Naiseni sai raivarit kun käskin vaihtamaan lampun itse
Kuuntelin kerran akan valitusta aikani ja kun autosta meni polttimo pimeäksi ja käskin hänen itse vaihtaa sen, sain kokea ennennäkemättömät itkuraivarit ja vihapostia hänen sukulaisiltaan .Miettikää jos joku äijä käyttäytyis yhtä huonosti kun keskiverto nainen?
Kommentit (21)
No just, harvasta autosta nykyään edes saa itse sen lampun helposti vaihdettua ilman että koko etupuskurin purkaa..
T.nainen, joka vaihtaa aina kaikki kodin lamput sekä palovaroittimien paristot, koska mies ei sitä tee ja vie auton myös huoltoon, kun lamput tarvii vaihtaa.
Aika hauska.Mä olisin voinu kans kyllä itse vaihtaa,mutta olisin ekalla kerralla tarvinnut vähän neuvoa miten se tehdään :D
Auton polttimo on yleensä joko keskivaikea tai supervaikea vaihtaa. Näissä supervaikeissa malleissa se polttimo on niin hankalassa paikassa, että pitää olla sekä lasernäköinen että hyvin ohutkätinen, että sen pystyy vaihtamaan.
Ap: Olet siis ihan puhdas m*lkku.
Minä voisin saada tuosta raivatit. Mies on perustellut, että hänen ei tarvitse lainkaan osallistua siivoamiseen, pyykkäämiseen, ruoanlaittoon tai lastenhoitoon, koska hoitaa autot ja pikkurempat. Jos siis ei suostu noita hoitamaan, niin menisi kyllä herne nenään.
Niin tuttua. Ensin paasataan tasa-arvoa ja että kotona on vain yhteisiä töitä. Mutta sitten kummasti on askareita, jotka kuuluvat miehille.
KESKIVERTO nainen???? Juu ei ole. Kaheli vaihtoon vaan, pilvin pimein on parempia sinkkunaisia tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin saada tuosta raivatit. Mies on perustellut, että hänen ei tarvitse lainkaan osallistua siivoamiseen, pyykkäämiseen, ruoanlaittoon tai lastenhoitoon, koska hoitaa autot ja pikkurempat. Jos siis ei suostu noita hoitamaan, niin menisi kyllä herne nenään.
Jo on paljon pikkuremppaa ja autonlaittoa, jos sillä perusteella voi olla osallistumatta KAIKKIIN kotitöihin + hylätä lapsensa.
Hieno suhde ja perhe teillä!
Vierailija kirjoitti:
No just, harvasta autosta nykyään edes saa itse sen lampun helposti vaihdettua ilman että koko etupuskurin purkaa..
T.nainen, joka vaihtaa aina kaikki kodin lamput sekä palovaroittimien paristot, koska mies ei sitä tee ja vie auton myös huoltoon, kun lamput tarvii vaihtaa.
Paitsi että nykyään polttimo pitää pystyä vaihtamaan ilman, että esim. puskuria tarvitsee irrottaa. Eu määrää.
Meillä taas mies sai raivarit siitä, kun pyysin häntä pesemään pyykkinsä itse.
Joo, ja meillä mies sai raivarit, kun käskin häntä vaihtamaan autoonsa renkaat itse.
Oliko ne kaikki sukulaiset siis naisia? Vai oliko näissä huonosti käyttäytyvissä sukulaisissa myös miehiä, jotka sulle sitä "vihapostia" laittoi?
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies sai raivarit, kun käskin häntä tekemään ruokaa itse.
NO VOI J U M A L A U T A että on akalla pokkaa ! ! ! ! ! ! !
Kyllä tuollainen tilan, ajan, energian ja hapen turha kuluttelija saisi lähdöt jos kehtaisi tuollaista edes ääneen miettiä.
Alat sitten sälyttää omia hommiasi miehen kontoille ??????? Ja millä perustella ? Se että olet patalaiska akan rutjake, EI OLE MIKÄÄN validi peruste yrittää teettättää omaan eli vaimon vastuualueeseen kuuluvia töitä miehellä. Se on sinun hommasi se ruuanlaitto, ja sillä hyvä !
Hyvä systeemi, että jokainen hoitaa hommansa itse.
Meillä se on viety niin pitkälle, että mies käy kaupassa ja kokkaa omat ruokansa itse ja pesee pyykkinsä itse ja hoitaa omat lapsensa itse sekä tietysti huoltaa oman autonsa itse. Minä teen samat hommat omasta puolestani itse. Suosittelen samaa ap:lle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä systeemi, että jokainen hoitaa hommansa itse.
Meillä se on viety niin pitkälle, että mies käy kaupassa ja kokkaa omat ruokansa itse ja pesee pyykkinsä itse ja hoitaa omat lapsensa itse sekä tietysti huoltaa oman autonsa itse. Minä teen samat hommat omasta puolestani itse. Suosittelen samaa ap:lle.
Ja eteisssä on ovi, josta jopa mies pääsee omin avuin ulos, ellei tasajako miellytä.
Kaikki vaaralliset, likaiset ja kiipeilyä vaativat työt ovat miestentöitä. Mitäs virkaa miehellä muuten on? :)
En osaa vaihtaa edes kattolamppua, saatikka autoon valoja.
Jos mieheni kieltäytyy näistä töistä, sitten joudun palkkaamaan aviomiespalvelusta miehen tekemään työt. Sitähän meistä kumpikaan, minä tai mieheni, emme halua.
Ai oikein vihapostia sukulaisilta, varmasti 😂