Tinder-mies vaatii saada nähdä vartalokuviani?? (Olemme ehkä tapaamassa vain seksin merkeissä)
Kuvista näkyy vai naamani, ja nyt hän haluaisi nähdä ensin kuvia vartalostani. Miksi ihmeessä?? Naamasta jo kyllä näkee, että normaalipainoinen olen... vai mitä ihmettä hän haluaa katsoa???
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin haluaisin nähdä millainen vartalo miehellä on, jos olisi tarkoitus vain harrastaa seksiä. En ole koskaan tullut edes ajatelleeksi että siinä voisi olla jotain väärää. Jos mies ei haluaisi etukäteen vartaloaan näyttää minulle, ei haittaisi, mutta sitten emme toki sänkyynkään päätyisi keskenämme. En tosin mitään alastonkuvia tarvitsisi vaan ihan vaatteet päällä riittää.
Onhan se ihan eri asia naisena. Miehellä on vähemmän seksuaalista valtaa, joten hänen on seksissä tyydyttävä alempitasoisiin naisiin. Nainen taas voi valikoida paljon enemmän kuin mies, mikäli kyse on pelkästä seksistä. Usein mikäli nainen rupeaa pelkkään seksisuhteeseen alempitasoisen miehen kanssa, mies haluaa parisuhteen. Mikäli nainen harrastaa seksiä ylempitasoisen miehen kanssa, nainen haluaa parisuhteen. Naiset kuitenkin paljon miehiä harvemmin haluavat pelkkää seksiä, joten siinä mielessä miehen on tyydyttävä siihen mitä saa. Toki näistä alempitasoisista naisista tulee joka tapauksessa riesa.
Jaa, no minä en noista tasojankutuksista ymmärrä juuri mitään eikä edes kiinnosta. Olen vain sitä mieltä, että on ihan ymmärrettävää haluta nähdä toisen vartalo ennen kuin lähtee paneskelemaan tämän kanssa. Pätee ihan samalla tavalla molempiin sukupuoliin. Joten en pidä miehen toivetta nähdä aloittajasta vartalokuvia ollenkaan kohtuuttomana.
Kyseessä on neuvottelutilanne. Näyttämällä kuvan nainen alentaa itsensä mikäli mies päättääkin ettei halua sittenkään tavata. Mies taas on voitolla mikäli vetäytyy. Nainen taas vetäytymällå nyt ennen kuvan näyttämistä on voitolla. Neuvottelussa voittaa aina vähemmänkin epätoivoinen, jolla on varaa poistua ilman sopimusta.
Miksi ihmeessä seksistä pitäisi tehdä jotain hemmetin valtataistelua? Multa kyllä halut karisisi saman tien, jos ihminen jonka kanssa olen suunnitellut harrastavani seksiä, alkaisi horisemaan noin tyhmiä juttuja. Mun mielestäni kaikkein parasta on se, että molemmat haluavat seksiä toistensa kanssa miettimättä että kumpi tässä nyt on "voitolla" ja kumpi ei. Minä en osaa enkä halua ajatella seksiä kaupankäyntinä.
Ehkä sinulle sopisi maksullinen seura parhaiten, jos noin tärkeänä pidät jotain valta-asemien määrittelyä seksissä?
En koe tarvetta etsiä seksiseuraa, mutta olen huomannut naisena että saan paljon itseäni tasokkaampia miehiä seksiin. Siksi onkin aina naurattanut kaikenlaisten kaljamaha-tavismiesten kuvapyynnöt.
Yhteenvetona kommenteista. Mies voi olla sika siis kahdella tavalla: Mikä tahansa kelpaa tai mikä tahansa ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin haluaisin nähdä millainen vartalo miehellä on, jos olisi tarkoitus vain harrastaa seksiä. En ole koskaan tullut edes ajatelleeksi että siinä voisi olla jotain väärää. Jos mies ei haluaisi etukäteen vartaloaan näyttää minulle, ei haittaisi, mutta sitten emme toki sänkyynkään päätyisi keskenämme. En tosin mitään alastonkuvia tarvitsisi vaan ihan vaatteet päällä riittää.
Onhan se ihan eri asia naisena. Miehellä on vähemmän seksuaalista valtaa, joten hänen on seksissä tyydyttävä alempitasoisiin naisiin. Nainen taas voi valikoida paljon enemmän kuin mies, mikäli kyse on pelkästä seksistä. Usein mikäli nainen rupeaa pelkkään seksisuhteeseen alempitasoisen miehen kanssa, mies haluaa parisuhteen. Mikäli nainen harrastaa seksiä ylempitasoisen miehen kanssa, nainen haluaa parisuhteen. Naiset kuitenkin paljon miehiä harvemmin haluavat pelkkää seksiä, joten siinä mielessä miehen on tyydyttävä siihen mitä saa. Toki näistä alempitasoisista naisista tulee joka tapauksessa riesa.
Jaa, no minä en noista tasojankutuksista ymmärrä juuri mitään eikä edes kiinnosta. Olen vain sitä mieltä, että on ihan ymmärrettävää haluta nähdä toisen vartalo ennen kuin lähtee paneskelemaan tämän kanssa. Pätee ihan samalla tavalla molempiin sukupuoliin. Joten en pidä miehen toivetta nähdä aloittajasta vartalokuvia ollenkaan kohtuuttomana.
Kyseessä on neuvottelutilanne. Näyttämällä kuvan nainen alentaa itsensä mikäli mies päättääkin ettei halua sittenkään tavata. Mies taas on voitolla mikäli vetäytyy. Nainen taas vetäytymällå nyt ennen kuvan näyttämistä on voitolla. Neuvottelussa voittaa aina vähemmänkin epätoivoinen, jolla on varaa poistua ilman sopimusta.
Ei voi olla edes totta.
Nyt olen jälleen niin kiitollinen tästä pitkästä avioliitosta. Tuollaisia pelejä kun joutuisi pelaamaan... Ei kiitos. Naurettavaa kikkailua ja pelleilyä. Kuinka tuollainen ihminen koskaan pärjäisi oikeassa suhteessa?
Kaikesta pitäisi vääntää ja varoa, ettei nyt jompikumpi anna tai saa jotenkin enempää.Onhan avioliittokin peliä. Voit jättää pelin toki pelaamatta, mutta se ei poista tosiasioita, joita voisit käyttää hyödyksesi mikäli ne tiedostaisit. Tälläkin hetkellä arvosi joko nousee tai laskee miehesi silmissä riippuen siitä, miten muut miehet ja naiset näkevät sinut. Esim. panostamalla ulkonäköön ja sosiaalisiin suhteisiin miehesi silmissä arvosi nousee. Näin luultavasti olet tehnytkin, koska avioliittonne on ollut pitkä.
Avioliitto ei ole peli. Se on kahden välinen juttu, muut liiton ulkopuolelta eivät ole pelinappuloita tai mittatikkuja.
Arvoni mieheni silmissä voi nousta ja laskea vain sen suhteen, mitä tämän liiton sisällä tapahtuu. Ja kummaa kyllä, elämä on. Välillä minä olen heikompi ja mies tukee. Välillä se on toisinpäin. Toisinaan me ollaan yhdessä supersankaripari. Toisinaan ollaan yhdessä maassa. Mutta aina yhdessä, mottona "p*skat muista".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä seksistä pitäisi tehdä jotain hemmetin valtataistelua? Multa kyllä halut karisisi saman tien, jos ihminen jonka kanssa olen suunnitellut harrastavani seksiä, alkaisi horisemaan noin tyhmiä juttuja. Mun mielestäni kaikkein parasta on se, että molemmat haluavat seksiä toistensa kanssa miettimättä että kumpi tässä nyt on "voitolla" ja kumpi ei. Minä en osaa enkä halua ajatella seksiä kaupankäyntinä.
Ehkä sinulle sopisi maksullinen seura parhaiten, jos noin tärkeänä pidät jotain valta-asemien määrittelyä seksissä?
En koe tarvetta etsiä seksiseuraa, mutta olen huomannut naisena että saan paljon itseäni tasokkaampia miehiä seksiin. Siksi onkin aina naurattanut kaikenlaisten kaljamaha-tavismiesten kuvapyynnöt.
Missä yhteydessä sinulta kaljamaha-tavikset kuvia pyytelee, kun et kerran sellaisten kanssa ole missään vaiheessa seksitreffeistä edes puhunut? Ja jos haluaisit seksiseuraa, etkö tuntisi tarvetta etukäteen tietää, onko sillä seksikumppanillasi kaljamaha vai millainen kroppa hänellä on?
Lähetin kuvan alavartalostani, jossa minulla on (tiukat) farkut päällä ja normaali paita. nyt mies laittaa että tuosta kuvasta ei näe tarpeeksi, eli että kuvasta ei näe uutta informaatiota... MITÄ HITTOA HÄN HALUAA???
AP
Vierailija kirjoitti:
Lähetin kuvan alavartalostani, jossa minulla on (tiukat) farkut päällä ja normaali paita. nyt mies laittaa että tuosta kuvasta ei näe tarpeeksi, eli että kuvasta ei näe uutta informaatiota... MITÄ HITTOA HÄN HALUAA???
AP
No unohda se. Toisaalta tuollaiset venkoilijat melkein ansaitsisivat toisensa. Vuosisadan rakkaustarina :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä lähetä kuvaa. Parempi tavata kahvilassa.
Miksi pitää lähteä kahvilaan asti mahdollisesti pettymään asialla joka selviäisi yhdellä kuvalla?
Ai niin, kun kuvan lähettämällä ei saa pummattua kahveja.
Pummattua kahvia.. hitto mikä tollo olet. :D Koskaan ei voi tietää mihin kuva päätyy. Mä en halua ketään pelkän kuvan avulla. Pitää tavata ja jutella. Silloin huomaan minkälainen mies on.
Mulla on todella hyvä kroppa (mallia bikinifitness) ja totta helvetissä mä pelaan niillä korteilla. Rajaan aina kaiken sellaisen pois, mistä mut voisi varmasti tunnistaa myöhemmin, jos esim. joku niitä joskus levittelisi eteenpäin. Miehet on visuaalisia, kuvien lähettely on esileikkiä.
Vierailija kirjoitti:
AP
Miksi lähettelet hänelle kuvia jos et halua lähettää etkä viitsi edes häneltä itseltään kysyä mitä hän haluaa? Oletko sä ihan normaaliälyinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Miksi lähettelet hänelle kuvia jos et halua lähettää etkä viitsi edes häneltä itseltään kysyä mitä hän haluaa? Oletko sä ihan normaaliälyinen?
Halusi hän mitä hyvänsä, muita vartalokuvia EI OLE eikä tule. Simple as that.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
ap
No kun sitähän tässä ihmetellään, että miksi lähettelet yhtään mitään kun et kerran halua. Unohda ja etsi joku muu.
Mies haluaa tietää, mitä sen pillunympärillä on, jota hän on lähdössä lykkimään. Olet selvästi valikoinut sieltä tasokkaan ja ehkä jopa itseäsi tasokkaamman miehen. Jos hänellä ei olisi valinnanvaraa seksiseuraksi ei hän sinulta mitään lisäkuvia ottaisi. Mutta valinnnanvaraa on ja hän haluaa valikoida, ketä vosua lähtee nussimaan. Ihan ymmärrettävää toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
ap
No kun sitähän tässä ihmetellään, että miksi lähettelet yhtään mitään kun et kerran halua. Unohda ja etsi joku muu.
Mies on ulkoisesti tasokkaampi, ja ap. ei halua hylätä ajatusta laatumiehen pantavaksi pääsystä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on todella hyvä kroppa (mallia bikinifitness) ja totta helvetissä mä pelaan niillä korteilla. Rajaan aina kaiken sellaisen pois, mistä mut voisi varmasti tunnistaa myöhemmin, jos esim. joku niitä joskus levittelisi eteenpäin. Miehet on visuaalisia, kuvien lähettely on esileikkiä.
Tykkään kuinka tämän kommentoijan mieli toimii. Ja itsekin teen samaa, että rajaan pois asioita joista voi tunnistaa. Täten kroppakuvia ja tuhmempaakin voi lähetellä enemmän, varsinkin kun oppii tuntemaan paremmin.
Kuvien lähettely on todellakin mitä parhainta esileikkiä.
Sinun kaltaista naista haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
ap
Tämä ap vaikuttaa todella.. mikä se sana onkaan.. epärennolta. Ottaa elämänsä liian vakavasti. Otatko, ap?
Jotenkin jo tekstaillessa tulisi fiilis, että sinulta ei anaalia irtoaisi. Lopettaisin viestittelyn.
No vaadi sama mieheltä ja k* n kuva kanssa
Vierailija kirjoitti:
Minustakin olisi todella iso turn off kysyä kokovartalokuvaa varmistusmielessä. Ei voi mitään, mutten enää haluaisi sellaista miestä ja lopettaisin yhteydenpidon.
Ps. Olen hoikka ja kaunis ja treenaan 5 krt viikossa.
Näin juuri. Ei ole tyylikästä kysellä vartalokuvien (tai muiden "tarkennuskuvien") perään. Se on turn off. Kuin kyseltäisi lisäkuvia jostain myyntituotteesta. Jokaisella on tietenkin oikeus kysellä, ja jokaisella on oikeus menettää kiinnostuksensa kyselyn myötä.
t. bmi 21
Unohda nyt jo tuo mies! Siis hän saisi olla onnellinen jos joku nainen edes ylipäätään olisi mahdollisesti kiinnostunut pelkästä s-suhteesta. Mutta sen sijaan hän tyrii vaatimalla lisäkuvia. Älä vaan lähetä mitään ja siirry seuraavaan.
Tuo mies tulee vain arvostelemaan sinua ja käyttämään sinua pelkkään omaan tyhjentämiseensä. Sinä et tuosta mitään saa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yksi tuttu, joka vyötäröön asti on ihan hyvännäköinen mimmi, mutta siitä alaspäin aivan kuin eri ihminen. Aivan hillitön perä ja paksut jalat.
Miksi sitä kuvaa ei voisi laittaa?
Taitaapi sun tuttus kärsiä lipedemasta..Vähän samaa vikaa, yläkroppa timmi mutta alaosa..jotain muuta,eipä tälle paljoa mitään voi ellei ole fyffeä kalliisiin hoitoihin.
Sä taidat olla sinkku?