Millainen tuntemasi ihminen tilaa ravintolaruokaa kotiinkuljetuksella (esim. Wolt)?
Kommentit (72)
🍕Uusi Wolt-koodi MYMEAL🍺
Wolt jopa 7€ välitön alennus ja ILMAINEN toimitus. Laaja valikoima herkullisia aterioita! (syötä koodi sovelluksessa promokoodi-kenttään)
Näkemykseni mukaan ihmiset, jotka ovat huolissaan rasismista. Kuitenkaan orjatyön käyttö ei heitä haittaa.
Kyllä meillä tilataan säännöllisesti. On 5v lapsi, jonka kanssa ei aina jaksa säätää ravintolassa, kun ei se aina jaksa välttämättä käyttäytyä. Ja itse halutaan kuitenkin välillä syödä valmista hyvää ruokaa. Helsingissä asutaan, ollaan hyvätuloisia, äänestetään vihreitä.
Pizzaa ja viiniä. Joskus myös viiniä ja pizzaa.
Naapurin lesbo tilaa usein pizzaa
Minä, keski-ikäinen nainen Helsingistä. Yksin ollessani en välttämättä jaksa lähteä kauppaan tai alkaa laittamaan mitään.
Asun lapsen kanssa kaksin Tampereella ja tilaan monta kertaa viikossa itselleni ruokaa, koska lapselle tekemäni ruoka on mun mieleen liian mautonta, enkä jaksa fyysisen työn takia väsätä kahta ruokaa. Usein tilaan subia tai siipiweikoilta ja joskus pizzaa. Päiväkodista väsyneen lapsen roudaaminen ravintolaan tuntuisi ajatuksena absurdilta.
🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
Wolt 12€ + 30pv ilmaiset toimitukset uusille! Koodi: TA7Y7XX
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
Saat 16,00 € (normaalisti 8€) alennuksen ateriastasi! Foodoralla voit tilata parhaista ravintoloista ympärilläsi! https://www.foodora.fi/referral?code=de09d383da4df6102c88d11fe16d8e0a&g…
WAMXUV3 koodilla saat 5e woltti käyttäjälles
8Q1T koodilla saa 6 euroa alennusta, se meinaa kattaa kuljetuskulun :)