Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tuo booking.com tietää mitä olen tietokoneellani katsellut

Vierailija
03.06.2019 |

Siis katselin viikonloppuna minnekään kirjautumatta tietoja majoituksista paikassa X. Voi olla että katsoin jotain bookinginkin tarjoamia majoituksia. Nyt sitten sähköpostiin suoltaa bookingin tarjouksia paikan X majoituksista. Olen siis joskus kirjautunut niiden palveluun että sieltä sähköposti löytyy. Mutta tarkkaileeko ne koko ajan mitä kirjautumiseen käytetyltä tietokoneelta etsitään. Hyh...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cookies, my love. Cookies.

Vierailija
2/10 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, keksithän ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miten ne toimii??

Vierailija
4/10 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkse sama juttu sitten siinä kun katson tietokoneella vaatteita niin mainokset pyörii hetken päästä kännykällä??

Vierailija
5/10 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska viimeksi luit niitä "accept all to read article" jne. tekstejä? Niissä lukee että annat klikkaamalla luvan tonkia selaushistoriasi, jopa kuvasi, äänitiedostosi, melko lailla kaiken monessa yhteydessä. Näin sinulle personoidaan mainoksia.

Vierailija
6/10 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä olla tarkempi vastaisuudessa.

Vierailija
7/10 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyypä olla tarkempi vastaisuudessa.

Et sä niistä eroon pääse, cookiet on nykyään joka sivustolla. Ja myöskin, kun sä olet joskus jossain sivulla hyväksynyt cookiet, niin ei se niitä uudestaan kysy, paitsi tyhjäämällä selaimesta cookiet. Mutta jos olet surffannut kirjautuneena vaikka googleen tai faceen, niin cookieiden tyhjennys ei enää juuri auta, koska sitäkin kautta surffailusi eli kiinnostuksesi on jo levinnyt mainostajille nopeammmin kuin ehdit sanoa 'cookie'.

Vierailija
8/10 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta on aika vaikea nykyään välttyä, kaikkea tarkkaillaan.

Vierailija
9/10 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mun puhelimeni tunnistaa kenen seurassa olen jo niitten naamasta ja näyttää niitten nimet.

Vierailija
10/10 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksit ja IP-osoite.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän