Millainen deittipalvelu tuo OkCupid oikein on? Kellään kokemusta?
Minkä maalaisia ihmisiä siellä on? Käyttävätkö suomalaiset sitä?
Onko tuo sellainen ns. "paremman tason" vai "huonomman tason" deittipalvelu? (Paremmalla tasolla tarkoitan tyyliin Eliittikumppani, ja huonommalla tasolla tyyliin Tinder)
Toimiiko palvelu hyvin?
Kaikki kommentit ja kokemukset enemmän kuin tervetulleita :)
Kommentit (27)
Minä olin siellä, viikko sitten poistin profiilini. Etsin ulkomaalaista miestä, joten en tiedä oliko siellä paljon suomalaisia. Yleisesti ottaen taso on laidasta laitaan, aika paljon tuntui olevan hipstereitä yms. Minulle oli iso, iso pettymys koska melkein kaikki minusta tykänneitä oli joko intialaisia ja tummaihoisia ja heistä en tykkää. En siis saanut sitä mitä toivoin.
Voiko sinne tehdä kuvattoman profiilin?
Vierailija kirjoitti:
Minä olin siellä, viikko sitten poistin profiilini. Etsin ulkomaalaista miestä, joten en tiedä oliko siellä paljon suomalaisia. Yleisesti ottaen taso on laidasta laitaan, aika paljon tuntui olevan hipstereitä yms. Minulle oli iso, iso pettymys koska melkein kaikki minusta tykänneitä oli joko intialaisia ja tummaihoisia ja heistä en tykkää. En siis saanut sitä mitä toivoin.
Pystyitkö laittamaan jonkin rajauksen, että etsit vain ulkomaalaisia miehiä? Minua jotenkin nolottaa tehdä profiili deittisivulle, ja laittaisin mielelläni jonkun sellaisen rajauksen, että esim. Ihan lähelläni asuvat eivät näkisi profiiliani. Tiedän tämän olevan tyhmää, mutta minua nolottaisi jos esim. joku työkaveri näkisi minun olevan deittisivustolla.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitä vielä kysyisin, että olivatko nuo intialaiset ja tummaihoiset jotain ihme pilipalisakkia, vaiko ihan asiallisia ja sivistyneitä? Minulle ei ihonvärillä tai kansalaisuudella ole väliä, mutta haluan ehdottomasti miehen olevan asiallinen ja jonkin verran kouluttautunut (itsekin olen korkeakouluttautunut).
Itse löysin nykyisen avopuolisoni sieltä, ulkomaisen.
OKC:n profiilisysteemi on ehkä paras mitä olen kokeillut. Niihin kysymyksiin vastailemalla löytyy helposti samanhenkisiä ihmisiä. Suosittelen.
Pidän OKC:tä "normaalina" deittipalveluna, eli ei ole mikään Tinderin kaltainen panosovellus, eikä myöskään mikään Eliittikumppanin kaltainen "kultapossukerho". Siellä näkyi ihmisiä laidasta laitaan, hipeistä gentlemanneihin.
Vierailija kirjoitti:
Näin sivusta kommetoin että millekään sivustolle ei kannata tehdä kuvatonta profiilia. Itse ainakin skippaan kaikki profiilit joissa ei ole kuvaa, enkä vastaa viesteihin joiden lähettäjällä ei ole kuvaa itsestään.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ff8ffa89-d779-44eb-9d5d-d3d916…
Salkkarinäyttelijän deittiappissa ei laiteta kuvia lainkaan aluksi. Mutta vaan Suomenkielinen palvelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyitkö laittamaan jonkin rajauksen, että etsit vain ulkomaalaisia miehiä? Minua jotenkin nolottaa tehdä profiili deittisivulle, ja laittaisin mielelläni jonkun sellaisen rajauksen, että esim. Ihan lähelläni asuvat eivät näkisi profiiliani. Tiedän tämän olevan tyhmää, mutta minua nolottaisi jos esim. joku työkaveri näkisi minun olevan deittisivustolla.
Ei voi rajata pelkästään ulkomaisiin. Etkä myöskään täysin maakohtaisesti voi rajata, mikä on vähän ärsyttävää. Rajauksen voi tehdä vain tiettyyn kaupunkiin ja siitä tietyllä säteellä olevaan alueeseen, esim. "100 km säteellä Helsingistä". Mutta sen ei tarvitse olla sama kuin oma kaupunki, vaan voi valita vapaasti. Ja toki voi etsiä myös koko maailmasta, eli ilman rajausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siellä rajaus, jonka voi laittaa. Minulla oli päällä se everywhere.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin sivusta kommetoin että millekään sivustolle ei kannata tehdä kuvatonta profiilia. Itse ainakin skippaan kaikki profiilit joissa ei ole kuvaa, enkä vastaa viesteihin joiden lähettäjällä ei ole kuvaa itsestään.
Onneksi kaikki ei ole yhtä pinnallisia. Itse olen ottanut yhteyttä vain kuvattomiin profiileihin. -nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitä vielä kysyisin, että olivatko nuo intialaiset ja tummaihoiset jotain ihme pilipalisakkia, vaiko ihan asiallisia ja sivistyneitä? Minulle ei ihonvärillä tai kansalaisuudella ole väliä, mutta haluan ehdottomasti miehen olevan asiallinen ja jonkin verran kouluttautunut (itsekin olen korkeakouluttautunut).
Oli aika paljon korkeakoulutettuja. Kuten jo mainitsin, niin oli iso pettymys minulle.
Seuraavaksi kokeilet Badoota, joka tunnetaan myös Hot or Nottina. :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kaikki ei ole yhtä pinnallisia. Itse olen ottanut yhteyttä vain kuvattomiin profiileihin. -nainen
Miksi VAIN kuvattomiin?
Parempi se on kun tinder. Naiset vastaa oikeasti ja tuntu paljon viisammalta porukalta muutenkin. Ei tarvi olla lentäjä, lääkäri ja mitä näitä nyt on. Kelpaa ihan normaali duunari. Sieltä löysin naiseni parissa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli aika paljon korkeakoulutettuja. Kuten jo mainitsin, niin oli iso pettymys minulle.
Valkoinen nainen on heille erikoisuus-luxusta olipa luonne tai ulkonäkö mikä tahansa.
Toimii ainoastaan Helsingissä. Muista kaupungeista siellä ei ole tarpeeksi ihmisiä. Tai no toki jos hakualueena on jopa maan rajojen ulkopuoliset alueet, niin mikäs siinä.
Löysin sieltä itselleni miehen v. 2012. USA:sta on kotoisin. Viisi vuotta ollaan kohta oltu naimisissa. <3 Määki tykkäsin siitä tyylistä millä OKC:ssa luodaan profiilit. Monet olennaisuudet (arvot, elämäntavat, tausta yms.) on heti alussa suurinpiirtein selvillä. Oman mussukkani profiili ainakin iski kuin salama. Onneksi lähestyin, vaikka etäisyyttä olikin sellaiset 10000km.
En ole käyttänyt, mutta ystäväni löysi sieltä tanskalaisen miehen jonka kanssa lopulta meni naimisiinkin. Rn tiedä kuinka paljon suomalaisia siellä on. Englanninkielinenhän se ainakin on.