Tinder-mies vaatii saada nähdä vartalokuviani?? (Olemme ehkä tapaamassa vain seksin merkeissä)
Kuvista näkyy vai naamani, ja nyt hän haluaisi nähdä ensin kuvia vartalostani. Miksi ihmeessä?? Naamasta jo kyllä näkee, että normaalipainoinen olen... vai mitä ihmettä hän haluaa katsoa???
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, laita vaan kuvasi, jos haluat löytää itsesi netistä kaikkien pällisteltävänä. Et tiedä minne se päätyy.
en minä nyt alastonkuvia laita, vaan ihan vaatteet päällä otettuja!
ap
Niin? Voi joku ällötys silti laittaa kuvasi jonnekin nettisivulle ja ilkkua, kuinka "tämän näköinen nainen oli tosi surkea sängyssä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, laita vaan kuvasi, jos haluat löytää itsesi netistä kaikkien pällisteltävänä. Et tiedä minne se päätyy.
en minä nyt alastonkuvia laita, vaan ihan vaatteet päällä otettuja!
ap
Niin? Voi joku ällötys silti laittaa kuvasi jonnekin nettisivulle ja ilkkua, kuinka "tämän näköinen nainen oli tosi surkea sängyssä".
No joku ällötys voi tehdä noin ihan riippumatta siitä, onko sille vartalokuvia lähetetty, tai ihan riippumatta siitäkin, onko siellä sängyssä oltu vai ei.
Ap, jatkuuko juttu?
Kasvot voi näyttää normaalilta vaikka oikeasti on lihava sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähettäisi kuviani kyselijöille. Minulta on kysytty instagramia aika usein. Lopetan vaan tällaisille miehille keskustelun. Siitä tulee mieleen, että haluavat tarkistaa vielä ulkonäköä enemmän.
Mitä pahaa, jos haluaa tarkistaa ulkonäköä vielä enemmän?
Se, että mies jotenkin kuvittelee voivansa ”haaveilla” kuvieni avulla ja kuvitella olevansa korkeammalla valta-asemassa ”valitsemassa”. Toisaalta myös tuollainen mies aliarvioi naista aika pahasti jos luulee että nainen ei ymmärrä miksi hän kuvia pyytää. Miksi tapaisin miestä joka tarvitsee lisää kuvia tietääkseen haluaako tavata kanssani? Eli jos kuvani on niin lähellä turn-offia että tarvitaan lisäkuvia. Niitäkin miehiä on ihan tarpeeksi jotka haluavat tavata ihan vaan pelkästään olemassaolevan kuvan perusteella.
Ihan oikeasti. Jos jatkuvasti ajattelee jotain valta-asemia, ei kannata seurustella!
Jos sulla on vaikka riipputissit, tyhjät tissit, ei tissejä ollenkaan.... ruma lantio....
Oon törmännyt itsekin näihin lisäkuvien pyytelijöihin. Eikä tod.ollut kyse mistään itseäni huomattavasti tasokkaammasta seurasta,päinvastoin. Röyhkeää kuvitella että lähettelen kuvia itsestäni tai vartalostani jollekin täysin vieraalle ihmiselle jota en ehkä koskaan tule edes tapaamaan.
Höpsistä. Kuvien pyytämisestä sä nyt en voi tuollaista johtopäätöstä tehdä. Mulla on ollut loistavaa seksiä tällaisten visuaalisesta viehättyvien tyyppien kanssa. Yhtä hyvin mä voisin väittää, että kuvien pyytäjien kanssa saa ihan parhaat kyydit.