Romusta uutta -kierrätys, tykkäättekö tyylistä?
Tässä vähän esimerkkejä. https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006125160.html?fbclid=IwAR2yPJ3_2gdW…
Itse kierrätän mielelläni ja kankaan käyttö uuteen vaatteeseen tai laukkuun on tosi kivaa, mutta en oikein lämpene näille esineille joille keksitään uusia käyttötapoja. En yleensä tykkää siitä että sen näkee että esine on alunperin jokin toinen tavara.
Mielipiteitä?
Kommentit (3)
Aika kamalia ovat. Just semmoisia viritelmiä. Jotkut kankaat nyt menee tietysti, ja tekijästä riippuen tuote näyttää ja toimii moitteettomalta. Kyllä mäkin kotiin värkkään kaikenlaista, jos on materiaalia, ja värkkääminen tulee paljon halvemmaksi, tai sopivaa ei saa käytettynä/valmiina mistään, mutta en nyt sentään hehkuttele näillä luomuksillani :D
Minä tykkäsin hernekeittolampunvarjostimesta! Itse käytän hernekeittopurkkeja kynätelineinä. Myös rumputuolit olivat mielestäni hienoja, en tosin tiedä olisivatko käytössä sitten mukavia jne.
Noin yleensä ottaen minua ärsyttää kierrätyksessä se, mikä jutussakin mainittiin, että ihmiset dumppaavat muiden harteille vanhat romunsa, ja sitten ostavat tyytyväisenä uutta tavaraa tilalle "hyvällä omallatunnolla".
No, nämä ovat makuasioita, itse kyllästyisin noihin viritelmiin aika pian.
Kunnon klassikot ovat aina kunnon klassikoita, olkoon kyyseessä mikätahansa tavara.