Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Filosofi Antti Holma
01.06.2019 |
On se seppä
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eiköhän Holmalla itselläänkin se peräreikä välillä valskaa. Sinne on pökitty varmasti yhtä voimakkaasi kuin se Tuure pisteli videolla menemään.
Alue: Aihe vapaa
Eikö sen pitänyt jättää juntti-Suomi? Ei ollutkaan kysyntää maailmalla?