Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä lähden lennolle huomenna ja aion kallistaa penkkini taakse

Vierailija
03.06.2019 |

Tietenkin sitten vasta ruokailun ja tarjottimien poiskeruun jälkeen, niin kuin on kohteliasta.

Kommentit (132)

Vierailija
1/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä siinä sitten levätä, kun polveni naputtelevat jatkuvasti tuolisi selkämykseen.

Vierailija
2/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää matkaa! kirjoitti:

Yritä siinä sitten levätä, kun polveni naputtelevat jatkuvasti tuolisi selkämykseen.

Yritän kyllä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden kanssa huomenna ja piereskelen koko matkan. Silti porukka pitää mua paremmin käyttäytyvän kuin aloittakaa.

Vierailija
4/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
5/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 sillälailla! Me lähdetään samalla lennolla kolmen taaperon kanssa, eivät ole hiljaisia tapauksia 😊

Vierailija
6/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se penkki nouse, kun vähän rummuttaa sitä.

Vierailija
7/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂 sillälailla! Me lähdetään samalla lennolla kolmen taaperon kanssa, eivät ole hiljaisia tapauksia 😊

Ei haittaa, kyllä maailmaan ääntä mahtuu ja lennoilla kuuntelen aina musiikkia kuulokkeillani☺️ Ap

Vierailija
8/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap kusipäinen ihminen, jos näin teet. Ei mulla muuta.

Kehitä empatiakykyä. Mieti miltä se tuntuisi sinusta. Astu takana istuvan saappaisiin. Edes hetkeksi. Harkitse sitten uudelleen.

Vierailija
9/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun takanasi ja minulla on keinoni saada laskeutunut noja nopsasti pystyyn. Yleensä juuri kun lepoaste on syvimmillään. Sen jälkeen osaa käyttäytyä seuraavilla lennoilla kun jää syvämuistiin :)

Vierailija
10/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko samalla päästää koirasi uimaan lomalla kaikille mahdollisille rannoille koska ihminen ei voi oikeasti omistaa mitään?

Vierailija
11/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan hikiset jalkani pois kengistä ja nostan jalat kuivumaan vastapäiselle päänojalle.

Vierailija
12/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se penkki nouse, kun vähän rummuttaa sitä.

Ei sitä kukaan ole koskaan rummuttanut. Ap

Vierailija
13/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä vaan, ei haittaa, kun aion tehdä itse saman edessäsi..

Vierailija
14/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se penkinkallistus ole kiellettyä? Takana istuja voi kallistaa myös joten kaikki hyvin.

Vierailija
15/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiotko samalla päästää koirasi uimaan lomalla kaikille mahdollisille rannoille koska ihminen ei voi oikeasti omistaa mitään?

Hyvä vinkki.

Vierailija
16/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos edellä istuvasi ei syö ja kallistaa oman penkkinsä, sulla on sapuska sylissä sen jälkeen :D

Vierailija
17/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istun takanasi ja minulla on keinoni saada laskeutunut noja nopsasti pystyyn. Yleensä juuri kun lepoaste on syvimmillään. Sen jälkeen osaa käyttäytyä seuraavilla lennoilla kun jää syvämuistiin :)

Et kehtaa kuitenkaan tehdä mitään, kihiset itseksesi ja korkeintaan AV:lle valitat. Ap

Vierailija
18/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitä empatiakykyä. Mieti miltä se tuntuisi sinusta. Astu takana istuvan saappaisiin. Edes hetkeksi. Harkitse sitten uudelleen.

No ei se ole musta koskaan tuntunut mitenkään erikoiselta kun edessä olija on kallistanut penkkiään taakse😄 Ap

Vierailija
19/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se ole musta koskaan tuntunut mitenkään erikoiselta kun edessä olija on kallistanut penkkiään taakse😄 Ap

Mitä sitten ajoit takaa aloituksellasi?

Vierailija
20/132 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos edellä istuvasi ei syö ja kallistaa oman penkkinsä, sulla on sapuska sylissä sen jälkeen :D

Lentoemot on kyllä aina pyytäneet ruokailun ajaksi nostamaan selkänojat yläasentoon. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi