Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluaiisin muuttaa ruotsiin. Mä rakastan ruotsia.

Vierailija
02.06.2019 |

.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ingen framtiid.

Jag älskar sverige. Människår är så bekvämm.

Jag är så trätt på liv här. Alla är så som går till ett i väg.

Määnniskor vill ha i ett väg och det ätr kvalitet efrersom alla männisor villl det är så sde är klarrt att det är någon anddra so sde moste klart att männisor minnne de är klar.

Vad i helvete betyder den här rotvälskan? Är du full, eller?

Vierailija
22/37 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en todellakaan muuttaisi Ruotsiin. Siihen on monia syitä. Ruotsalaisilla on ihme asenne suomalaisia kohtaan. Pakkoruotsin takia olen alkanut vihaamaan ruotsin kieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

elitisti

Se ei ole elitismiä vaan realismia. On paremmat mahdollisuudet saada töitä Ruotsista jos osaa puhua ja KIRJOITTAA ruotsia. Man har en bättre chans att få arbete i Sverige om man kan tala och SKRIVA svenska.

hur kan man läre svenska om man aldrig användar den

Vierailija
24/37 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi on ihana maa. Asuin vuosia Tukholmassa ja viihdyin erinomaisesti. Työskentelin sair.hoitajana, pidin työtovereistani enemmän kuin olen koskaan pitänyt Suomessa, minua kohdeltiin hyvin ja pyydettiin takaisin useita kertoja. Tukholma on myös kaupunkina minulle rakas. Muutin Suomeen läheisteni vuoksi. Osasin puhua ruotsia aika hyvin sinne muuttaessani niin ,että sekin vaikutti varmasti hyvään kohteluuni. Ja suomalaisia sairaanhoitajia arvostetaan siellä kovasti.

Vierailija
25/37 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muutin juuri pois Ruotsista Suomeen. Ruotsissa on ihan hirvittävä tilanne ja erittäin väkivaltainen, islamistinen maah anmuuttokriisi. Valitettavasti Suomikin havittelee samaa häpeällistä toimintaa. Tässä joutuu valmistelemaan muuttoa jonnekin kaukaiseen maahan, johon ei islam kosketa. 

Vierailija
26/37 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta siis Malmöön, mutta ole tarkkana minne siellä.

Vierailija
27/37 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en todellakaan muuttaisi Ruotsiin. Siihen on monia syitä. Ruotsalaisilla on ihme asenne suomalaisia kohtaan. Pakkoruotsin takia olen alkanut vihaamaan ruotsin kieltä.

jossain vaiheessa noista koulu"traumoista"kin vois yrittää kasvaa yli.

Vierailija
28/37 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hakenut töitä muista pohjoismaista mutta ei ole tärpännyt vielä. Vaikeaa perheellisen lähteä ilman että on työpaikka valmiiksi. Kohta kai pakko jättää lapset tänne ja lähteä yksin etsimään töitä muualta.

Vaikea kenenkään on lähteä ilman työpaikkaa. Itse asiassa puolisolliselle tuo on ehkä jopa helpompaa kun on se koti mihin palata, jos ei paikan päällä parissa kuukaudessa tärppää.

Vierailija
29/37 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mä pärjään enkul ruatsis. You Know.

Vierailija
30/37 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo mut sitten vaan katsot hölmön näkösenä kun ne puhuu susta paskaa ruotsiks ja nauraa 

Vierailija
31/37 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla kyllä helvetin vammainen, joka Ruotsiin muuttaa. Néègereitä täynnä koko paskamaa. 

Vierailija
32/37 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla kyllä helvetin vammainen, joka Ruotsiin muuttaa. Néègereitä täynnä koko paskamaa. 

yhyy nyyh

Vierailija
33/37 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perssaastalla on aina kiukku ja paha olla. Eikä se koskaan mieti mitään muuta kuin niitä iän ikuisia "Néègereitä"

Vierailija
34/37 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joo mut sitten vaan katsot hölmön näkösenä kun ne puhuu susta paskaa ruotsiks ja nauraa 

Naura hersyvästi mukana ja sano sitten suomeksi niistä jotain loukkaavaa kuten ulkonäöstä tai uskonnosta ja naura hersyvästi takaisin. Kaikilla hyvä mieli. Meillä ollut tapana vastaavasti koulun ulkopuolella pilkata koulukiusaajien ulkonäöt ja erikoispiirteet, ollaan saatu hyvät naurut.

Vierailija
35/37 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin rakastan Ruotsia ja ruotsalaisia. Ja ihailen erityisesti heidän toimivaa talouspolitiikkaansa ja kansan jatkuvasti nousevaa elintasoa ja vaurautta.

Rakastan Ruotsin sananvapautta, vapaata lehdistöä, diskuteerausta sekä toimivaa demokratiaa.

Ruotsi menestyy taloudessa paremmin kuin Suomi, koska maa yhdistää joustavat ja osallistavat työmarkkinat, kestävän julkisen talouden ja velanhallinnan sekä  innovaatioiden ja yrittäjyyden tukemisen.

Suomi voisi ottaa mallia Ruotsista ja myös Tanskasta; työmarkkinat joustavammiksi ja työllisyys paremmaksi.

Suomessa vasemmisto ja ammattiliitot ovat ajaneet kansan loputtomaan köyhyyteen. Idioottimaisen jäykät irtisanomissuojat estävät yrityksiä palkkaamasta ja vaikeuttavat oikeiden ihmisten löytämistä tehtäviin. 

Vierailija
36/37 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun koulussa sai hyvän pohjan ruotsinkilelelle, niin on aika helppo kehittää sitä taitoaan ja ihan uusi mediamaailma avautuu, kun osaa lukea ruotsalaisia lehtiä. Monet asiat huomataan Suomessa vasta päivien päästä.

Vierailija
37/37 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naura hersyvästi mukana ja sano sitten suomeksi niistä jotain loukkaavaa kuten ulkonäöstä tai uskonnosta ja naura hersyvästi takaisin. Kaikilla hyvä mieli. Meillä ollut tapana vastaavasti koulun ulkopuolella pilkata koulukiusaajien ulkonäöt ja erikoispiirteet, ollaan saatu hyvät naurut.

Hähää. Nyt aina kun et ymmärrä mitä ruotsalaiset puhuu ajattelet että ne puhuu susta paskaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi