Mennään kaikki laittamaan palautetta seiskan nettiin!!!
ei se varmaan myyntiin ym. vaikuta, mutta saavat ainakin ansaitsemansa huomion toiminnastaan Lordin henkilöllisyyden paljastamisesta!
seiskan sivulle ja sieltä toimitus - palaute - palaute sisällöstä
Nyt kaikki yhtenä rintamana roskalehtiä vastaan! :)
Kommentit (5)
mutta tässä tapauksessa julkisuuden henkilö suoraan pyysi, ettei hänen yksityisyyttään loukattaisi ja vetosi suoraan lehdistöön. Siksi tämä kunnioituksen puute saa vereni kiehumaan.
ap
Onhan se naama ollu kuulemma monessa muussakin lehdessä, laitatteko siis palautetta kaikille?
Vai oletteko niitä seiskan piilolukijoita jotka ette kehtaa myöntää lukavanne seiskaa, ja kumminkin sen salaa aina jossakin luette?
Törkeetä laittaa kanteen oikein iso kuva.
Tämä kun olikin ihan eka kerta ku seiskassa oli mitään asiatonta juttua. Kyllä nyt passaa närkästyä : )