Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, oletteko lähettäneet kumppanillenne kuvaa alapäästänne?

Johki
02.06.2019 |

Kumppanini on pyytänyt minua lähettämään kuvan alapäästäni hänelle. Olemme siis tunteneet jo pitkään ja aina samassa maassa ollessamme harrastamme loistavaa seksiä, olen pian menossa häntä tapaamaan ja kaveri on omien kuviensa perusteella innoissaan tulevista seksihetkistämme. Hän siis on lähettänyt minulle pari kuvaa kalustaan mutta minusta oman alapään kuvaaminen ja kuvien levittäminen tuntuu oudolta.. dick pic- itsessään on jo termi ja vissiin verrattain yleistä miehiltä lähetellä kuvia mulkuistaan mutta nyt haluankin siis kysyä onko kukaan nainen lähettänyt kuvaa omasta ihanasta pillusta? Toistaiseksi en ole hänelle kuvaa laittanut vaikka hän on sitä pyytänyt. Tuntuu jotenkin oudolta mutta en oikein osaa sanoa miksi kun kuitenkin miehen lähettämät dick picit ovat mulle täysin ok.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisetkin runkkaa kun ne näkee paksun kyrvän verisuonineen?

Vierailija
22/32 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolison kans ollaan varman tylsiä, kun on sovittu jo suhteen alussa, ettei kuvata mitään sellaist materiaalia, jonka päätyminen julkisuuteen hävettäisi tai aiheuttaisi ongelmia. Ei siis oo kuvattu enkä ole omaakaan elintä kuvannut

M41

Tuskinpa sinua kukaan pelkän kullin kuvan perusteella tunnistaa? Vai oletko aikuisviihdealalla?

En ole mutta enpä mää silti ole vehjettäni kuvaillut tai lähetellyt, kun on sellaista sovittu. Enkä usko että puoliso kovin ilahtuisi, jos yhtäkkiä niin tekisin. Eikä pelkän pimpsan kuva muakaan kovin kovasti kiihottaisi.

M41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ainoastaan peppu- ja tissikuvia olen yhdelle lähettänyt.

Läheteltiin siis useasti molemmat toisillemme esileikkinä kuvia päivän mittaan ennen iltaa ja seksiä.

Kummallakaan ei näkynyt niissä kasvot tai muutenkaan mitään tunnistettavaa, vaikka eipä meistä kumpikaan ole sitä tyyppiä joka levittelisi intiimikuvia mihinkään.

Voisin lähettää kuvia myös vaginastani tutulle ja luotettavaksi havaitulle partnerille.

Millekään ihan uudelle tyypille en lähettelisi minkäänlaisia kuvia, koska tuntuisi epämukavalta enkä haluaisi tarjoutua runkkumatskuksi ihmiselle jota en tunne ja jonka kanssa en ole vielä (seksi)suhteessa.

Vierailija
24/32 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolison kans ollaan varman tylsiä, kun on sovittu jo suhteen alussa, ettei kuvata mitään sellaist materiaalia, jonka päätyminen julkisuuteen hävettäisi tai aiheuttaisi ongelmia. Ei siis oo kuvattu enkä ole omaakaan elintä kuvannut

M41

Tuskinpa sinua kukaan pelkän kullin kuvan perusteella tunnistaa? Vai oletko aikuisviihdealalla?

En ole mutta enpä mää silti ole vehjettäni kuvaillut tai lähetellyt, kun on sellaista sovittu. Enkä usko että puoliso kovin ilahtuisi, jos yhtäkkiä niin tekisin. Eikä pelkän pimpsan kuva muakaan kovin kovasti kiihottaisi.

M41

Entä sormetuskuvat tai peppukuvat, joissa nainen tyydyttää itseään peppuun?

Vierailija
25/32 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt minä ymmärrän miksi netti on pullollaan pillun kuvia...

Vierailija
26/32 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt minä ymmärrän miksi netti on pullollaan pillun kuvia...

Ymmärsitkö saman kuin minä: ne kiihottavat terveitä heteromiehiä. 

Vierailija
27/32 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oon humalaspäissäni yhdelle tyypille. Olin puskakusella ja tuli mieneen ottaa siitä kuva.

Vierailija
28/32 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole, vaikka joku sitä vitsillä pyysi , no en tietenkään :D katsokoon livenä jos on tilaisuus 

t. nainen

Vierailija
29/32 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oon humalaspäissäni yhdelle tyypille. Olin puskakusella ja tuli mieneen ottaa siitä kuva.

Ai että! Virtsasuihku roikkuvien häppäreiden välistä. 

Minulle!

Vierailija
30/32 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on matkalla. Kyllä pillukuva piristäisi päivää. Voisin lähettää takaisin taiteellisen näkemyksen.kyrvästä. suuttuiskohan se, jos pyytäisin...

Vierailija
31/32 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähettäisi. En edes kuvaisi puhelimella paikkoja, joita en halua levittää. Melko monella applikaatiolla on oikeus puhelimessa oleviin kuviin.

Vierailija
32/32 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan nykyisen vaimon kanssa lähetetty toisellemme vihjailevia kuvia. Viimeksi lähetti kuvan, jossa oli aukaissut farkut niin, että pikkuhousut näkyivät ja toinen käsi oli työnnetty pikkuhousujen sisälle ja oli vielä kysymys, että missä arvelet etusormen olevan. Joskus laittanut kuvia ilman pikkuhousuja, mutta niin otettu ettei ihan kuitankaan pimppi ole näkynyt. Itse olen laittanut tiukat farkut päällä peppukuvia ilman paitaa, bokserit jalassa ilman seisokkia ja välillä niin pullottaen, että tuntuu bokserit repeävän. Ainakin meillä tällaiset kuvat päivän aikana lähetettynä tietää illalla upeaa seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi