Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä palstalla muita naisia, joista miehet eivät pidä ollenkaan?

Vierailija
02.06.2019 |

Minä olen sellainen. Juuri eilen valmistujaisjuhlissa tuli taas voimakkaasti esille. Kaikkiin toisiin naisiin otetaan luontevasti kontaktia, minuun päin ei edes katsota. Tämä on ollut niin kauan kuin muistan, työpaikassa, kaupungilla jne. Ja en, en ole ruma, en lihava, minulla ei ole mitään näkyvää sairautta, olen naisellinen ja iloinen.Tämä tekee minut hyvin surulliseksi, toki pitäisi olla jo tottunut asiaan, mutta juhlissa aina muistuu mieleen. En tiedä miten pääsisin yli tästä, en halua elää loppuelämäni katkeroituneena. Vinkkejä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää ulkomaille, tehkää jotakin.

Vierailija
22/24 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei aapee nyt ole ulinainen, jos tällaisia aloituksia tehtailevat miehet on ulimiehiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaankin yksi niistä naisista joista suorastaan huokuu se "älä puhu mulle, tampio" tai "uskallappas koskea minuun niin tuhoan sinut".

Vierailija
24/24 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sellainen. Jo isäni haukkui minua nössöksi ja sanoi, etten tule ikinä saamaan ketään miestä. Miespuoliset työkaverit ovat olleet todella inhottavia ja olleet aina muiden naisten puolella, minulla ei saanut olla mitään mielipidettä asioista. Joten anteeksi, jos en pidä miehistä.

Tässäkin peukut olisi toisinpäin, jos mies olisi kirjoittanut ja käskettäisiin kasvattamaan munat tai muuta vastaavaa. Plus toki vielä naistenvihaaja olisi, mutta tämähän on sitä parempaa miesvihaa.