Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylyä? Mielipiteitä!

Vierailija
02.06.2019 |

Mulla on tuttava(mies), joka on lääkäri. Olen ollut leikkauksessa josta hänkin paljon tietää.
Kysyi minulta tossa viestitse että miten menee, onko ollut kipuja.

Vastasin kivuista ja muutenkin miten menee, että palasin jo töihin jossa mennyt hyvin jne.

Hän vastasi näin;

”Tosi hyvä juttu! Mutta mun tehtävä on saada vastaus kysymykseen onko vointi ollut jees vai onko siinä menty taaksepäin?”

Että oliko toi nyt sellainen närkästynyt että ”vastaa nyt kun kysytään, ei mua sun elämä muuten kiinnosta!” Vai ”Joo hienoo mut oon huolissani joten jankkaan edelleen onko mennyt huonommaksi?!”

Tää jäi mieleen pohdituttamaan... että oliko hän mulle vähän tyly vai miten?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on eriävä mielipide tähän; musta tuntuu että se vaan oli huolissaan ja kuittasi noi sun muut kuulumiset lyhyesti esim.kiireen tms takia jos kirjoitti kiireessä, halusi päästä asiaan ja tietää sun voinnin ensisijaisesti.

Että mä en olis mieltäni tuosta pahoittanut.

Olenko mä ainoa näin ajatteleva?

Et oo ainoa.

Mua ihmetyttää tämä viestien ja sanomisten ylianalysointi. Ja oikestiko joku pahoittaa mielensä kun lääkärikaveri kyselee vointia?

Vierailija
42/57 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on eriävä mielipide tähän; musta tuntuu että se vaan oli huolissaan ja kuittasi noi sun muut kuulumiset lyhyesti esim.kiireen tms takia jos kirjoitti kiireessä, halusi päästä asiaan ja tietää sun voinnin ensisijaisesti.

Et oo ainoa.

Mua ihmetyttää tämä viestien ja sanomisten ylianalysointi. Ja oikestiko joku pahoittaa mielensä kun lääkärikaveri kyselee vointia?

Mut jos ap:lla ja tolla lääkärikaverilla on ollut vaikka jotain sutinaa? Ni kyllä se pistää analysoimaan toki, vaikka muuten ei sellaiseen olisi taipuvainen? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
44/57 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
45/57 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei ole sun hoitava lääkäri, niin ei sen "tehtävä" oo kysellä yhtään mitään. Jos se jotain kyselee, niin tekee sen kaverina/tuttuna. Ja tietysti silloin vastataan niin kuin kaverille/tutulle vastataan, kun se kyselee kuulumisia. Jos mun hierojakaveri kyselee kuulumisia, niin en mä sille ala (pelkistä) kipeistä niskoistani kertomaan. Suhteessa muhun se on ensisijaisesti kaveri, ei hieroja varsinkaan jos en ole ollut sen asiakkaana.

Vierailija
46/57 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hän halusi ilmaista huolensa, eikä osannut sun muihin työjuttuihin ym kommentoida enempää. Toivoi varmaan, että puhut tarkentavammin siitä kivusta etkä vaihda puheenaihetta.

Vierailija
47/57 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan outo tekstiviesti. Tyyliin leikkaavalla lääkärillä pinsetit hukassa ja käskee kaverinsa kysyä potilaalta onko kaikki okei... 😂

Vierailija
48/57 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan outo tekstiviesti. Tyyliin leikkaavalla lääkärillä pinsetit hukassa ja käskee kaverinsa kysyä potilaalta onko kaikki okei... 😂

Totta! Mitä jos siinä leikkauksessa on mennyt jokin vikaan ja kaveri kyselee toisen puolesta? 🤔

Vierailija
49/57 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
50/57 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
51/57 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ailahteleva tyyppi joka ei tiedä haluaako vai ei. Siltä tuo minusta kuulostaa...

Vierailija
52/57 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa on

Vierailija
53/57 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkintapyynnön voisit tehdä. Kutsu tuttava(mies)lääkäri käynnille tutkimaan. Sitten asiat selviävät.

Vierailija
54/57 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa hän on itse suorittamassa vastaavaa operaatiota, mutta eri tekniikalla tms.

Halusi tietää leikkauksen onnistumisen ja mahdolliset komplikaatiot.

Tyly lääkäri on hyvä lääkäri, koska hänellä on fokus sairauden hoidossa eikä ihmisten paapomisessa.

Vierailija
55/57 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ap sama kuin se kun kyselee lääkärin ja potilaan välisestä suhteesta että onko ok

Vierailija
56/57 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
57/57 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko lääkäriltä kysyä, että ”Jos en olisi potilaasi, olisiko meillä voinut olla jotain jos olisimme tavanneet eri merkeissä?”

Vai meinaako toikin heti että lääkäri-potilassuhde pitää lopettaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi