Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähtee lapsen kanssa maalle sukunsa kesätaloon koko kesäksi!

Vierailija
01.06.2019 |

Minä en käytännössä näe ainokaista 6-vuotiasta koko kesänä! Lapsen pitää kuulemma tutustua juuriinsa ja sukuun. Toki samanikäisten serkkujen kanssa on ihana kirmata landella kesä.
Mutta minä en ole erityisen tervetullut sinne, joka tulee kyllä ilmi nihkeällä olemuksella siellä: tuomani ruoka ei oikein maistu, jotkut tuliais servietit tai pannunlaput ja kynttilät ei ikinä tule käyttöön ja nukkumapaikaksi emme suinkaan saa perheenä jotain kamaria, vaan lapsi nukkuu muualla ja mä saan jonkun puusohvan jostain nurkasta.
Iltakaudet istuvat tuvassa tai pihalla ja jauhavat jakamattomista kuolinpesistä alkaen jstn 30-luvun lamasta , jolloin isovaarin talo kaatui.
Minulla tulee niin ikävä lastani että en mitenkään nauti kesästä!
Miksi emme voisi lomailla perheenä, tehdä vaikka kivan matkan jonnekin??
Mutta ei -ei, sinne sukumaalle pitää mennä.
Kesät me menee ihan pilalle tällä tavalla!
Eikä auta yrittää minun leiriytyä sinne heidän joukkoon: mä en selkeesti sinne sovi!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaikuta olevan erityisen huolissasi suhteesta omaan sukuusi, joten oletan ettei se ole ongelma. Jos kysymys on vain lapsesi ja sinun välisestä suhteesta, en usko että siinä mitään ikävää vaarallisempaa voi tulla, koska kymmenen kuukautta ollaan taas ydinperheenä.

Päästä lapsi nyt ainakin siksi aikaa kun itse olet töissä. Itse menisin kuitenkin sitten vaikka pariksi viikoksi sinne seurustelemaan, että saa välejä luoduksi.

Sitten voitte vielä pari viikkoa pitää omaa lomaa jos tarvitset ja miehen pitää kyllä se ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä