Mä lähden lennolle huomenna ja aion kallistaa penkkini taakse
Tietenkin sitten vasta ruokailun ja tarjottimien poiskeruun jälkeen, niin kuin on kohteliasta.
Kommentit (132)
Hyvää matkaa! kirjoitti:
Yritä siinä sitten levätä, kun polveni naputtelevat jatkuvasti tuolisi selkämykseen.
Yritän kyllä. Ap
Lähden kanssa huomenna ja piereskelen koko matkan. Silti porukka pitää mua paremmin käyttäytyvän kuin aloittakaa.
😂 sillälailla! Me lähdetään samalla lennolla kolmen taaperon kanssa, eivät ole hiljaisia tapauksia 😊
Eiköhän se penkki nouse, kun vähän rummuttaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
😂 sillälailla! Me lähdetään samalla lennolla kolmen taaperon kanssa, eivät ole hiljaisia tapauksia 😊
Ei haittaa, kyllä maailmaan ääntä mahtuu ja lennoilla kuuntelen aina musiikkia kuulokkeillani☺️ Ap
Olet ap kusipäinen ihminen, jos näin teet. Ei mulla muuta.
Kehitä empatiakykyä. Mieti miltä se tuntuisi sinusta. Astu takana istuvan saappaisiin. Edes hetkeksi. Harkitse sitten uudelleen.
Istun takanasi ja minulla on keinoni saada laskeutunut noja nopsasti pystyyn. Yleensä juuri kun lepoaste on syvimmillään. Sen jälkeen osaa käyttäytyä seuraavilla lennoilla kun jää syvämuistiin :)
Aiotko samalla päästää koirasi uimaan lomalla kaikille mahdollisille rannoille koska ihminen ei voi oikeasti omistaa mitään?
Mä otan hikiset jalkani pois kengistä ja nostan jalat kuivumaan vastapäiselle päänojalle.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se penkki nouse, kun vähän rummuttaa sitä.
Ei sitä kukaan ole koskaan rummuttanut. Ap
Ole hyvä vaan, ei haittaa, kun aion tehdä itse saman edessäsi..
Ei se penkinkallistus ole kiellettyä? Takana istuja voi kallistaa myös joten kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Aiotko samalla päästää koirasi uimaan lomalla kaikille mahdollisille rannoille koska ihminen ei voi oikeasti omistaa mitään?
Hyvä vinkki.
Entä jos edellä istuvasi ei syö ja kallistaa oman penkkinsä, sulla on sapuska sylissä sen jälkeen :D
Vierailija kirjoitti:
Istun takanasi ja minulla on keinoni saada laskeutunut noja nopsasti pystyyn. Yleensä juuri kun lepoaste on syvimmillään. Sen jälkeen osaa käyttäytyä seuraavilla lennoilla kun jää syvämuistiin :)
Et kehtaa kuitenkaan tehdä mitään, kihiset itseksesi ja korkeintaan AV:lle valitat. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kehitä empatiakykyä. Mieti miltä se tuntuisi sinusta. Astu takana istuvan saappaisiin. Edes hetkeksi. Harkitse sitten uudelleen.
No ei se ole musta koskaan tuntunut mitenkään erikoiselta kun edessä olija on kallistanut penkkiään taakse😄 Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se ole musta koskaan tuntunut mitenkään erikoiselta kun edessä olija on kallistanut penkkiään taakse😄 Ap
Mitä sitten ajoit takaa aloituksellasi?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos edellä istuvasi ei syö ja kallistaa oman penkkinsä, sulla on sapuska sylissä sen jälkeen :D
Lentoemot on kyllä aina pyytäneet ruokailun ajaksi nostamaan selkänojat yläasentoon. Ap
Yritä siinä sitten levätä, kun polveni naputtelevat jatkuvasti tuolisi selkämykseen.