Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylyä? Mielipiteitä!

Vierailija
02.06.2019 |

Mulla on tuttava(mies), joka on lääkäri. Olen ollut leikkauksessa josta hänkin paljon tietää.
Kysyi minulta tossa viestitse että miten menee, onko ollut kipuja.

Vastasin kivuista ja muutenkin miten menee, että palasin jo töihin jossa mennyt hyvin jne.

Hän vastasi näin;

”Tosi hyvä juttu! Mutta mun tehtävä on saada vastaus kysymykseen onko vointi ollut jees vai onko siinä menty taaksepäin?”

Että oliko toi nyt sellainen närkästynyt että ”vastaa nyt kun kysytään, ei mua sun elämä muuten kiinnosta!” Vai ”Joo hienoo mut oon huolissani joten jankkaan edelleen onko mennyt huonommaksi?!”

Tää jäi mieleen pohdituttamaan... että oliko hän mulle vähän tyly vai miten?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko tämä tyyppi olla kiinnostunut? Ja siksi huolissaan? Vai puhtaasti amattilisessa mielessä kiinnostunut?

Ton viestin perusteella ei ainakaan ole kiinnostunut. Ilmeisesti kokee kuitenkin.jotenkin velvollisuutta kysyä vointia, mikä on eristä on outoja ja jopa hieman häiriintynyttä kun ei kuitenkaan ole leikkauksesta vastaava lääkäri...

Vierailija
22/57 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua yhtään mitä tarkoitti kommentillaan. Jos ei ole hoitava lääkäri, miten niin on hänen tehtävänsä...? Kummallista, en vastaisi enää mitään

Entä jos olisi hoitava lääkäri? Tylyä?

Miksi hoitava lääkäri laittaisi viestejä? Menee yhä oudommaksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos mä nyt itse jankkaan, :D, oliko hän tyly mielestänne? Vai vain huolissaan?

Ap

Tyly. Ja asiaton.

Sä vastasit sille jo. Kai se nyt tajuaa, että kaikki on suht ok jos kerta olet töissäkin jo.

Vierailija
24/57 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli tyly, mutta tuskin vahingossa. Hän räknäsi turhan laveasta viestistäsi, että yrität ujuttaa itseäsi hänen elämäänsä. Saattoi pelätä, että olet ehkä häneen ihastunut. Niinhän ihminen usein on, kun tarjoilee yksityiskohtaista tietoa elämästään jollekin, joka kysyy jotain muuta. Niinpä mies vetäytyi, ja viestitti sinulle töykeydellään, että ei ole kiinnostunut sinusta ns. "sillä tavalla". Sinut tulkitsit viestin tismalleen oikein ja olet nyt loukkaantunut ja pahoilla mielin siitä, että sinut torjuttiin. Älä siis ainakaan sitä kuvittele, etteikö mies tajunnut mitä teki ja on vain sosiaalisesti kömpelö. Päinvastoin hän tietoisesti torjui sinut mutta piiloviestillä, kuten miehet usein. Pahaltahan se tuntuu.

Vierailija
25/57 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen kaveri leikkasi minut (pieni paikkakunta niin valinnanvaraa ei hirveästi ole), joten varmaan siksikin ammatillisen kiinnostunut.

Mulle jäi tosta vaan tyly olo. Olenko liian herkkis?

Ap

Nytten ihan ymmärtänyt,mutta liian tylyä ;O?

Vierailija
26/57 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mä olen itse hänelle kertonut kaiken leikkauksesta ja ollaan siitä juteltu.

Nyt vaan tuli tosi tyly olo tuosta viestistä, mietin olenko liian herkillä vai närkästyikö hän nyt kun kerroin laveammasti elämästäni, :D ja ohitin ehkä ohimennen sitten liian kevyesti vointiani koskevan kysymyksen... tyyppi on tosi mukava muuten eikä ilkeä luonteeltaan. Siksi jäi ihmetys päälle, mutta en kehtaa kysyä etten tee ns. kärpäsestä härkästä.

Leikannut lekuri ja hän ei juttele mun asioista. Eri sairaalat ja ovat tarkkoja etiikastaan, sen tiedän. Luotettavia molemmat.

Ap

Hän ja leikannut lääkäri ei puhu keskenään sun asiasta = asia ei kuulu sille pätkääkään.

Millä perusteella on hänen tehtävä kysyä sun vointia kun ei liity adiaan ja kyseiseen hoitoon mitenkään?

MUTTA jos sä olet itse sille kertonut kaiken sun hoidosta oma-aloitteisesti niin ihmekö tuo, että kyselee. Kerro sitten loppuun asti.

Tylyydestä en tiedä, mutta oudot on perusteet siinäkin tapauksessa...vai hänen tehtävä.

Vierailija
27/57 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, itse mietin sitä että koska olen hänelle paljon tästä puhunut, niin kokeeko olevansa ”huoltovelvollinen” (mitä ei tietenkään ole!) vaikka ei virallisesti mun lekuri ole.

Ja ottiko tässä nyt just sen ammatillisen roolin että alkoi miettiä että mitä ihmettä mä nyt sille mun duunikuvioista ym.kerron. Että kerroinko nyt sitten liikaa omasta elämästäni.

Tuli itselle vaan vähän hölmö fiilis. :(

Aiemmin olen jotenkin ajatellut että aidosti häntä kiinnostaa mun kuulumiset mut ehkä ei sitten.

Ap

Vierailija
28/57 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän oli tyly, mutta tuskin vahingossa. Hän räknäsi turhan laveasta viestistäsi, että yrität ujuttaa itseäsi hänen elämäänsä. Saattoi pelätä, että olet ehkä häneen ihastunut. Niinhän ihminen usein on, kun tarjoilee yksityiskohtaista tietoa elämästään jollekin, joka kysyy jotain muuta. Niinpä mies vetäytyi, ja viestitti sinulle töykeydellään, että ei ole kiinnostunut sinusta ns. "sillä tavalla". Sinut tulkitsit viestin tismalleen oikein ja olet nyt loukkaantunut ja pahoilla mielin siitä, että sinut torjuttiin. Älä siis ainakaan sitä kuvittele, etteikö mies tajunnut mitä teki ja on vain sosiaalisesti kömpelö. Päinvastoin hän tietoisesti torjui sinut mutta piiloviestillä, kuten miehet usein. Pahaltahan se tuntuu.

Tänä vaikuttaa oikealta tulkinnalta.

Kumpi teistä muuten alun perin aloitti viestittelyn. Varmaan sinä ap? Olet siis ihastunut tähän mieheen ja käytit leikkausta tekosyynä ottaa yhteyttä? No nyt tiedät ettei mies ole kiinnostunut.

Vierailija
29/57 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hän kysyi minulta, miten on mennyt. Siihen vastasin, oletin että tarkoitti just miten on mennyt kun palasin duuniin, mikä vointi, jne. Siksi vastasin ehkä ”laveasti”.

Ap

Vierailija
30/57 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä?

Näen hänet ensi viikolla, enkä oikein tiedä pitäisikö olla loukkaantunut vai etäinen vai mitä tän jälkeen...

Ap

Vierailija
31/57 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteitä?

Näen hänet ensi viikolla, enkä oikein tiedä pitäisikö olla loukkaantunut vai etäinen vai mitä tän jälkeen...

Ap

Vaikea sanoa. Missä näette vai onko teillä sovittu tapaaminen (treffit?)Tervehdi normaalisti mutta anna miehen tehdä aloitteet juttelulle jne.

Vierailija
32/57 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kovin tilannetajuiselta ihmiseltä. Mutta huomannet nyt ainakin, että häntä eivät sinun elämäsi yksityiskohdat kiinnosta. Hyvänpäiväntuttu, jolle voi "mitä kuuluu" vastata "ihan ok, se on ilmoja pidellyt".

Vierailija
33/57 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vastasit sille?

Vierailija
34/57 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vastasit sille?

Vastasin sitten pelkkään vointiini liittyvää ja kiitin huolenpidosta.

Ap

Vierailija
35/57 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita enää yhtään viestiä sitten.

Vierailija
36/57 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Mulle jäi tosta paha mieli, just sellainen että ihan kuin hän kuvittelisi että olen kiinnostunut tms. Vaikka vastasin mielestäni ihan normaalisti kysymykseen miten on mennyt. :O

Ja just tuli tunne, että torjuu.

Kurjaa, mut annan olla. :/ Paska fiilis vaan jäi jotenkin.

Ap

Vierailija
37/57 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Mulle jäi tosta paha mieli, just sellainen että ihan kuin hän kuvittelisi että olen kiinnostunut tms. Vaikka vastasin mielestäni ihan normaalisti kysymykseen miten on mennyt. :O

Ja just tuli tunne, että torjuu.

Kurjaa, mut annan olla. :/ Paska fiilis vaan jäi jotenkin.

Ap

Kyllä se siitä, älä välitä. Ainakin nyt tiedät missä mennään ja millainen tuo mies on.

Vierailija
38/57 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on eriävä mielipide tähän; musta tuntuu että se vaan oli huolissaan ja kuittasi noi sun muut kuulumiset lyhyesti esim.kiireen tms takia jos kirjoitti kiireessä, halusi päästä asiaan ja tietää sun voinnin ensisijaisesti.

Että mä en olis mieltäni tuosta pahoittanut.

Olenko mä ainoa näin ajatteleva?

Vierailija
39/57 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
40/57 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa tuohon sanoa, mutta on kyllä vähän ärsyttävää, kun joku kyselee työnsä puolesta "kuulumisia" sen sijaan, että kysyisi suoraan mitä haluaa tietää. Tai ylipäätään yleinen kuulumisten kysely, kun oikeasti haluaa tietää jotain vain tiettyyn aiheeseen liittyen.

On vain molemmille kiusallista, jos toinen rupeaa selittämään jotain muuta kuin mikä kysyjää kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä