Miksi joillekin ihmisille ei mene puhe periille?
Kommentit (14)
Pitäiisi ymmärtää länsimainen liberalismi peruustuu viisaudelle ja solidarimille.
Vierailija kirjoitti:
Pitäiisi ymmärtää länsimainen liberalismi peruustuu viisaudelle ja solidarimille.
Ymmmärretään yhdessä rauhan merkitys ja seen arvo.
Ilmoitin kavereille että en halua kavereiden kanssa olla missään tekemisissä heidän kanssaan ja siitä on vinkunaa riittänyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmmärretään yhdessä rauhan merkitys ja seen arvo.
Ymmärretään kuinka typeräää on käyttää väkivaltaaa. Ymmärretään kui ka typerää on käytttää ydinasettta. Ymmärretään kuinka typeräää on käyttäää kemiallisia aseiiita.
Et varmaan osaa sanoa asiaasi suoraan, vaan kiertelet ja kaartelet, sekä oletat toisen ymmärtävän mitä yrität sanoa. Yleensä se suurin ongelma tuossa on sinä itse ja kykysi kommunikoida.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jotka pitävät itseään liberaaleina, eivät aina ole sitä
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan osaa sanoa asiaasi suoraan, vaan kiertelet ja kaartelet, sekä oletat toisen ymmärtävän mitä yrität sanoa. Yleensä se suurin ongelma tuossa on sinä itse ja kykysi kommunikoida.
Niin sä ooot oikeasssa. Pienet arjeen ongelmaat eiiivät ole mikääään uhka ja se on edistystä etttä tähän olllaan päästy.
Jankkaaminen on manipulointia.
Päsmärit on tosi taitavia. Esitetään kivaa, mutta kun toinen on hämmästynyt ja epäröi, pahalla on paikka.
Jos ei mene perille, poistu huoneesta.
Miettikää tarkkaan kenet kannattaa päästää kotiinsa, sillä sieltä ei pääse karkuun.
Silppu kirjoitti:
Ilmoitin kavereille että en halua kavereiden kanssa olla missään tekemisissä heidän kanssaan ja siitä on vinkunaa riittänyt
Välillä oot katkaissut välit kaikkiin kavereihin ja välillä hehkutat, miten kivaa on käydä kavereiden kanssa syömässä.
Agressiivinen alotus "miksi ei mene puhe perillle" miksi mä tämmmöstä.
Yleensä ne ovat itsekeskeisiä ihmisiä. Kun tietää itse kaiken parhaiten niin eihän silloin tarvitse kuunnella mitä joku muu sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
Välillä oot katkaissut välit kaikkiin kavereihin ja välillä hehkutat, miten kivaa on käydä kavereiden kanssa syömässä.
Jos en hyödy kavereista mitenkään laitan välit poikki ja hankin uusia.
Made in čamel