Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Gracial e-pillerit!
22.07.2008 |
Onko jollain? Minkävärinen se paketti on?
Pillerien nimi kadoksissa..Aikoinaan mulla oli mercilon-pillerit, ja siinä oli vaaleanpuna-valkoinen paketti, eikö? Nämä, minkä nimeä haen, on samanmerkkisiä, samanlainen paketti, mutta vaaleanvihreä-valkoinen..sekavaa..ymmärsikö joku?!
Kommentit (2)
Googlen kuvahaun kanssa löysin myös kuvan paketista. Ja se on juuri se mitä haen. =)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mulla on ollut Gracial pillerit ja paketti valko-vihreä.