Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään muuta joka imettänyt vähän aikaa?

Vierailija
24.05.2006 |

Tuntuu että kaikki mammat perhekahvilassa imettäneet vuoden vähintään. Ei siinä kehtaa osallistua keskusteluun

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan riittävä aika.

nimim. lapsella ei 3-vuoden ikään yhtään korvatulehdusta eikä allergioita

Vierailija
2/7 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli imetys oli ihana kamalaa tappelua ja sitä kesti 3,5kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ollut hirveää takkuilua koko ajan. Nyt kun sain ton 6 kk. täysimetyksen täyteen, mikä oli tavoitteena, niin aloin juuri antaa soseiden (joita menee vasta ihan vähän) ja äidinmaidon lisäksi myös tuttelia. Imetys varmaan vähitellen jää nyt, mutta jääköön. Ei jaksa enää tunnin syöttövälejä ja jatkuvaa raivoamista.

Vierailija
4/7 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei niin sitten minä olen imettänyt lapsiani vain sairaalassa olo ajan.

Äidinmaitoa ovat saaneet eka 5-6kk ja toinen 4kk.

Vierailija
5/7 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairastelin paljon synnytyksen jälkeen ja jouduin syömään paljon sellaisia lääkkeitä joiden takia piti lypsää maitoa viemäriit: rinnat meni siitä ihan jumiin ja maitoa ei riittänyt ja koliikkivauva sai maidon vähäisyydestä hirveet tissiraivarit (muutenkin raukka tuntui olevan tuskissaan koliikin takia)jne jne

et tällasta ihanaa oli mun imetys!!

Vierailija
6/7 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokaa 2 vkoa, jolloin lääkäri kielsi imettämisen äidinmaidonkeltaisuuden vuoksi. Kielto oli 3 päivää, mutta riitti lopettamaan muutenkin nihkeän maidontulon kokonaan. Et NAN on tuttua meilläpäin.. Jos joku kysyy kerron reilusti, kun ei ol emitään hävettävää. En kyllä toisaalta tajua mitä se kelleen kuuluu, en minäkään tivaa muilta äideiltä ko. asiaa. Ei mun mielestä kuulu mulle.

Vierailija
7/7 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

senkin ihan pakolla rääkkäsin lasta kun imi ja imi ja huusi ja imi kun ei mitään tullut.

Lopulta tajusin että huono äiti itkettää lastaan ja hyvä äiti antaa lapselleen ruokaa-oli se sitten mitä tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä