Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveilevatko teidän miehet häistä?

Vierailija
02.06.2019 |

Oma mieheni liikuttuu kyyneliin lähes aina, kun alkaa puhua häistä ja meidän yhteisestä tulevaisuudesta avioparina. Hänelle on todella tärkeää, että olisi koko suku juhlistamassa tätä hänelle ja meille suurta hetkeä. On haaveillut häiden videoimisesta ja pohtinut pukuaan ja paikkaa ym. hääjuhlaan liittyvää.

Miten teidän miehenne suhtautuvat / ovat suhtautuneet häihin?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herkkyys on ok ja mieskin tottakai saa itkeä ja liikuttua. Mutta rajansa sillä liikuttumisellakin. On mahdotonta tehdä suunnitelmia, jos toinen koko ajan vollottaa. 

"Mitä tykkäisit tästä lohimoussesta?" "Yhyyyyy, moussea, yhyyy, meidän, yhyy, tärkeänä päivänä yhyy" 

Kun mennään käytännön tasolle ja on selkeiden suunnitelmien aika, niin ei hän siinä vaiheessa paru ja poru kyynelkanavat valtoimenaan. Liikuttuminen tapahtuu, kun hän miettii valmista päivää ja miten meitä on läheiset juhlistamassa.

Ap

Ethän sä nyt vaan ole tosissas?

Olen.

Ap

Vierailija
22/23 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoon tuomiokirkossa? Miehet ei haaveile häistä, eivätkä varsinkaan kyynelehdi niiden takia.

Höpön pöpön. Joko sä et tunne juurikaan miehiä, tai sitten haluat jääräpäisesti vänkyttää, että miehet ovat kaikki tietynlaisia. Miehiä ja naisia on niin eri juniin.

Mun mies ei haaveillut häistä tai muistakaan juhlista. Meillä ei ollut häitä, vaan mentiin maistraatissa naimisiin. Mä en myöskään tykkää olla juhlien keskipisteenä, joten jätettiin kemut pitämättä.

Menikö jotain ohi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukkomies kirjoitti:

Vaimo olisi halunnut mennä naimisiin maistraatissa ja minä halusin hääjuhlat. Vaimo on introvertti ihminen ja minä taas pidän kaikenlaisista juhlista ja niitä on mukavaa muistella jälkeenkin päin. Teimme sitten kompromissin ja pidimme pienet häät.

Tuo miehesi käytös tuntuu melkoisen yliampuvalta.

Muistan, kun ensimmäisen kerran kerroin miehelle, miten voitaisiin vain mennä maistraattiin ja sitten tehdä kahden kesken jotain vähän arjesta poikkeavaa. Miehen silmät melkein pullahtivat ulos päästä, koska hänelle oli itsestäänselvä ajatus isommasta hääjuhlasta. Mekin ollaan nyt kalleellaan tuohon pienten häiden järjestämiseen. Miehelle ei myöskään raha ole kynnyskysymys, kun taas itse haluasiin hoitaa hommat pienellä budjetilla. Tietty meillä on vähän erilaiset taustat, sillä minä olen suvustani lähinnä ainoa, jolla on varallisuutta osallistua kustannuksiin, kun taas miehellä on omat vanhemmat ja isovanhemmat valmiina myös pistämään rahaa hommaan omasta pussistaan.

Ap

Kuulostaa siltä osin tutulta, että minä olisin tyytynyt maistraattiin kahden kesken, mutta mies halusikin ns. oikeat häät. Mentiin kyllä maistraatissa naimisiin, mutta oli miehen idea pitää juhlat. Ei ollut kyse siitä, ettenkö olisi halunnut, mutta meillä ne häät toteutui niin pitkän yhdessäolon jälkeen, etten enää uskonut, että juhlat pidettäisiin. '

Onneksi pidettiin, oli harvinaisen hauskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan