Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ja missä vaiheessa kannattaa esitellä uusi kumppani ja hänen lapsensa omille esiteineille?

Vierailija
01.06.2019 |

Onko parempi esitellä ensin vain kumppani vai heti kerralla myös lapset? Miten kerroitte lapsille omasta uudesta suhteestanne? Erityisesti kiinnostaa teini-ikäisten lasten suhtautuminen asiaan.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin uuden kumppanin nettideitissä. Juteltiin netissä pari viikkoa, tapailtiin muutama viikko, ja näimme torilla ekakerran kun olin lapsen kanssa liikkeellä. Esittelin hänet ystäväksi ja joimme kahvit.

Muutaman viikon jälkeen hän kävi meillä kyläilemässä ohimennen ja joimme kahvit. Jatkoimme treffailua niin että hän kävi meillä välillä iltaa istumassa

Puolen vuoden päästä hän jäi ekakerran yöksi.

Nyt ollaan seurusteltu viitisen vuotta, ei olla muutettu yhteen, mutta muutama päivä viikossa vietetään aikaa yhdessä.

Vierailija
42/50 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin uuden kumppanin nettideitissä. Juteltiin netissä pari viikkoa, tapailtiin muutama viikko, ja näimme torilla ekakerran kun olin lapsen kanssa liikkeellä. Esittelin hänet ystäväksi ja joimme kahvit.

Muutaman viikon jälkeen hän kävi meillä kyläilemässä ohimennen ja joimme kahvit. Jatkoimme treffailua niin että hän kävi meillä välillä iltaa istumassa

Nyt ollaan seurusteltu viitisen vuotta, ei olla muutettu yhteen, mutta muutama päivä viikossa vietetään aikaa yhdessä.

Siis ette tapailleet ilman lapsia ollenkaan? 

Vierailija
44/50 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ette tapailleet ilman lapsia ollenkaan? 

Tässä oli vain se lapsiin tutustumisosuus. Tapasimme kyllä aina kun lapsi oli isällään. Sitä osaa seurustelusta vaan pidettiin yksityisenä.

Vierailija
45/50 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
46/50 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei milloinkaan. Mielestäni yksi perhe ihmiselle riittää, eikä ainakaan teineille enää tarvitse mitään äidin rakkauselämää levitellä päin näköä. Pidä omana tietonasi jos on ihan pakko joku ukko saada siihen, mutta älä sotke siihen lapsia. Anna heillä olla se oma ja alkuperäinen perhe. He eivät kaipaa eivätkä tule hyväksymään ketään vieraita ylimääräisiä ihmisiä elämäänsä.

Vierailija
47/50 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei milloinkaan. Mielestäni yksi perhe ihmiselle riittää, eikä ainakaan teineille enää tarvitse mitään äidin rakkauselämää levitellä päin näköä. Pidä omana tietonasi jos on ihan pakko joku ukko saada siihen, mutta älä sotke siihen lapsia. Anna heillä olla se oma ja alkuperäinen perhe. He eivät kaipaa eivätkä tule hyväksymään ketään vieraita ylimääräisiä ihmisiä elämäänsä.

Et voi tietää, mitä kenenkin lapset kaipaavat elämäänsä. Minä olen ainakin ollut hyvilläni, että äitini löysi itselleen mukavan elämänkumppanin. Hänestä oli kaiken lisäksi iso apu minullekin, kun nuorena muutin monta kertaa opiskelupaikkakunnalle asumaan. Muutot tehtiin miehen pakettiautolla.

Vierailija
48/50 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mies jota on satunnaisesti tapailtu neljä kuukautta ei ole mikään "uusi kumppani".

Vierailija
49/50 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutettiin parin viikon päästä ensitapaamisesta yhteen. Mun lapsi oli sillon pieni ja ei edes muista aikaa jolloin asui mun kanssa kahdestaan. Nyt ollaan oltu jo vuosia naimisissa.

Vierailija
50/50 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta mies jota on satunnaisesti tapailtu neljä kuukautta ei ole mikään "uusi kumppani".

Missähän vaiheessa seurustelusuhteen toista osapuolta voi sinun mielestäsi alkaa nimittää 'uudeksi kumppaniksi'?

Me ollaan tavattu säännöllisesti ja seurustelemme tositarkoituksella. Olemme sitoutuneet toisiimme, joten kyseessä on parisuhde. Mies on minulle uusi kumppani ja minä samoin hänelle. ap