Jokos paniikki on hellittänyt siitä että Fazer pienentää suklaalevyjä?
Aina voi ostaa kaksi levyä. Joten saat suklaata yhä niin paljon kuin halut.
Kommentit (21)
Syön muita suklaita kuin Fazerin, ei paniikkia
Suklaa ei ole välttämätön elintarvike kuten ei alkoholikaan. Molemmat saavat minun puolestani maksaa enemmänkin. Kahvi samoin, se maksaa hitosti ja olen kahvikissa, mutta muutan sitten omia tapojani ja juon sitä harvemmin. Ei se ole välttämättömyys vaan nautintoaine kuten edellisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Suklaa ei ole välttämätön elintarvike kuten ei alkoholikaan. Molemmat saavat minun puolestani maksaa enemmänkin. Kahvi samoin, se maksaa hitosti ja olen kahvikissa, mutta muutan sitten omia tapojani ja juon sitä harvemmin. Ei se ole välttämättömyys vaan nautintoaine kuten edellisetkin.
Uskomaton ajatusmaailma. Koska joku ei ole elintärkeää se voi maksaa mitä vain. Eli vain rikkailla on oikeus huvitukseen ja kivaan, tavallinen kansa järsiköön pettuleipää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomaton ajatusmaailma. Koska joku ei ole elintärkeää se voi maksaa mitä vain. Eli vain rikkailla on oikeus huvitukseen ja kivaan, tavallinen kansa järsiköön pettuleipää.
No meillä on niin hurjan korkea elintaso, että tulee jotenkin harhainen ajatus, että mitä tahansa pitäisi voida kuluttaa rajattomasti. Suklaa ei ole terveellistä (paitsi siinä muodossa, missä äärimmäisen harva sitä käyttää), joten tavallisella ihmisellä Suomessa on taatusti varaa käyttää suklaata sen verran kuin ylipäätään on järkevää.
Ei merkitystä. Fazer ei kunnollisia suklaita, siis sellaisia, joissa on kaakaota vähintään 80 %. Tällaisia ovat esimerkiksi Marabou 86 ja Lindt 90. Luku osoittaa suklaalevyyn käytetyn kaakaon osuuden prosentteina. Mitä isompi luku, sitä vähemmän lisättyä sokeria. Sokeri on paljon halvempaa kuin kaakoa. Fazerin suklaiksi kutsumat ovatkin jotakin muuta kuin suklaata.
Fazer on tehnyt tätä ennenkin. Sitten kun on tarve nostaa hintaa, suklaalevyistä tulee taas 200 g.
Näyttää sitä paniikki iskevän. :D
Ainoa nautinto mulla on kahvi, siitä en luovu. Suklaan ja alkoholin jätin jo aiemmin, joten ihan sama mitä maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Ei merkitystä. Fazer ei kunnollisia suklaita, siis sellaisia, joissa on kaakaota vähintään 80 %. Tällaisia ovat esimerkiksi Marabou 86 ja Lindt 90. Luku osoittaa suklaalevyyn käytetyn kaakaon osuuden prosentteina. Mitä isompi luku, sitä vähemmän lisättyä sokeria. Sokeri on paljon halvempaa kuin kaakoa. Fazerin suklaiksi kutsumat ovatkin jotakin muuta kuin suklaata.
Myös Marabou-suklaalevyt ja konvehtirasiat ovat pienentyneet.
Vierailija kirjoitti:
Syön muita suklaita kuin Fazerin, ei paniikkia
Sama täällä, Fazer 🤮
Tulin juuri risteilyltä. Mukaan tarttui pino milka suklaata. Isoja levyjä. Onkohan kokoa lisätty mutta hintaa pienennetty! Oli niin halpaa. On muuten hyvää suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös Marabou-suklaalevyt ja konvehtirasiat ovat pienentyneet.
Siitä ei ollut kysymys vaan suklaan pitoisuudesta
En nyt tiedä haluanko muutenkaan tukea tuota ökyrikasta veroja pakoilevaa sukua.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/694ed6ae-a2c6-4eb2-a1a7-c556ac71d…
Vierailija kirjoitti:
Tulin juuri risteilyltä. Mukaan tarttui pino milka suklaata. Isoja levyjä. Onkohan kokoa lisätty mutta hintaa pienennetty! Oli niin halpaa. On muuten hyvää suklaata.
Miksi tuet putinia? Milka myy suklaata Venäjällä.
Mammat muka välittää jostain kaakaon määrästä suklaassa? Eiköhän tärkeintä ole määrä ja hinta. Ei laadulla ole mammoille niin väliä.
En panikoitunut tästä kun ei nyt omalle kohdalle osunut. Moni muu asia taas on panikoittanut varmasti tämänkin edestä.