Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moni 5-kymppinen nainen on tosi seksikäs veilä, jos on hoikka.

Vierailija
01.06.2019 |

Eli älkää mamit lihotko vaan siksi, että:" ikä nyt vaan tuo kiloja lisää". Ei sen niin pidä mennä, vaan pitää alkaa liikkua ja katsoa miten ravitsee kehoaan.

Kommentit (243)

Vierailija
21/243 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalmanmies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän miehistä, joilla on vyötärö ja hiukset. Heitä on vuosi vuodelta vähemmän yli 40-vuotiaissa miehissä.

Toivottavasti olet nainen .... :)

+40 vuotiaat miehet ovat minulle liian vanhoja

T .Jorma 65 v

Vierailija
22/243 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän miehistä, joilla on vyötärö ja hiukset. Heitä on vuosi vuodelta vähemmän yli 40-vuotiaissa miehissä.

;D Minä taas en pidä pahana kuin naista joka on perseetön ja isomahainen. Perse naisella antaa paljon anteeksi

mies51v

Sama juttu miehissä. Perseetön mies on pahin turn off.

Ja suosittelen miehille myös pitämään hiukset päässä. Tykkään siitä että miehillä olisi edes vähän hiuksia vaikka päälaki olisikin kalju. Ei ole pakko vetää täyskaljuksi heti kun pari hiusta lähtee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/243 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään näkymättömistä miehistä. Tällä en tarkoita haamuja ym. henkimaailmaa.

Vierailija
24/243 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

;D Minä taas en pidä pahana kuin naista joka on perseetön ja isomahainen. Perse naisella antaa paljon anteeksi

mies51v

Eli perselihava saa olla, mutta ei vyötäröllä ylimääräistä? Entä sitten nainen, jolla pieni peppu, hoikka vyötärö ja isot tissit? Otatko mieluummin perseikkään ja pienitissisen ?

Hankala sanoa. Riippuu niin naamasta ja luonteesta. Tuo mitä sanoin on ainoa turn off ja noita on vähän suomalaisissa naisissa

mies51v

Vierailija
25/243 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen pitää olla koko ikänsä ajan "seksikäs" ollakseen haluttu/arvostettu? Mua ei ainaskaan kiinnosta olenko muiden mielestä "seksikäs" ja todellinen vapaus tulee siitä. 

Ei minuakaan kiinnosta mitä muut minusta ajattelee, mutta se kai se sitten onkin se syy miksen ole haluttu/arvostettu. Mutta eihän minua sekään kiinnosta! Ärärärärä!

Vierailija
26/243 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Ja suosittelen miehille myös pitämään hiukset päässä. Tykkään siitä että miehillä olisi edes vähän hiuksia vaikka päälaki olisikin kalju. Ei ole pakko vetää täyskaljuksi heti kun pari hiusta lähtee.

omg, on siis olemassa pappatukkafetissin omaavia naisia

Vierailija
27/243 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehillä kyllä tuo sex -appeal häviää kun ikää mittarissa +35.....vaikka tekisi sitten mitä

Sorry nyt vaan miehet

Vierailija
28/243 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos !

N. melkein 50v.

Vierailija
29/243 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

No minulla taas miehen kaljuuntumisen tai kalju ja harmaat hiukset....ei nyt vaan iske, ei sitten milläön

Vierailija
30/243 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Eli perselihava saa olla, mutta ei vyötäröllä ylimääräistä? Entä sitten nainen, jolla pieni peppu, hoikka vyötärö ja isot tissit? Otatko mieluummin perseikkään ja pienitissisen ?

Hankala sanoa. Riippuu niin naamasta ja luonteesta. Tuo mitä sanoin on ainoa turn off ja noita on vähän suomalaisissa naisissa

mies51v

Plussat sulle siitä, että naisen luonteelle laitat arvoa. Moni katsoo pelkästään ulkonäköä.

Vierailija
31/243 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

"Perseettömiä" miehiä ei yleensä ole kuin hyvin iäkkäät joilla perslihakset roikkuvat. Miehillä kuitenkin hormonitoiminta tekee sen että jonkinlaiset pakaralihakset muodostuvat, vaikka olisikin geeneiltään "perseetön" eikä yhtään treenaisi.

Vierailija
32/243 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka luiseva mies, jolla keskikalju?  Peittää kaljuaan lippiksellä. Naama kuin rotalla?

Vierailija
33/243 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian hoikka 50+ nainen olla kyllä kuivakka rusina. Parempi on normaalivartaloinen, pehmeän persikkainen ja sujut itsensä kanssa eli tasainen luonne.

Vierailija
34/243 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä iässä hormonimuutokset kasvattaa keskivartaloa, joten ei ole kaikille helppoa.

Ei se helppoa olekaan, mutta itsensä voi haastaa siinä. Alkaa liikkua ja syödä vain elääkseen ja silti herkullisen terveellisesti. Hei, se on mahdollista!  Ja voit voida paremmin kuin koskaan!

Miksi pitäisi?

Olen naimisissa sellaisen miehen kanssa, joka rakastaa minuna tällaisena kuin olen. Itsekin on ikääntynyt vaikkei lihonut. Voin ihan hirveän hyvin. Kaikki arvot hyvät, terveys ei tämän parempi voisi olla. Normaalipainossa, mutta liikkumisesta huolimatta löysää vatsamakkaraa ja selkäläskejä. Eivät haittaa terveyttä, vaikka ehkä ulkonäköhaitta ovatkin.

Sinuako varten minun pitäisi itseni näännyttää?

Vierailija
35/243 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Tuossa sinulle pappatukkaa

https://static-sls.smf.aws.sanomacloud.net/menaiset.fi/s3fs-public/styl…

Onko nyt niin paha?

Vierailija
36/243 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tässä mallia, tosin tätä missiä on ehkä hieman paranneltu rintavarustuksen osalta:

http://aijaa.com/mFAlkt

Oikeanlaiset vaatteet päällä tuo nainen olisi ikäisekseen upean näköinen. Todellakin paljon parempi kuin vieressä oleva plösö, vaikka tämä onkin selvästi nuorempi. Kieltämättä silikonit ei ole kovin onnistuneet, parempi olisi ilman niitä.

M45

Vierailija
37/243 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viisikymppisenä parhaimmillani. Tein täysillä töitä, kävin punttisalilla (jopa 6  krt/vk) ja oli kroppa ja pää kunnossa. Niinä aikoina alkoi myös yksi elämäni rakkaustarinoista... Oi niitä aikoja!

N73

Vierailija
38/243 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottahan se on. Hoikkuus ja liikunnallisuus pitää molemmat sukupuolet viehättävinä. :-) N47

Vierailija
39/243 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Tuossa sinulle pappatukkaa

https://static-sls.smf.aws.sanomacloud.net/menaiset.fi/s3fs-public/styl…

Onko nyt niin paha?

No mitä hiuksia tuolta nyt on muka lähtenyt?

Vierailija
40/243 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tässä mallia, tosin tätä missiä on ehkä hieman paranneltu rintavarustuksen osalta:

http://aijaa.com/mFAlkt

Oikeanlaiset vaatteet päällä tuo nainen olisi ikäisekseen upean näköinen. Todellakin paljon parempi kuin vieressä oleva plösö, vaikka tämä onkin selvästi nuorempi. Kieltämättä silikonit ei ole kovin onnistuneet, parempi olisi ilman niitä.

M45

hyi saatana..mikä toi demoni olento oli lol! ja jos jonkun mielestä toi ylikuivunut vanhus käsittämättömillä kumiläpysköillä(ne on karseat nuorilla mutta totaalisen rumat vanhoilla) on parempi kuin vieressä oleva "plösö" niin kuin miehekkäästi sanoit kannattaisi tutkia päänsä,oletko varma että tykkäät naisista etkä miehistä? tai ruumiista..lol.