Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuraava neljävuotiskausi: mistä aiot leikata kulutuksessa?

Vierailija
03.06.2019 |

Meillä varmasti ulkona syömisestä ja sanomalehden tilaus lopetetaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia on, ettei yhdenkään hallituksen politiikka oli muuttanut kulutustottumuksiani tämän neljännesvuosisadan aikana, kun olen töissä ollut. Enemmän on vaikuttanut esimerkiksi lainojen korkojen muutos, joihin hallituksilla ei ole ollut osaa eikä arpaa koko tänä aikana.

Epäilen, että on paljon muitakin ihmisiä, joiden kulutustottumuksiin ei parisataa euroa vuodessa sinne tai tänne vaikuta yhtään mitään. Ellei sitten protestimielessä.

Vierailija
22/26 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi pitäisi säästää, ei tässä keltään mitään viedä. Eri asia jos verot eivät nousisi ja kaikki palvelut sitten sen takia kallistuisivat, ei olisi varmaan varaa lääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suunnitellut auton vaihtamista uuteen, mutta päätin tänään jättää sen tekemättä kuunneltuani hallitusohjelman. Ajan jatkossakin vanhalla saastuttavalla autollani.

Vierailija
24/26 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piensijoittaja kirjoitti:

Tosiasia on, ettei yhdenkään hallituksen politiikka oli muuttanut kulutustottumuksiani tämän neljännesvuosisadan aikana, kun olen töissä ollut. Enemmän on vaikuttanut esimerkiksi lainojen korkojen muutos, joihin hallituksilla ei ole ollut osaa eikä arpaa koko tänä aikana.

Epäilen, että on paljon muitakin ihmisiä, joiden kulutustottumuksiin ei parisataa euroa vuodessa sinne tai tänne vaikuta yhtään mitään. Ellei sitten protestimielessä.

Mä olen ollut työelämässä kohta 40 vuotta eikä yksikään hallitus päätöksineen ole vaikuttanut mun kulutustottumuksiini. 

Vierailija
25/26 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi tuleva hallitus ja sen hallitusohjelma ei vaikuta minuun eikä perheeseeni yhtään mitään.

Olemme suurituloisia ja tottuneet maksamaan veroja runsaasti, vaikka käytämme esimerkiksi julkisia terveyspalveuja tosi harvoin. 

Lapsemmen ovat yksityisessä päiväkodsissa, josta toki osan maksaa kaupunki.

Olemme hyvin toimeentulevia ihmisiä, meille on aivan yksi ja sama millainen hallitus tässä maassa on.

Pärjäämme kaikissa tapauksissa aivan samoin, kuin muutkin, samassa  meidän tuloluokassa olevat ihmistet.

Vierailija
26/26 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokis, mäkki, muukin amerikkalainen phasha. Kotimainen on puhtaampaa ja ekologisempaa. Pika-kertakäyttö-hetken iloista on hyvä kaikkien vähentää muutenkin. Säästäminen on terveellistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän