Ootko harrastanut kaverisi kanssa seksiä?
Oon nainen ja ollut hyvä kaveri yhden miehen kanssa reilu kolme vuotta. Viime aikoina meidän suhde on jotenkin lähentynyt ja olen viikon päästä menossa hänen luokseen yöksi. Mulla on semmoinen fiilis, että ilta saattaa päätyä seksiin.
Millaistahan seksi on miehen kanssa, joka on ollut sun kaveri pitkän aikaa? Vai pilaako sillä vaan ystävyyden vai voisko siitä syntyä jotain muutakin? Suhde?
Kommentit (15)
Ei seksiä kannata liian vakavasti ottaa! Ei siitä mitenkään pilalle mene.
Vierailija kirjoitti:
Mutta voiko sen jälkeen olla enää kavereita? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta voiko sen jälkeen olla enää kavereita? Ap
Voitte, mutta ette samanlaisia kavereita.
Kaksi vastaavaa kokemusta itsellä ja ystävyys meni, valitettavasti.
Olen harrastanut usein seksiä kavereideni kanssa eikä ystävyyssuhde ole mennyt miksikään.
Olen harrastanut seksiä monen ystävän kanssa, ei mene ystävyyssuhde paskaksi jos voi puhua avoimesti ja suhtautua asioihin fiksusti.
Mitä ihmettä, totta kai. Friends with benefits on ihan perusjuttu.
Sain kaverilta joskus säälipillua 23-vuotiaana. Olin juuri saanut pakit toiselta tytöltä. Vieläkin muistelen lämmöllä tuota elettä :-)
Vierailija kirjoitti:
Olen harrastanut seksiä monen ystävän kanssa, ei mene ystävyyssuhde paskaksi jos voi puhua avoimesti ja suhtautua asioihin fiksusti.
Joillekin on tosi vaikea kommentoida kehumatta vähän itseään siinä sivussa😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin on tosi vaikea kommentoida kehumatta vähän itseään siinä sivussa😜
Ja sun viesti vaikuttaa vaan kateelliselta 😬
Mä harrastin kerran kännissä seksiä kahden naispuolisen kaverin kanssa, ei meidän ystävyys siitä sen kummemmaksi muuttunut.
Jos suhde lähentyy niin olisiko se niin kamalaa jos se kääntyisikin seurusteluksi? Mulle kävi kaverin kanssa niin.
Riippuu siitä mitä sovitte. Jos sovitte ennen seksiä että se on vain fwb, niin se voi onnistua sellaisena. Jos ette sovi mitään ja jompikumpi kuvittelee että siitä voisi tulla suhde, niin siitä tulee joko vakava suhde tai homma menee rytinällä seinään. Paluuta ei ole! Sinä jo itse mietit että tuleeko siitä suhde, niin mieti nyt mitä haluat.
Olen. Harrastimme seksiä pari kuukautta, kunnes aloin tapailla toista. Ystävyys säilyi aivan normaalina, mikään ei varsinaisesti muuttunut. En pidä ihastumista vaatallisena, se on kivaa ja jännittävää. Ei kaikki ole aina niin vakavaa. Tuosta on nyt 5 vuotta aikaa ja nyt olen jo naimisissa. En ole katunut
.