Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uitan koiraani missä haluan, ei ihminen omista vesistöjä, eikä rantoja

Vierailija
02.06.2019 |

Kyllä siellä saa pulikoida muutkin eläimet ihan vapaasti.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeppä niin!

Vierailija
2/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeppä niin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Ei koirat osaa uida.

Vierailija
4/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 8 ha mökkitontti Saimaalla, rantaviivaa noin 600 m. Siinä on alue jossa ET tule koiraasi uittamaan.

Ihminen omistaa nämä rannat ja on vesiosuuskunnan osakas.

Vierailija
5/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei koirat saisi uida yleisillä rannoilla? Mitä siihen liittyy? En tiedä.

Onhan siellä vesissä kuolleitakin eläimiä, että muutamat koiran uimiset tunnu missään.

Vierailija
6/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä rikon pulloni sinne mihin haluan. Parhaita ovat sellaiset aidatut portilliset alueet, jotka ovat usein metsässä ulkoilualueen yhteydessä. Samalla tiputtelen parasetamolilla täytetyt lihapullani ihan mihin haluan. Yleensä näiden samojen aitausten nurkkiin.

Olin tulossa sanomaan samaa.

Vierailija
7/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 8 ha mökkitontti Saimaalla, rantaviivaa noin 600 m. Siinä on alue jossa ET tule koiraasi uittamaan.

Jokapaikankanoikeudella muuten saa mennä

Vierailija
8/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule vaan minun rantaani uittamaan, niin sinä tulet uimaan enemmän kuin koirasi.

Vierailija
9/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei koirat saisi uida yleisillä rannoilla? Mitä siihen liittyy? En tiedä.

Onhan siellä vesissä kuolleitakin eläimiä, että muutamat koiran uimiset tunnu missään.

Miksei kukaan halua vastata tähän?

Vierailija
10/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä rikon pulloni sinne mihin haluan. Parhaita ovat sellaiset aidatut portilliset alueet, jotka ovat usein metsässä ulkoilualueen yhteydessä. Samalla tiputtelen parasetamolilla täytetyt lihapullani ihan mihin haluan. Yleensä näiden samojen aitausten nurkkiin.

Olet sairas.

Ap ei ole. 

Siinä on iso ero,

Vierailija
11/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja minä kans teen ihan mitä minä haluan. En varmaan välitä mistään enkä kenestäkään ja säännöt v... uun, mua ne ei koske ja öyöyöyörrrr. Miksiköhän musta ei tykätä?

Vierailija
12/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä ET omista yhtään mitään.

Se on varma.

Vierailija
13/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ihminen voi mitään rantaa omistaa, vaikka siitä ois mitkä paperit, ei ihminen ole kuin käymässä täällä pienen hetken.

Kuuluu kuule ihan kaikille, vaikka sinulla joku typerä paperi käyttöoikeudesta olisi ja siitä olisit maksanut.

Ette te ole kysyneet muilta eliöiltä jotka siellä asuu, kuka sen "omistaa"´,

Tyhmä.

Vierailija
14/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki rannat ja vedet omistaa joku. Koiran taluttaminen ja uittaminen KYTKETTYNÄ kuuluu jokamiehen oikeuksiin, mutta koiraa et saa laskea irti ilman maanomistajan tai metsästysoikeuden haltijan lupaa.

Vierailija
15/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Ihminen luulee kaiken omistavansa, mutta kyllä täällä on muillakin oikeudet, Ei ihminen voi määrätä mikä eläin saa milläkin rannalla olla ja uida.

Vierailija
16/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Ihminen luulee kaiken omistavansa, mutta kyllä täällä on muillakin oikeudet, Ei ihminen voi määrätä mikä eläin saa milläkin rannalla olla ja uida.

Tervetuloa vaan kokeilemaan mun rantaani.

Vierailija
17/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta! Eihän karhu, hirvi tai mikä tahansa luonnoneläin pyydä lupaa keneltäkään, eivätkä he osaa lukea kieltokylttejä.

Vierailija
18/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaikki rannat ja vedet omistaa joku. Koiran taluttaminen ja uittaminen KYTKETTYNÄ kuuluu jokamiehen oikeuksiin, mutta koiraa et saa laskea irti ilman maanomistajan tai metsästysoikeuden haltijan lupaa.

Ei niitä kukaan omista, vedet ja rannat on täällä olleet miljardeja vuosia ja siirrelleet paikkojaan, ei niitä joku 5min elävä juntti voi "omistaa".

Mitä jos laittasit hihnan omaan kaulaasi.

Vierailija
19/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vain riistäisi henkeä itseltäsi?

Vierailija
20/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan omistaa rantaviivaa, vaan ei sitä vesistöä senttiäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi