Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen työtön minituloinen, mutta elän silti tuhlailevasti

Vierailija
03.06.2019 |

Päivisinkin pidän tunnelman vuoksi pelkästään olohuoneessa useita eri valoja päällä ja 55" telkkari on aina äänettömällä tuomassa sivusta valoa. Siinä kun ne valot takana, jotka heijastavat tv:ssä muuttuvia värejä hienosti seinälle. Katson telkkaria hyvin vähän ja vain makuuhuoneessa. Kämpässä on muutenkin melkein joka paikassa aina valot.

Ei tuhlailu tuohon jää. Poltan tupakkaa 10-25 kpl päivässä ja päihteisiinkin menee varmaan joku 150-500 kuukaudessa.

Tilaan usein ruokaa kotiin, ehkäpä keskimäärin kerran viikkoon. Se on yleensä noin kahdenkympin keikka.

Ostan myös kalliita elintarvikkeita evääksi, jos lähden useammaksi tunniksi urheilemaan tai tekemään himmeitä hommia. Niistä tosin saa joskus jotain tuhlausapuja, mutta ei ihmeitä.

3 kissaa. Kalliita kavereita, etenkin jos tarvitsee käyttää eläinlääkärin palveluksia. Olen liian laiskalla päällä laskemaan kustannuksia edes sinne päin.

Unohdan varmasti mainita vaikka mitä tuhlailevasta elämäntyylistäni, mutta vastaan kyllä jos kysytään.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sun tulot on? Et taida olla työmarkkinatuella.

Vierailija
2/2 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sun tulot on? Et taida olla työmarkkinatuella.

En tiedä edes tarkkaan. Työmarkkinatuki plus asumistukea jonkin verran. Olen delegoinut postin katsomisen ja laskujeni maksun tyttöystävälleni. Uhkapeleistä saan myös silloin tällöin jotain. Olen pitkällä juoksulla voitolla, joten se ei siis niele rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi