Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen tuntemasi ihminen tilaa ravintolaruokaa kotiinkuljetuksella (esim. Wolt)?

Vierailija
03.06.2019 |

?:)

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, sinkku, Helsingin keskusta. Ei aina jaksa ryhtyä kokkaamaan.

Vierailija
22/72 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tilaan jos olen esimerkiksi kipeä enkä jaksa raahautua kauppaan. Ja joskus tilaan ihan vaan hemmotellakseni itseäni.

3,90€ on pieni hinta siitä, että joku tuo ruoan kotiovelle.

Joo, 3,90 tuntuu pieneltä summalta että joku tuo sen ruuan ruuhka-aikaan keskustan läpi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmastosta ja työpaikkojen palkoista huolestuneita opiskelijoita. Ironista

Miten liittyy aiheeseen? Kaksi opiskelijaa

A) työllistää ihmisiä käyttämällä palveluita

B) osallistuu ilmastotalkoisiin syömällä energiatehokkaasti tehtyä ruokaa (toisin, kuin kaikki kotikeittlöissään liesiä lämmittävät ja hävikkiä tuottavat ”säästäjät”

A) taitaa olla aika maahan muuttaja voittoinen ala, eli oikea kapitalistin unelma, kun saadaan työntekijöitä puoli-ilmaiseks. Kuljettajat myös tekevät töitä ilman työsopimusta ( https://yle.fi/uutiset/3-10714251 )

B) On kyllä tosi ilmastotalkoisiin osallistumista, kun kotiovelle kuljetetaan ruokaa autolla sen sijaan, että kävelis lähikauppaan :D tuntemillani tapauksilla lähikauppa on noin 500 metrin päässä. Ok, jotkut lähetit käyttävät pyörää, mutta eivät todellakaan kaikki

Vierailija
24/72 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisin jos Wolt ja Foodora toimittaisivat tilauksia asuinalueelleni. Tyhjästä on paha nyhjäistä. Onneksi on Pizzaonline.

Vierailija
25/72 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Me tilataan jos ei hotsita kokata eika jaksa pynttaytya mennakseen ravintolaan asti syomaan. :D Kivempi kuitenkin tilata ravintolasta kuin jotain pizzaa. 

N44/M30

Anna mä arvaan? Sinä maksat;D

Niin? Ja pointti oli?

Mies tekee ruuat viikolla ja ma yleensa viikonloppuna. Olen joskus kuitenkin niin laiskalla tuulella etten jaksa alkaa laittamaan ruokaa, joten sanon sitten etta nyt tilataan kotiin. Ja tietysti maksan, ja mielellani maksankin, kun saa hyvaa ruokaa nollavaivalla. 

Vierailija
26/72 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuulut vain Pizzaonlinesta. Wolt ja Foodora ihan tuntemattomia. Saako niistä jotain erikoisruokia vai miten ne eroaa Pizzaonlinesta.

Vierailija
27/72 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilaako muutkin kuin vain helsinkiläiset?

No, ne tilaavat ketkä asuvat kuljetusalueilla.

Ei tuossa nyt ole mitään kummallista.

Pizza-online toimii koko maassa ja Wolt Helsingin lisäksi, Tikkurilan ympäristössä Vantaalla, Turussa, Tampereella, Jyväskylässä, Oulussa ja Espoossa. Lisäksi Helsingissä lujettaa Foodora.

Ei kyllä voi sanoa että pizza-online toimisi koko maassa, jos kaupungeissa toimii.

Vierailija
28/72 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuten yleensä tilaatte?

Yritän tässä itse päättää mitä tänään tilaisi. Helsinki.

Vierailija
29/72 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kokeilla. Yleenä tykkään ravintolaympäristöstä, eikä silloin tarvitse ajatella tiskiä eikä roskia.

Vierailija
30/72 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolt ei toimi koko Espoon alueella, ei edes koko kehä kolmosen sisäpuolisella alueella vaan lähinnä kehä ykkösen kieppeillä. 

Vierailija
31/72 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, täällä kun ei sellaisia ylellisyyksiä ole.

Jos olisi, niin varmaan minä ainakin tilaisin.

Vierailija
32/72 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen mies, tilailen välillä naisystävän kanssa ja välillä kaveriporukalla. Erittäin kätevää kun maksu hoituu tilatessa ja sitten ei tarvitse kuin avata ovi ja kiittää kuskia. Oiva tapa lähteä vaikka illanviettoon pienellä ruokapläjäyksellä.

Vierailija
33/72 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kantakaupunki, pariskunta neljänkympin kieppeillä. En tilaa kuin sushia, se kestää kuljetuksen muuttumattomana ja oikeassa lämpötilassa.

En halua syödä annosruokaa styroksilaatikosta haaleana ja ravisteltuna, vaan teen itse tai menen ravintolaan tai haen itse lähiravintolasta pizzaa/kiinalaista/thaita. Soosit + riisi nyt pysyy kuumana sen muutaman sata metriä.

Niillä on lämpölaatikot, voin sanoa että ihan kaikki säilyy toimituksen ajan eikä huomaa mitään eroa tiskiltä tilaamiseen.

Vierailija
34/72 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikakatsauksella voi todeta, että kotiin tilaa yksineläjät ja lapsettomat pariskunnat.

Tuleeko lapsiperheille liian kalliiksi tilata ruokaa kotiin? kahden annoksethan on about ok hinnoilla, mutta neljän jo sen verran tyyris, ettei kannata.

Vierailija
35/72 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolt tuli tänne viime syksynä, siitä lähtien ollaan tilattu parin viikon välein.  Aiemmin tilattiin Pizzaonlinen kautta harvemmin.

Ollaan kolmekymppinen lapseton pari Porista.

Vierailija
36/72 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

m-44 Hki kirjoitti:

Olen kuulut vain Pizzaonlinesta. Wolt ja Foodora ihan tuntemattomia. Saako niistä jotain erikoisruokia vai miten ne eroaa Pizzaonlinesta.

Voisko joku vastata? Alapeukut ei hirveästi kerro mitään.

Vierailija
37/72 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan useimmiten Harju Döneristä seitan leivän.

Vierailija
38/72 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolt? Neva höörd.

Vierailija
39/72 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

m-44 Hki kirjoitti:

m-44 Hki kirjoitti:

Voisko joku vastata? Alapeukut ei hirveästi kerro mitään.

kvg

Vierailija
40/72 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tilannut pizzaakaan kotiin, haen sen ihan itse. Toki autottomana tulisi varmasti tilailtuakin, ei viitsisi bussilla pizzalootaa kanniskella.