ampumisääni koneelta
mistäköhän johtuu ampumisääni kun tulee tietokoneesta? Siis vaikkei yhtään ikkunaa olisi auki. Virustarkistus tehty ja jatkuu vaan. Vähän väliä joku yrittää ampua mua...
Kommentit (10)
ja jännä kuulla, että jollain muullakin käynyt samoin. Alkoi jo vähän pelottaa, kun ääni vaan kuului ja laitoin läppärin luukun kiinni. Silti ääni vielä kuului.
Sitten unohdin koko jutun ja avasin taas läppärin kannen ja ääni alkoi kuulua taas!
Mulla alkoi tuo ääni (joka kuulosti ampumisen lisäksi joltain haukahtelulta) siitä, kun kävin huuto.netissä katsomassa yhtä kuvaa tarkemmin (aijaa.com). En sitten tiedä, oliko näillä yhteyttä.
Sitten kun sammutin koneen kokonaan ja avasin uudelleen, ei ääntä ole enää kuulunut.
Huh, mikä selostus! Oon vaan niin tohkeissani ;)
myös tänään vaikka kone oli yön kiinni ja illalla viimitteeksi tehtiin virustarkistus. olen myös käynyt huutonetissä. lähinnä lasten vaatteita katsonut ja myös aijaan kuvia. oisko sitten joku virus kuitenkin jota ei edes todella hyvä skannausohjelma tajua? aiheuttaakohan muuta haittaa? ainakin on ärsyttävää ja saattais säikäyttää oikeen kunnolla jos ois äänet täysillä...
Mulla kuuluu välillä Huutiksen sivuilla pamauksia enkä tiedä mistä hitosta ne tulee! En edes painele mitään mainoksia tms. Ärsyttäväääääääää.
siis kokonaan pois koneelta? vaikkei yhtään ikkunaa ois auki niin silti vaan joku ampuu.
Laittakaa koneenne "mutelle" niin loppuu ampuminen!
en klikannut mitään mainoksia ainakaan tarkoituksella ja tosiaan suljin ihan kaikki ikkunat ja lisäksi läppärin kannen ja ääni kuului silti. Kai se mainosääni sitten vaan jäi jotenkin jumiin. Nyt ei tosiaan ole ääntä kuulunut, kun olen sammuttanut koneen välillä (enkä muuten ole käynyt huutiksessa).
T. 3
käyttäis ääniä koneessa? kun kerran jatkuu aina vaan. pistän vaan hiljemmälle enkä käytä enää ääniä...
järjenjättiläinen! Varmaan sama, joka aina laittaa turhan linkin, vaikka ap on jo sanonut, ettei netistä löydy tietoa.
Laita äänet pois = laita pääs pensaaseen, ettet näe mörköä.
mmm