Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin pettynyt ettei minusta tullut kuin syrjäytynyt

Vierailija
01.06.2019 |

Vaikka kovasti yritin.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä sitä,miten noin kävi.

Ketä ajattelit syyttää siitä?

Vierailija
2/23 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa. Voit sinä silti kehittää itseäsi, lukea kirjoja tai harrastaa aktiivisesti. Joskus ehkä tilanne vielä muuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietipä sitä,miten noin kävi.

Ketä ajattelit syyttää siitä?

En ketään. En edes itseäni koska olen yrittänyt kovasti.

Vierailija
4/23 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yritykseksi ei onnistunut.

Ainahan voi yrittää uudelleen. Niin tekevät monet, jotka ovat joissakin asioissa epäonnostuneet. Älä anna periksi.

Ei muuta kuin uutta yritystä putkeen, joskus tärppää, ja elämä alkaa sujua.

Vierailija
5/23 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus toivoisin olevani syrjäytynyt. Introverttina ei ole kovin herkkua olla työelämässä, mieluummin lukisin kirjoja kotona. 

Vierailija
6/23 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus toivoisin olevani syrjäytynyt. Introverttina ei ole kovin herkkua olla työelämässä, mieluummin lukisin kirjoja kotona. 

Mitä ihmeen paskaa oikein selität? Introverttinä ei ole mitään ongelmaa työelämässä.

Vierailija
7/23 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan voi yrittää uudelleen. Niin tekevät monet, jotka ovat joissakin asioissa epäonnostuneet. Älä anna periksi.

En osaa sanoa. Sain kuitenkin opiskeluun paljon apua, luin, tein ylimääräisiä tehtäviä. Päässä vaan joku vika että monta asiaa en tajua.

Vierailija
8/23 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen paskaa oikein selität? Introverttinä ei ole mitään ongelmaa työelämässä.

Riippuu varmaan ammatistakin. Mulle pomo on pari kertaa sanonut että pitäisi näyttää ulospäinsuuntautuneelta. (Mikä on minusta törkeetä, miksi en saa olla sellainen kuin olen, niitä itsensäkorostajia riittää meidänkin osastolla kyllä)

Vierailija
9/23 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi syrjäytyneenä saa uuden kämpän ja yhteiskunta maksaa. Pienipalkkaisena työläisenä pitää elää murjussa kun ei varaa parempaan

Vierailija
10/23 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi syrjäytyneenä saa uuden kämpän ja yhteiskunta maksaa. Pienipalkkaisena työläisenä pitää elää murjussa kun ei varaa parempaan

Minkä uuden kämpän? Ei tietenkään saa.

Vierailija
11/23 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme vammmaista vässytystä. Etkö osaa lukea? Ap ei ole onnistunut missään, mitä halusi. Missä sanottiin, ettei ole yrittänyt uudestaan useita kertoja? Ja se ennemminkin kertoo, että ei kannata, jos asia ei onnistu kohtuullisen helposti.

Vierailija
12/23 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme vammmaista vässytystä. Etkö osaa lukea? Ap ei ole onnistunut missään, mitä halusi. Missä sanottiin, ettei ole yrittänyt uudestaan useita kertoja? Ja se ennemminkin kertoo, että ei kannata, jos asia ei onnistu kohtuullisen helposti.

Joo, olen yrittänyt useita kertoja.

Vierailija
13/23 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen. Kaamea tunne. Ihan turha tulla selittämään, että jokin, mikä ei ole sujunut, kannattaisi.

Vierailija
14/23 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahden kaverin aikuiset lapset muuttivat kotootaan kivoihin vastavalmistuneisiin asuntoihin. Eivät ole töissä tai koulussa niin yhteiskunta maksaa elämisen.

Vierailija
15/23 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen. Kaamea tunne. Ihan turha tulla selittämään, että jokin, mikä ei ole sujunut, kannattaisi.

Niin, aina näin yo, valmistujaispäivänä tämä kaihertaa mieltä. Elämä voisi olla ihan erilaista kuin se nyt on jos olisin onnistunut.

Vierailija
16/23 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahden kaverin aikuiset lapset muuttivat kotootaan kivoihin vastavalmistuneisiin asuntoihin. Eivät ole töissä tai koulussa niin yhteiskunta maksaa elämisen.

Tuo nyt on harvinaista. Yleensä asunnon saa jostain vanhasta talosta, jossa on juoppoja, nistejä yms.

Vierailija
17/23 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, aina näin yo, valmistujaispäivänä tämä kaihertaa mieltä. Elämä voisi olla ihan erilaista kuin se nyt on jos olisin onnistunut.

Millälailla? Ajatteletko, että yo-arvostelu lannisti sinut vai faktisesti laittoi tien pystyyn? Itse epäilen, että minut on lannistettu. Vanhempani ei halunnut, että menestyn ja saan mitään haluamiani asioita, eikä halunnut kannustaa minua. Olen luonnostaan aika herkkä lannistumaan ja olisin tarvinnut paljon rohkaisua. Vanhempani sen sijaan torjui ja arvosteli minua. Uskon sen olevan omien pettymysteni syy. Syy ei ole itsessä, vaan siinä, miten toiset kohtelivat.

Vierailija
18/23 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millälailla? Ajatteletko, että yo-arvostelu lannisti sinut vai faktisesti laittoi tien pystyyn? Itse epäilen, että minut on lannistettu. Vanhempani ei halunnut, että menestyn ja saan mitään haluamiani asioita, eikä halunnut kannustaa minua. Olen luonnostaan aika herkkä lannistumaan ja olisin tarvinnut paljon rohkaisua. Vanhempani sen sijaan torjui ja arvosteli minua. Uskon sen olevan omien pettymysteni syy. Syy ei ole itsessä, vaan siinä, miten toiset kohtelivat.

Sillä lailla etten pystynyt koskaan opiskelemaan itselleni ammattia enkä kirjoittamaan ylioppilaaksi.

Vierailija
19/23 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen yrittänyt useita kertoja.

Kerro vähän lisää - tuo ei kerro mitään. Minkä ikäinen olet? Missä mättää? Mitä haluaisit tehdä? Vahvuudet? Heikkoudet?

Vierailija
20/23 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites joku oppisopimus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän