Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oli hyvä juttu viikonlopun iltapäivälehdessä vapaasta kasvatuksesta

Vierailija
24.05.2006 |

Olikohan nyt IS vai IL, en muista. Kuitenkin joku toimittajan juttu, jossa kaupan kassajonossa joku lapsi oli potkinut edelläolijaa. Äiti ei ollut sanonut mitään ja tämä edessä oleva sitten ei ollut kehdannut (?) mitään sanoa, oli vaan ollut vähän vaikeana siinä. Takana ollut mies oli tälle äidille sitten asiasta sanonut, että kieltää lasta potkimasta. Äiti oli tähän sanonut, että ei hän kiellä, koska heillä on vapaa kasvatus. No, tämä mies oli ottanut piimäpurkin käteen, avannut sen ja kaatanut sen tämän äidin päähän ja sanonut: Minäkin olen saanut vapaan kasvatuksen. :-DDDD Hyvä, hyvä,hyvä!!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee.

Vierailija
2/4 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on eri versioita, milloin se toinen sylkee päälle ja milloin potkii äitiä jne =/



Totuushan on kuitenkin se, että vapaalla kasvatuksella lapset kasvavat aikuisiksi jotka eivät ketään kunnioita ja se on erittäin huono ja huolestuttava asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitähän löytyy, jotka eivät vain välitä tai jaksa kasvattaa, mutta en kyllä oikeasti ole kuullut ihmisistä, jotka kannattaisivat vapaata kasvatusta siinä merkityksessä, että lapselle ei laitettaisi mitään rajoja. Kertokaa toki, jos tunnette sellaisia vanhempia. Minusta kyllä tuntuu, että tuo vapaa kasvatus on myös eräänlainen myytti.

Vierailija
4/4 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

He yrittävät aina selittää asian lapselle, jos tekee jotain väärin, mutta ei-sanaa ei saa sanoa... Hauska nähdä mitä siitä lapsesta tulee...