En ole kaunis, en laiha, en rikas ja
kukaan ei halua olla kanssani. Olin taas joulun täysin yksin ja samoin olen uutena vuotenakin.
Kommentit (13)
Kenen ja millaisen ihmisen kanssa sä haluat olla? Ja missä voisit tavata sellaisen?
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ole mitään noista, ja silti vietän juhlapyhät perheeni ja ystävieni kanssa. Pyri olemaan hyvää seuraa puutteistasi huolimatta.
Minulla ei ole perhettä tai ystäviä, joille olla hyvää seuraa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kenen ja millaisen ihmisen kanssa sä haluat olla? Ja missä voisit tavata sellaisen?
Jonkun, joka haluaisi olla minun kanssani.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ole mitään noista, ja silti vietän juhlapyhät perheeni ja ystävieni kanssa. Pyri olemaan hyvää seuraa puutteistasi huolimatta.
Ap
Eivät ne kenenkään juhlapöytään taivaasta tipahda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eivät ne kenenkään juhlapöytään taivaasta tipahda.
Aika moni saa perheen syntymälahjaksi.
Ap
Elämä on suunnittelua. Mitä sinä teit teini-ikäisenä kun olisi pitänyt valita (huolella) se mielitietty jonka kanssa pikku hiljaa olisi sitten menty yhteen ja hankittu koulutus, työpaikka ja yhteinen asunto. Nyt sinulla olisi perhe.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on suunnittelua. Mitä sinä teit teini-ikäisenä kun olisi pitänyt valita (huolella) se mielitietty jonka kanssa pikku hiljaa olisi sitten menty yhteen ja hankittu koulutus, työpaikka ja yhteinen asunto. Nyt sinulla olisi perhe.
Kävin lukiota. Ei kukaan minua silloinkaan halunnut. Olin se luuseri, jonka kanssa kukaan ei halunnut näyttäytyä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei halua pikku perkeleitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei halua pikku perkeleitä
Minä olisin halunnut.
Ap
Mikset hanki tyttöystävää ja perusta perhettä?
Vierailija kirjoitti:
Olen hetero.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hetero.
Ap
Poikkista sitten. En tiennyt että naisilla on näitä ongelmia sorry.