Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peruttakaa kaikki SEISKA ROSKALEHDEN tilaus

Vierailija
24.05.2006 |

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta noiden kuvien julkaisu ei horjuta Lordin uskottavuutta millään tavalla. Kyllähän jokainen tietää, että niiden maskien takana on ihan tavalliset ihmiset.

Lisäksi jo ennen Seiskaa

a. Mr. Lordi itse on vapaaehtoisesti esiintynyt lukuisissa jutuissa ilman maskia

b. muut lehdet ovat julkaisseet salakuvia hänestä.

Eli mitä väliä, että se kuva on Seiskan kannessa? Jokainen, joka on halunnut nähdä Mr. Lordin ilman maskia, on sen kuvan voinut muuallakin nähdä.

Vierailija
2/27 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tulin vihaiseksi! Hassua, vaikka en oo edes Lordi-fani. Jotenkin vaan rupes pistämään koko paska lehti vihaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja perunut kun näin kannen.

Pisti vihaksi!!!

Vierailija
4/27 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http : // www . adressit . com / ansku69

Vierailija
5/27 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEKSI OLKOON!!!!

Olen todella kateellinen teille!! Mulle ei ole koskaan Seiskaa tullut, ja tää koko vouhotus on mulle ihan paskan sama.

Mä tosiaankin toivon, että jonain päivänä mun elämä on niin ihanaa ja helppoa, että voin käyttää aikaani ja energiaani jostain tämmösestä vouhkaamiseen. Voi luoja....

Vierailija
6/27 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä av-palstalla liikkuu hävyttömän paljon ihmisiä, joille esim. toisen ihmisen kunnioitus on ihan vierasta ja tärkeintä on päästä mässäilemään juoruilla ym.

Olen kyllä samaa mieltä kanssasi ap, mutta luulen, että meitä ei ole kovin monta täällä.

Vierailija
7/27 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lehdet julkaisevat kuvat Lordin jäsenistä ja hyvä, että julkaisevatkin. Luuletteko, että he voivat kätkeytyä joidenkin hirviönaamareiden alle loputtomiin. Lapsellista. EI SE LORDI NYT NIIN VAKAVA ASIA OLE! Ruma hevibändi, joka nyt vain sattui voittamaan euroviisut, koska poikkesi kaavasta.

Vierailija
8/27 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tottakai lehdet julkaisevat kuvat Lordin jäsenistä ja hyvä, että julkaisevatkin. Luuletteko, että he voivat kätkeytyä joidenkin hirviönaamareiden alle loputtomiin. Lapsellista. EI SE LORDI NYT NIIN VAKAVA ASIA OLE! Ruma hevibändi, joka nyt vain sattui voittamaan euroviisut, koska poikkesi kaavasta.

Vierailija
9/27 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti olen hermostunut lehden mauttomasta tyylistä ennenkin,

mutta nyt meni tässä Lordi tapauksessa todellakin yli!

Aiomme lopettaa tilauksen heti! Minä en tuollaista paskalehteä maksa...

Vierailija
10/27 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(miten merkitään hymiö, joka säälii tyhmää??)

Vierailija
11/27 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 6:n kaltaisia ressukoita täällä palstalla on todella käsittämättömän paljon, niitä joilta puuttuu kunnioitus toisia kohtaan ja myös niinkin perusasia kuin sisälukutaito. Ne, joilla nämä kaksi asiaa on, eivät olisi halunneet Lordin kasvojen paljastuksia, koska sitä bändi nimenomaan toivoi. Eikä siksi, että ihmiset tietäisivät ketä he ovat, vaan koska uskottavuuspula on vaarana. -Ja tätä sinä nro 6 et varmasti ymmärrä myöskään, vaan kohta jo älähdät taas jotain tyhmää.

Seiska on kaltaisillesi juuri oikea lehti siinä mielessä, että siinä on paljon kuvia ja vähän tekstiä. Tuossa oikealla ---------->

mainostetaan toista vähän samantapaista helppolukuista lehteä, jossa tosin on enemmän sisältöä kuin Seiskalla ikinä! Suosittelen lämpimästi vaihtamaan!!

Vierailija
12/27 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomi Putaansuun kuva on näytetty jo pari kuukautta sitten erään naistenlehden kannessa niin miksei silloin nostettu mitään kauheeta meteliä siitä. Ai niin, eihän ne silloin ollutkaan maailmanlaajuisesti kuuluisia. Sitä paitsi. Suomi taitaa olla hiukan jäljessä sillä Lordi ilman naamaria kuvia on julkaistu pitkin viikkoa jo ympäri maailmaa. Ja Tomi on ollu ennenkin julkisuudessa ja telkkarissakin omalla nimellään ja naamallaan et ei toi nyt mikään uus asia ole.

Vierailija
13/27 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lopetamme!

Vierailija
14/27 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tajunnut sen vuosia sitten ja silti luen ;D

Vierailija
15/27 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain kritiikkinä näille Lordihysteerikoille.

Vierailija
16/27 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mahdollisesti tuo 6, vai osuiko tänne jo joku toinenkin tyhmä?!

Pointtihan ei ole se, tiedetäänkö meillä minkä näköinen Lordi on ilman maskia. Tämä nimenomaan EI ole se pointti, vaan se, että bändi erityisesti KAHDESTI PYYSI, esitti virallisesti toivomuksen, että heistä ei NYT esitettäisi kuvia ilman maskeja. Ja juu, kansainvälisen tähteyden, mutta myös Suomessa kuuluisimmiksi tulon myötä.

Uskottavuus on se ongelma, johon bändi saattaa törmätä, jos suuri yleisö tuntee heidät omilla naamoillaan. Bändin imagoon kun kuuluu olla maskeissa, miksi sinun ja kaltaistesi junttien on se niin vaikea YMMÄRTÄÄ???

Vierailija
17/27 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun suosio hiipuu, niin maskit riisutaan :) Siitähän tässä on kyse.

Vierailija
18/27 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan siks että te saamarin kiihkoilijat sitä vaaditte! Mä maksan seiskan kestotilauksen kaikille sukulaisille, ihan vaan kostoks teille kaikille pösilöille jotka yritätte saada jotain v***n sädekehää päänne päälle!

Vierailija
19/27 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nro 6:n kaltaisia ressukoita täällä palstalla on todella käsittämättömän paljon, niitä joilta puuttuu kunnioitus toisia kohtaan ja myös niinkin perusasia kuin sisälukutaito. Ne, joilla nämä kaksi asiaa on, eivät olisi halunneet Lordin kasvojen paljastuksia, koska sitä bändi nimenomaan toivoi. Eikä siksi, että ihmiset tietäisivät ketä he ovat, vaan koska uskottavuuspula on vaarana. -Ja tätä sinä nro 6 et varmasti ymmärrä myöskään, vaan kohta jo älähdät taas jotain tyhmää.

jonka roolihahmot näyttävät puoliksi mädäntyneiltä ja jotka näyttävät Saatanan merkkiä ja jonka videot ruokkivat joidenkin sairaiden pedofiilien fantasioita.

Jos ilmiö on sairas, sitä ei tarvitse kunnioittaa, vaikka olisi voittanut minkä tahansa viisuvoiton.

Alkaa näyttää siltä, että koko Lordin viisuvoitto oli Suomelle enemmän rangaistus kuin voitto.

Vierailija
20/27 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oletko mahdollisesti tuo 6, vai osuiko tänne jo joku toinenkin tyhmä?!

Pointtihan ei ole se, tiedetäänkö meillä minkä näköinen Lordi on ilman maskia. Tämä nimenomaan EI ole se pointti, vaan se, että bändi erityisesti KAHDESTI PYYSI, esitti virallisesti toivomuksen, että heistä ei NYT esitettäisi kuvia ilman maskeja. Ja juu, kansainvälisen tähteyden, mutta myös Suomessa kuuluisimmiksi tulon myötä.

Uskottavuus on se ongelma, johon bändi saattaa törmätä, jos suuri yleisö tuntee heidät omilla naamoillaan. Bändin imagoon kun kuuluu olla maskeissa, miksi sinun ja kaltaistesi junttien on se niin vaikea YMMÄRTÄÄ???

Milloin opit erottamaan itsesi jostakin yhtyeestä? Ja ikää sinulla on? 18? 19?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi