Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selviätte cg-metodissa siihen tarvittavan ajan kanssa?

Vierailija
03.06.2019 |

Olen tottunut aamuisin pesemään hiukset, kuivattamaan ne föönillä melkein kuiviksi pää alaspäin ja sitten muotoilemaan ne föönin ja harjan kanssa. Tähän menee noin 15 minuuttia alusta loppuun.
Kun kuivatusta föönillä ei cg-metidissa suosita, mistä aika hiusten kuivattamiseen ihan vain antamalla niiden kuivua omia aikojaan? Iltapäivisin ja iltaisin on menoja, jos ei muuta niin koiran ulkoiluttamista päivittäin. Kesällä voisi ehkä tehdä sen märällä tukalla, muttei syksystä lähtien sekään käy.
Kertokaa curly girl- kokemuksianne arjessa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harjoita curly girl -metodia, mutta mä pesen hiukset aina illalla ja anna kuivua itsekseen, kun katson telkkaria. Hiukset ovat yleensä vielä kosteat, kun menen nukkumaan, joten levitän tyynylle villaisen huivin. Muuten tulee niska kipeäksi märistä hiuksista.

Vierailija
2/5 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi lähteä töihin aamulla edellisenä iltana pestyillä hiuksilla, kun hiuksia ei saa kammata, harjata, vaan puristella vain? Olen työssä, jossa on oltava huoliteltu. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aikaa ei mene sen enempää kuin ennenkään. Itseasiassa vähemmän, kun pesen hiuksia nykyään harvemmin. En ole koskaan ennenkään föönillä kuivannut hiuksiani.

t. pitkätukkainen cg-metodia noudattava.

Vierailija
4/5 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi lähteä töihin aamulla edellisenä iltana pestyillä hiuksilla, kun hiuksia ei saa kammata, harjata, vaan puristella vain? Olen työssä, jossa on oltava huoliteltu. Ap

Jos olet tuollaisessa työssä, unohda koko cg.

Vierailija
5/5 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustenkuivaajaa voi käyttää, jos siinä on sopiva suulake.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä