Olen päättänyt, että miehen täytyy pyytää minua lapsentekoon
Voisin hankkia lapsen, mutta miehen täytyy osoittaa haluavansa lapsen ja olevansa vakavissaan asian kanssa. Nykyiselle miehelle asia on ihan sama, joten ei varmaan niitä lapsia tule. Elämä lienee helpompaa ilman, joten miksi ajaisin itseni ansaan?
Kommentit (15)
Sitähän se on, pallo jalassa koko lopuelämäksi.
Eli asia on käytännössä sinullekin ihan sama?
Toden totta kannattaa olla hankkimatta lapsia tuolla lapsellisella ajatusmaailmalla...
Typerä ajattelutapa. "no voin mää lapsen tehä jos pyydetään"
Todennäköisesti saat sitten tovin odottaa, että pyytää :)
Mulla ei olisi kolmea lasta, jollen itse olisi ottanut ohjia käteen;)
Kolmen aikuisen lapsen äiti kirjoitti:
Mulla on yksi aikuinen, eikä olisi sitäkään, jos (ex)mies ei olisi pyytänyt ja vaatinut.
Ja varmaan olet joutunut pääasiallisesti hoitamaankin ne kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yksi aikuinen, eikä olisi sitäkään, jos (ex)mies ei olisi pyytänyt ja vaatinut.
Kadutko, näin jälkikäteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kadutko, näin jälkikäteen?
En. En vaan kokenut minkäänlaista kutsumusta äidiksi, joten meillä on "no okei, yksi" -järkilapsi. Nykyisen puolison kanssa ei olla kumpikaan haluttu (enempää) lapsia. Jos oltaisiin tavattu ihan nuorina, olisin varmaan lapseton, biologinen kello ei koskaan kilissyt.
On se silti varmaan viisasta kysyä. Tiedä vaikka mieskin haluaisi ja parempi kun tietää ennakkoon. Ettet vaan yksi päivä ole että nyt oon raskaana xD
Jos mies tekee aloitteen asiaan, lastenhankinta ok, muutoin nou nou.
Miehet eivät yleensä pyydä ekaa lasta, ainakaan, jos eivät ole itse yli 40 vuotiaita. Lisää lapsia miehet voivat pyytää, jos heillä on varaa lapsiin ja nainen suostuu jäämään kotiin hoitamaan lapsia. Miehet ovat silloin huomanneet, että parasta mitä elämässään voivat saavuttaa on lisääntyminen ja miehille se on helpompaa kuin naisille!
Miksi ette vain voi jutella asiasta ihan tavallisesti?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette vain voi jutella asiasta ihan tavallisesti?
On siitä juteltu, mutta en haluaisi hankkia lapsia, jos miestä kiinnostaa vähemmän kuin minua. Sen takia mielestäni miehen pitäisi osoittaa asia tuomalla asia esille.
Lapsen teko = ansa? Mielenkiintoinen ajattelutapa.