Moni 5-kymppinen nainen on tosi seksikäs veilä, jos on hoikka.
Eli älkää mamit lihotko vaan siksi, että:" ikä nyt vaan tuo kiloja lisää". Ei sen niin pidä mennä, vaan pitää alkaa liikkua ja katsoa miten ravitsee kehoaan.
Kommentit (243)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä iässä hormonimuutokset kasvattaa keskivartaloa, joten ei ole kaikille helppoa.
Ei se helppoa olekaan, mutta itsensä voi haastaa siinä. Alkaa liikkua ja syödä vain elääkseen ja silti herkullisen terveellisesti. Hei, se on mahdollista! Ja voit voida paremmin kuin koskaan!
Haastaa ja haastaa. Oikeuteen haastetaan.
Hormoniläski palaa tod huonosti.
Normaalilla syömisellä ei laihdu. Been there done that.
Btw, olin ke baarissa. Olen 50+ tiimalasivartalo, mutta ikäni näköä ja hormonilihomista on tietty. Eipä tuntunut olevan ongelma nuoremmille miehille😁.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä iässä hormonimuutokset kasvattaa keskivartaloa, joten ei ole kaikille helppoa.
Ei se helppoa olekaan, mutta itsensä voi haastaa siinä. Alkaa liikkua ja syödä vain elääkseen ja silti herkullisen terveellisesti. Hei, se on mahdollista! Ja voit voida paremmin kuin koskaan!
Haastaa ja haastaa. Oikeuteen haastetaan.
Hormoniläski palaa tod huonosti.
Normaalilla syömisellä ei laihdu. Been there done that.
Btw, olin ke baarissa. Olen 50+ tiimalasivartalo, mutta ikäni näköä ja hormonilihomista on tietty. Eipä tuntunut olevan ongelma nuoremmille miehille😁.
Joo,miesten kannattaa pitää se lärvi kiinni siitä läskien palamisesta kun se ei todellakaan ole niin helppoa naisille johtuen hormoneista. Ja mitä enemmän ikää tulee, sitä enemmän ongelmia vaikka on nuorillakin naisilla ongelmia pillereiden jälkeen. Kaikki mikä sekoittaa hormoneja vaikuttaa myös siihen läskiin. Ikävä kyllä kilpparisairaudetkin ovat yksinomaan melkein naisilla ja yritäppä vajaatoiminnalla laihduttaa..jiihaaa,kuolet ennen kuin pääset siitä läskistä eroon. Naisten kehot ovat sen verran erilaisia kuin miesten että äijien ei kannata jaella niitä vinkkejä laihtumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tässä mallia, tosin tätä missiä on ehkä hieman paranneltu rintavarustuksen osalta:
Oikeanlaiset vaatteet päällä tuo nainen olisi ikäisekseen upean näköinen. Todellakin paljon parempi kuin vieressä oleva plösö, vaikka tämä onkin selvästi nuorempi. Kieltämättä silikonit ei ole kovin onnistuneet, parempi olisi ilman niitä.
M45
Eikös tuo vieressä oleva mies ole jokaisen nuoren naisen unelmoima hopeakettu? Eikä hän ole mikään plösö, vain hieman miehekkäästi roteva.
Jotkut hoikat ovat riutuneen oloisia siinä iässä, jos ei ole yhtään pyöreyttä. Esimerkiksi tää joka nyt meni Kanervan kanssa naimisiin, en muista nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän miehistä, joilla on vyötärö ja hiukset. Heitä on vuosi vuodelta vähemmän yli 40-vuotiaissa miehissä.
;D Minä taas en pidä pahana kuin naista joka on perseetön ja isomahainen. Perse naisella antaa paljon anteeksi
mies51v
Sama juttu miehissä. Perseetön mies on pahin turn off.
Ja suosittelen miehille myös pitämään hiukset päässä. Tykkään siitä että miehillä olisi edes vähän hiuksia vaikka päälaki olisikin kalju. Ei ole pakko vetää täyskaljuksi heti kun pari hiusta lähtee.
"Perseettömiä" miehiä ei yleensä ole kuin hyvin iäkkäät joilla perslihakset roikkuvat. Miehillä kuitenkin hormonitoiminta tekee sen että jonkinlaiset pakaralihakset muodostuvat, vaikka olisikin geeneiltään "perseetön" eikä yhtään treenaisi.
On niitä nuoriakin perseettömiä. Tai ainakin kovin lattaperseisiä.
Vierailija kirjoitti:
No tottahan se on. Hoikkuus ja liikunnallisuus pitää molemmat sukupuolet viehättävinä. :-) N47
Kukahan tätäkin on alapeukuttanut? :D
Kun nyt puhutaan ulkonäöstä, niin yli nelikymppisten naisten (ja miesten) kannattaa viimeistään tuossa iässä aloittaa kuntosalitreeni. Siis kunnon treeniä, ei mitään pikkupainojen heiluttelua. Sillä saa kaunista muotoa kroppaan. Plus terveyshyödyt tietysti, ehkäisee ikääntyessä tapahtuvaa lihasmassan vähenemistä jne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tottahan se on. Hoikkuus ja liikunnallisuus pitää molemmat sukupuolet viehättävinä. :-) N47
Itse en tykkää maratoonarivartaloisista tai muuten hintelistä miehistä. Pitää olla lihasta eikä silti isoa mahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tässä mallia, tosin tätä missiä on ehkä hieman paranneltu rintavarustuksen osalta:
Oikeanlaiset vaatteet päällä tuo nainen olisi ikäisekseen upean näköinen. Todellakin paljon parempi kuin vieressä oleva plösö, vaikka tämä onkin selvästi nuorempi. Kieltämättä silikonit ei ole kovin onnistuneet, parempi olisi ilman niitä.
M45
Eikös tuo vieressä oleva mies ole jokaisen nuoren naisen unelmoima hopeakettu? Eikä hän ole mikään plösö, vain hieman miehekkäästi roteva.
Ai nyt selvisi sitten miltä Hopeakettu näyttää....Hyi yäk
Mua ei haittaa miehen kaljuus, mutta sille kaljamahalle ei ole kyllä mitään selitystä.
Naapurin rouva on tosi seksikäs 5-kymppinen pullukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku lihava sohvaperuna joka on omasta mielestään sisäisesti kaunis ja se on tärkeintä hänen mielestään.
Vierailija kirjoitti:
Ja moni viisikymppinen mies jos ne tajuaa a)pitää kaljamaha poissa b)olla sopivan jänteviä, mutta lihaksikkaita c)hiukset on päässä (voi käydä hiusten siirrossa jos alkaa kaljuuntumaan) c) ei ole harmaita hapsia c)ei ole harmaata tai muun väristä risupartaa d)pukeutuu siististo
Sori, mutta älkää myöskään miehet nyt loukkaantuko tästä.....
Ihan kohtuulliset vaatimukset nuo ovat sille, joka edellyttää jotain ulkonäköasioita naiselta. Itselläni täyttyvät muut kirkkaasti mutta hiukset lähtivät harvenemaan jo kolmekymppisenä ja siksi pidän itseäni kaljuna. Annan sitten vaikka periksi siinä, että 50+ naisen pitkät hiukset SAAVAT olla vaikka vähän harmaantuneetkin ;). Kunhan on muuten itsestään huolehtinut, siisti ja terveelliset elämäntavat omaava.
Miksi mennään aina ääripäihin. Vastakkain ovat ylitreenattu nälkiintyvä kuivan kesän orava ja kalja - ym muu mahainen kaljuuntuva tai roikkutissinen plösö. Väliltä löytyy lukemattomia vaihtoehtoja.
Itse en jaksaisi tapailla kuntosalitreeneistään ja ravinnostaan taukoamatta luennoivaa ja elämäntapojani arvostelevaa oman kroppansa ylistäjää. Sen paremmin kuin kaljalla ja ruualla & sokerilla mässäilevää liikkumatonta valasta. Seksin ajatuskin lentäisi ulos ikkunasta. Totuus on jossain siellä välillä.
Vierailija kirjoitti:
Sama miehissä.Läskiperse ja kaljamaha ja tissit miehellä...Nou nou
Onnekseni minulla ei ole noita mainittuja ja en ole hankkimassakaan. Ikää on nyt 37 ja samassa painossa olen pysynyt ainakin 20 vuotta, olen hoikka ja rasvaprosentti myös on pieni. Hiuksetkin ovat päässä ja ne ovat pitkät.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitää olla koko ikänsä ajan "seksikäs" ollakseen haluttu/arvostettu? Mua ei ainaskaan kiinnosta olenko muiden mielestä "seksikäs" ja todellinen vapaus tulee siitä.
Koska lihavuus on vain laiskuutta.
Laiskuutta ajatella mitä lappaa suuhunsa
Laiskuutta liikkumisen suhteen
Jos se ei ole laiskuutta, se on typeryyttä. Kaikki tietävät mitä jaksamiselle käy kun paino nousee. Ei se ole tervettä ettei jaksa lyllertää portaita ilman pysähtymistä. Siinähän olette sitten lasten lastenne kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnekseni minulla ei ole noita mainittuja ja en ole hankkimassakaan. Ikää on nyt 37 ja samassa painossa olen pysynyt ainakin 20 vuotta, olen hoikka ja rasvaprosentti myös on pieni. Hiuksetkin ovat päässä ja ne ovat pitkät.
43 ja sama. Kumma juttu mitä säännöllinen urheilu tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palataan asiaan 20 vuoden päästä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M45
No huhhuh! Kuvassa vanhempi nainen on selkeästi anorektikko ja nuorempi nainen sekä mies ylipainoisia. Ovat kaikki sen lisäksi sairaalloisen ruskeita. Kukaan noista ei näytä hyvältä, saati terveeltä.
Normaalivartaloinen on aika suhteellinen käsite nykyääns