Homouden vastustajat: jos lesboparin toinen osapuoli korjaa sukupuolensa mieheksi ja pari vielä avioituu,
niin onko suhde silloin silmissäsi oikea ja hyväksyttävä?
Kommentit (30)
Kaikista hulluinta on asetelma, että lesbo leikkauttaa itsensä mieheksi ja homomies naiseksi, ja nämä sitten seurustelevat ties millä LBGTEXYZ- nimikkeellä.
Eivät sitten milläääään voi myöntää sitä, että heidän rakkautensa olisi ihan heterorakkautta?
Yks mitä setalaiset karttavat ajatuksena, on se, että joku tulisi sateenkaaripoppoosta takaisin heteroksi. Missä heidän suvaitsevaisuutensa siinä kohtaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen kommentti tiivisti sen mitä olin tulossa sanomaan; homojen vastustajat vastustavat 99,9% todennäköisyydellä myös sukupuolivähemmistöjä. Eli tuskin olisi ok.
Onneksi yllämainitun kaltaiset ihmiset ovat kuolemassa sukupuuttoon. Ei siis homot ja muut vähemmistöt, vaan ahdasmieliset ihmisvihaajat. Niin ainakin vahvasti uskon.
Älä sekoita asioita. Homouden vastustus on eri kuin homojen vastustus.
Itse asiassa en aktiivisesti vastusta mitään, mutta olen sitä mieltä, että homoseksuaalisuus ei ole Jumalan luoma asia vaan yksi synnin seuraus, jonka "harjoittamisesta" ei seuraa hyviä asioita, kuten ai vaikkapa ahneudesta tai kateellisuudestakaan.
Homoseksuaaleja toki tulee rakastaa kuten aivan jokaista lähimmäistä!
Miten rakkaus voi olla syntiä? Mitä pahaa seuraa siitä, että rakastaa ihmistä jolla on samanlaiset sukuelimet?
Edelleen kukaan ei käsittääkseni kiellä rakastamista. Päinvastoin: eikös kristittyjä kehoteta rakastamaan muita mahdollisimman paljon. Kyse on seksuaalisuuden harjoittamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen kommentti tiivisti sen mitä olin tulossa sanomaan; homojen vastustajat vastustavat 99,9% todennäköisyydellä myös sukupuolivähemmistöjä. Eli tuskin olisi ok.
Onneksi yllämainitun kaltaiset ihmiset ovat kuolemassa sukupuuttoon. Ei siis homot ja muut vähemmistöt, vaan ahdasmieliset ihmisvihaajat. Niin ainakin vahvasti uskon.
Itse asiassa en aktiivisesti vastusta mitään, mutta olen sitä mieltä, että homoseksuaalisuus ei ole Jumalan luoma asia vaan yksi synnin seuraus, jonka "harjoittamisesta" ei seuraa hyviä asioita, kuten ai vaikkapa ahneudesta tai kateellisuudestakaan.
Miten rakkaus voi olla syntiä? Mitä pahaa seuraa siitä, että rakastaa ihmistä jolla on samanlaiset sukuelimet?
Edelleen kukaan ei käsittääkseni kiellä rakastamista. Päinvastoin: eikös kristittyjä kehoteta rakastamaan muita mahdollisimman paljon. Kyse on seksuaalisuuden harjoittamisesta.
Ja miksi kukaan kuvittelee, että toisten "harjoittama seksuaalisuus" kuuluisi heille? Seksitön homoliitto olisi siis ok?
Aika erikoinen ajatuskuvio.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi kaikkien opiskella ylioppilaaksi, niin tulisi tietoa edes tällaisista alkeellisista biologian ja psykologian asioista noille junteille.
Geeneistä on löytynyt alttiutta paljon muullekin:alkoholismi, makeanhimo, adhd. Pitääkö joka alttiutta totella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi kaikkien opiskella ylioppilaaksi, niin tulisi tietoa edes tällaisista alkeellisista biologian ja psykologian asioista noille junteille.
Geeneistä on löytynyt alttiutta paljon muullekin:alkoholismi, makeanhimo, adhd. Pitääkö joka alttiutta totella?
Adhd:ta on vähän hankala olla tottelematta. Homoseksuaalisuuden vertaaminen makeanhimoon tai alkoholismiin on jo niin, pyydän anteeksi, erityisen tyhmä aivopieru että ei siihen oikein mitään voi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Jumala jokaista rakkauden lajia siunaa. Homoseksuaalisuuden harjoittaminen kielletään 3 kertaa Vanhassa ja 2 kertaa Uudessa Testamentissa.
Vaikka kaikki etelä-Suomen evlut-seurakunnat yhdessä toitottaisivat sateenkaarivärejä, niin Jumala ei ole siinä mukana. (Itsekin olen vielä evlut)
Hä itse loi ihmisen mieheksi ja naiseksi, eri asia sitten syntymässään epäselvät tapaukset joissa lääkärien tms.pitää tehdä päätös sukupuolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adhd:ta on vähän hankala olla tottelematta. Homoseksuaalisuuden vertaaminen makeanhimoon tai alkoholismiin on jo niin, pyydän anteeksi, erityisen tyhmä aivopieru että ei siihen oikein mitään voi sanoa.
Tajusitko pointin? Lähes kaikki on geeneissä.
Mutta ei me voida silti kaikkea toteuttaa. Itse olen ADD eikä siitä aina muille ole haittaa ollut, mutta jälkikäteen olen tajunnut miten se liika haaveilu on vääristänyt mun persoonaa.
Jumala haluaa viedä aina terveyttä kohti. ADD-alttius eiblähde musta koskaan, mutta mä joka päivä pusken sitä vastaan. Elämä on normalisoitunut.
Tuo loppu oli lukuisten ristiriitaisuuksien vuoksi (ilmeisesti) tahattomasti erittäin ironinen!