mies ei voi avaa esim hillopurkkia, laittamaan kiinni vetoketjua jne. Nainen on paljolti kodinhoitaja nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää. Mikä on syysi? Mielenterveys ongelmat, iskä-ongelmat vai raha? Raha näistä on ymmärrettäviä.
Näissä keisseisdähän rupeaa pian se ikäero tuntumaan kun mies alkaa lähestyä viittäkyppiä. Siinä kohtaa se ikääntyminen ja eri kehitysvaihe realisoituu. No mitäpä siitä. Ennättäähän nämä vaihtaa vanhat raakit ja pedofiilit moneen kertaan nuorempaan ja vetreämpään mieheen.
Useinhan näitä näkee, nainen deitti ilmossa kertoo että ei halua yli 3 vuotta vanhempaa. Sitten rakastuu 10+ vanhempaan. Etenkin yli 40v naisen kannattaa katsoa 10 - 15 vuotta vanhempia niin saa ns. tasokkaamman miehen. Omanikäisistä saa vain jonkun aktiivimallin piinaaman miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä keisseisdähän rupeaa pian se ikäero tuntumaan kun mies alkaa lähestyä viittäkyppiä. Siinä kohtaa se ikääntyminen ja eri kehitysvaihe realisoituu. No mitäpä siitä. Ennättäähän nämä vaihtaa vanhat raakit ja pedofiilit moneen kertaan nuorempaan ja vetreämpään mieheen.
Ihminen vanhenee tasaisesti, myäs nainen vanhenee kun yli 30v jne
Kyllä, 19 vuotta vanhemman miehen kanssa olen nyt ollut etäsuhteessa 10 vuotta. Hyvin toimii!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, 19 vuotta vanhemman miehen kanssa olen nyt ollut etäsuhteessa 10 vuotta. Hyvin toimii!
Ikä on vain numero
Ei mutta paljon nuoremman M43