Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tätä tapahtuu? Ensitapaamisella: "Mulla on sitten ehkäsy kunnossa, että ei huolta"

Vierailija
02.06.2019 |

Juuri kun oltiin käymässä itse asiaan, naisen suusta kuului tämä. Otin kondomin esiin siitä huolimatta, kuten jokainen itseään kunnioittava mies tekisi.

Oli vieläpä todella kaunis, työssä käyvä, upea fitness kroppainen nainen. Jotenkin verotti sitä, että tämän naisen kanssa tulisi mitään vakavaa, kun on näin hanakas ottamaan tuntemattomalta paljasta.

Miksi joillekin naisille paljas seksi heti ensitapaamisella on okei, aivan heidän OMASTA aloitteestaan?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tekee tuota ihan tahallaan saadakseen jonkun randomin kanssa muksun. Jos haluat olla satavarma niin käy vasektomiassa ja vedä huppu päähän.

Vierailija
2/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä huomaa eroa onko kumi päällä vai ei. Yleensä ne on miehet, jotka kiukuttelee ja ymmärrän sinänsä, kun heille ero on kait melkoinen. En silti ottaisi riskiä vieraan kanssa ja onneksi kaikki on tän ymmärtäneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tekee tuota ihan tahallaan saadakseen jonkun randomin kanssa muksun. Jos haluat olla satavarma niin käy vasektomiassa ja vedä huppu päähän.

Ja ei ole sitten yhtään huolissaan sukupuolitaudeista? Kunhan saa sperman sisäänsä, huolimatta seurauksista. 

Jotkut ihmiset on kyllä.....

Vierailija
4/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä yllätys tuo nyt on, jos nainen on ensitapaamisella harrastamassa jo seksiä? 

Vierailija
5/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä huomaa eroa onko kumi päällä vai ei. Yleensä ne on miehet, jotka kiukuttelee ja ymmärrän sinänsä, kun heille ero on kait melkoinen. En silti ottaisi riskiä vieraan kanssa ja onneksi kaikki on tän ymmärtäneet.

Eli tarkoitit sanovasi sitä, että kun nainen tekee näin, niin hän haluaa erityisesti miellyttää miestä. Tehdä vaikutuksen paljaasta pillusta miehelle.

Vierailija
6/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä yllätys tuo nyt on, jos nainen on ensitapaamisella harrastamassa jo seksiä? 

Iso osa naisista on ok sen kanssa että seksiä harrastetaan ensitreffeillä.

Eikä näistä kaikki silti halua paljaalla, missään nimessä.

Vierailija
7/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso osa naisista on ok sen kanssa että seksiä harrastetaan ensitreffeillä.

Eikä näistä kaikki silti halua paljaalla, missään nimessä.

Näinpä. Seksi ensitapaamisella on täysin normaalia.

Vierailija
8/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ensitapaamisella ei ole normaalia.

Vierailija
9/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vauvakuume iskee oikein pahana, niin se saa tekemään vaikka mitä. Tuntuu, että lapsen saaminen on ainoa tavoite koko elämässä ja että voisi tehdä mitä tahansa sen eteen, ettei koko elämässä ole merkitystä, ellei saa lasta, että se on maailman ainoa tärkeä asia. Taudit ovat siinä pieni, välttämätön riski, jonka on valmis ottamaan, useimmat niistä voi kuitenkin hoitaa pois, jos käy huono tuuri ja saa tartunnan.

Kummallista on, että ap ihmettelee sitä, että ko nainen oli siisti ja kaunis ja fiksu. Ei vauvakuume katso koulutusta, eikä ulkonäköä, että keneen se iskee.

Nimim. kokemuksesta puhun

Vierailija
10/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitos mielessä.

Vierailija
11/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsos kun se nainen halusi nimenomaan vauvan, ei miestä. Miksi hukata aikaa turhaan treffailuun, kun päämäärä on ihan muualla.

Vierailija
12/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ihan sama aloitus esiintyy täällä tasaisin väliajoin. Naisvihatrolli?

Vierailija
13/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsos kun se nainen halusi nimenomaan vauvan, ei miestä. Miksi hukata aikaa turhaan treffailuun, kun päämäärä on ihan muualla.

Se nainen? Mikä nainen? Joku, jonka kanssa sulla on ollut seksiä? Vai et kai ihan oikeasti väitä, että tiedät, mitä joku nainen (jota välttämättä ei edes ole olemassa), josta joku kertoo keskustelupalstalla, oikeasti haluaa... 

Vierailija
14/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi lapsen, ei miestä.

Vierailija
15/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä tuossa tilanteessa "mistä sinä tiedät mikä kuppa meikäläisen kullissa on". Voi olla että jää tussu saamatta mutta on se sen arvoistakin.

Vierailija
16/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en antaisi edes suuseksiä ilman suojaa. Ja minulla on ehkäisy kunnossa, sterilisaatio tehty. En halua tauteja. Yöks

Vierailija
17/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ihan sama aloitus esiintyy täällä tasaisin väliajoin. Naisvihatrolli?

Miksei moni mies kohtaisi vauvakuumeista naista, joka haluaa vain saada lapsen? Niin minäkin silloin tein, kun oli aivan järjetön kaipuu lapsensaamiseen. En siis halunnut miestä, vaan lapsen.

Vierailija
18/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa tokaiset "Mulla on muuten kuppa/tippuri/mikävaan". Jos vielä siitä huolimatta haluaa ilman niin kiertäisin kaukaa.

Vierailija
19/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa tilanteessa tokaiset "Mulla on muuten kuppa/tippuri/mikävaan". Jos vielä siitä huolimatta haluaa ilman niin kiertäisin kaukaa.

Ne voi hoitaa lääkkeillä.

Kannattaa päinvastoin sanoa, että on katkaissut piuhat.

Vierailija
20/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne voi hoitaa lääkkeillä.

Kannattaa päinvastoin sanoa, että on katkaissut piuhat.

Ennemminkin mitä kaikkea naisella onkaan jos ei taudit pelota (kuinka montaa on pannut paljaalla vaikka tietäisi taudeista). Saa itse vielä herpeksen/hivin/tmv mitä ei voikkaan hoitaa pois.