Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan järkky sunnuntaiahdistus. Muita?

Vierailija
02.06.2019 |

En halua töihin. Ihan p***a olo.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ahdistanut enää vuosiin. Miksi ei? Teen etätöitä kotona. Aamulla ei tarvitse lähteä minnekään, ei käydä edes suihkussa tai vaihtaa vaatteita. Varsinkin talvisin teen töitä pyjama päällä ja villasukat jalassa. Nousen aamulla vain sängystä ylös, käyn vessassa,  keitän kahvia, tulen kahvimukin kanssa tietokoneelle ja aloitan työpäivän lukemalla sähköpostit. Sunnuntaiahdistukset ovat menneen talven lumia. Mun mielestä etätyötä pitäisi nykyistä enemmän suosia kaikissa niissä ammateissa, joissa se on mahdollista. 

Mitä teet etänä? Millainen työ sinulla on?

Vierailija
22/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista työtä teette te, joita ahdistaa? Mikä siellä ahdistaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ahdistanut enää vuosiin. Miksi ei? Teen etätöitä kotona. Aamulla ei tarvitse lähteä minnekään, ei käydä edes suihkussa tai vaihtaa vaatteita. Varsinkin talvisin teen töitä pyjama päällä ja villasukat jalassa. Nousen aamulla vain sängystä ylös, käyn vessassa,  keitän kahvia, tulen kahvimukin kanssa tietokoneelle ja aloitan työpäivän lukemalla sähköpostit. Sunnuntaiahdistukset ovat menneen talven lumia. Mun mielestä etätyötä pitäisi nykyistä enemmän suosia kaikissa niissä ammateissa, joissa se on mahdollista. 

Eikö sua ahdista olla paskaisena jos ei pese hampaita ja käy suihkussa? Olen työtön joka ei voisi kuvitella päivän starttaavan ellei pääse aamulla suihkuun ja pese hampaita.

Ei. En hikoile yön aikana niin paljoa. Käyn kuitenkin aina iltaisin ennen nukkumaanmenoa suihkussa. Hampaani toki pesen aamulla vessareissulla. 

Vierailija
24/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä teet etänä? Millainen työ sinulla on?

It-alalla ohjelmistokehitystä. Kaikki palaveritkin niin työkavereiden kuin asiakkaidenkin kanssa hoituu Skypen avulla. 

Vierailija
25/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tällä hetkellä työtön. Tuossa kun kerran mietin aikaa taaksepäin niin sekä Suomessa että ulkomailla mulla on ollut työpaikkoja ja harjoittelupaikkoja joissa oon kaikissa kokenut kurjaa kohtelua.

Sen vuoksi pelottaa hakeutua töihin. Oon tosissani yrittänyt töissä kaikissa paikoissa ja aina on tullut takkiin. Mulla on oikeastaan ollut yksi tai kaksi miellyttävää työpaikkaa joista toisessa olin kolme ja toisessa kaksi vuotta.

Mitään erityiskohtelua en halua vaan sitä, että saisi vain tehdä työnsä rauhassa eikä tarvitsisi kokea sitä ahdistavaa tunnetta ennen työpäivän alkua.

En oikeasti enää edes tiedä mitä tekisin! Nyt työttömänä nukun hyvin, mutta opiskelijana ja työelämässä kiusaaminen ja henkinen paine vei yöunet.

Saa ehdottaa töitä. Oon aika sanavalmis, reipas, tunnollinen ja ahkera, mutta tekisin mieluummin töitä yksin. Työttömyys tökkii, mutta ahdistaa kun työpaikat ovat usein mitä ovat.

Vierailija
26/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa vaikka työt on suht helppoja ja ihan mukavia tehdä eikä ole täyttä viikkoa mutta silti ahdistaa.

Vierailija
27/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ahdistaa työilmapiiri, kohdellaan kuin ilmaa tai alinta kastia, työnantaja vaatii jatkuvasti joustamaan (esim välillä en saa pitää lounastaukoa), mieletön kiire ja tappava tylsyys vaihtelevat, kaikki jotka ovat vähänkin ylempänä firmassa kuin minä (käytännössä lähes kaikki) nakittavat jatkuvasti kakkaduuninsa minulle, työ sisältää asiakaspalvelua joka ei ole minulle luontaista, työskentelytila avoin eli ei hetkenkään omaa rauhaa, en pääse käyttämään vahvuuksiani lainkaan vaan olen jatkuvasti epämukavuusalueellani...

Vierailija
28/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ahdistaa työilmapiiri, kohdellaan kuin ilmaa tai alinta kastia, työnantaja vaatii jatkuvasti joustamaan (esim välillä en saa pitää lounastaukoa), mieletön kiire ja tappava tylsyys vaihtelevat, kaikki jotka ovat vähänkin ylempänä firmassa kuin minä (käytännössä lähes kaikki) nakittavat jatkuvasti kakkaduuninsa minulle, työ sisältää asiakaspalvelua joka ei ole minulle luontaista, työskentelytila avoin eli ei hetkenkään omaa rauhaa, en pääse käyttämään vahvuuksiani lainkaan vaan olen jatkuvasti epämukavuusalueellani...

Mulla oli toi myös (melko lailla). Se ahdistunu työtön siis.

Vierailija
29/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli toi myös (melko lailla). Se ahdistunu työtön siis.

Minulla on myös yöunet menneet niin kuin sinullakin työelämässä. Lomalla saan nukuttua paremmin (jos yli viikon loma), viikonloppu ei riitä palautumiseen. Olen jatkuvasti väsynyt, en jaksa innostua enää kerrassaan mistään. Työterveydessä ravaankin nyt kun selvitellään uupumusta/masennusta, se on sentään hyvä että työterveys on todella kattava, mutta en minä niitäkään palveluja tarvitsisi jos ei olisi niin sairastuttava työympäristö.

Vierailija
30/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi ahdistunut. Ahdistaa työpaikan ilmapiirin takia. Töissä ahdistaa myös tämä kesäaika, koska on niin paljon muutoksia ja siirtoja sijaiseksi toisiin yksiköihin. Ahdistaa kaikki uusi. Pelkään, etten selviä. Ahdistaa töissä sekin, että kärsin alemmuudentunteista. Häpeän mennä töihin, koska olen alkanut tuntea olevani p*ska työntekijä ja huonompi kuin muut. En saa nukuttua ja ahdistaa olla väsynyt ja huonolla tuulella koko ajan.

Tsemppiä teille muille ahdistuneille. Koittakaa pärjätä. Jospa se tästä helpottaisi, kun mennään päivä kerrallaan.

Vierailija
31/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläke on vaihtoehto, jos sairaus on krooninen. En ole enää ahdistunut ja päätin, että loppuelämäni yritän tehdä oman oloni niin viihtyisäksi kuin mahdollista. Lyhythän tämä meidän elämämme on.

Vierailija
32/32 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ahdistaa, koska lääkäri passitti minut masennuksen takia sairaslomalle ja pitäisi hakea päivärahaa Kelalta. Lisäksi pitäisi jaksaa selvittää kuitenkin useampi vaativa töihin liittyvä sotku joilla voi olla vuosien seuraukset joista joudun taloudelliseen vastuuseen.

Helpottaako teitä muita kuulla tilanteestani? Mielestäni teillä menee kuitenkin paremmin.

Eihän sinun tarvitse sairaslomalla tehdä töitä!?

Olen yrittäjä, joten kyllä vaan tarvitsee.