Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei pysty peittelemään pettymystään, että toinenkin lapsi on tyttö.

Vierailija
31.05.2019 |

Haluaa jatkajan tiluksilleen, sekä nimelleen. Riideltiin eilen ja lopulta syytti jopa minua asiasta. Ei ymmärrä, ettei sukupuoli määräydy naisen puolelta.
Sovittiin sitten, että yritetään vielä kerran. Nyt vaan pelottaa, että mitä sitten tapahtuu, jos taas käy samoin.
Ymmärrän miestäni, koska tila on kulkenut hänen suvussaan isältä pojalle, niin kauan kun tietoja on löytynyt.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoleen vaikuttaa sekä isä, että äiti. Äidin elimistö saattaa myös suosia jompia kumpia soluja, tästä on näyttöä olemassa. Mies ei siis todellakaan ”määrää” yksin tulevan lapsen sukupuolta.

Vierailija
2/64 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa nykypäivään. Tytärkin voi periä tilan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisipa reilua tyttöjä kohtaan nyt saada poika, jolle isä junailee perinnöt ja muut. Jos et ole provo, mieti, kannattaako sovinistijuntin geenejä jatkaa tuon enempää.

Vierailija
4/64 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi ulkomaille hoitoihin joissa voidaan varmistaa että lapsesta tulee poika.

Vierailija
5/64 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta.

On vuosi 2019, mutta tämä sukupuolen määräytyminen on tiedetty jo jonkin aikaa.

Sano sille hölmöllesi, että on olemassa MIEHIÄ, jotka kykenevät siittämään vain tyttöjä.

Ajoittakaa seuraava "testinne" ovulaatiopäivään, ja sitä ennen vähintään viikko selibaatissa, voi olla mahdollisuus poikaankin.

Vierailija
6/64 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minulla on sellainen kutina, että tilat voivat nykyään periytyä myös tyttölapsille?

Hieman myös hiertää sellainen tunne, että tämä on vain yksi iso provo.

Vierailija
7/64 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoisin miehelle, että tytöt on ihan samanarvoisia kuin pojat ja jos ei kelpaa niin sit saa itse etsiä uuden naisen synnyttämään poikia, kerta se on niin tärkeetä.

Vierailija
8/64 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupuoleen vaikuttaa sekä isä, että äiti. Äidin elimistö saattaa myös suosia jompia kumpia soluja, tästä on näyttöä olemassa. Mies ei siis todellakaan ”määrää” yksin tulevan lapsen sukupuolta.

Mun isä teki lapsia kolmen naisen kanssa, kuusi kaiken kaikkiaan. Kaikki tyttöjä. Joo, naisen kroppa voi suosia tiettyjä sukusoluja, mutta miehellä saattaa olla vain tyyppiä. Itsellä 3 poikaa, olis elin miehelle kova pala, kun ei tullut tyttöä. Itselle tuo oli ihan se ja sama...

Vierailija
9/64 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole sanottua, että poika välttämättä jatkaisi tilanpitoa vaikka sellaisen saisittekin. Ei meilläkään veljeni jatkanut vanhempieni tilanpitoa, vaan sisareni jatkoi.

Vierailija
10/64 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1800-luku soitti ja haluaa trollipeikkonsa takaisin.

Vierailija
11/64 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tieteellinen lähde, kiitos. 

Vierailija
12/64 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy tyttöjänne, jos joskus tulette vielä saamaan pojan. Minkä ihmeen takia tyttö ei voisi jatkaa tilan pitämistä? Voi hyvin olla, ettei poikaa edes kiinnosta ottaa tilaa hoitoonsa.

Vierailija
13/64 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa todellakin kannattaa jättää se sika. Toivottavasti ei ole avioehtoa niin otat heti rahat puolesta tilasta mukaasi.

Vierailija
14/64 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy tyttöjänne, jos joskus tulette vielä saamaan pojan. Minkä ihmeen takia tyttö ei voisi jatkaa tilan pitämistä? Voi hyvin olla, ettei poikaa edes kiinnosta ottaa tilaa hoitoonsa.

Ketään täysjärkistä ihmistä ei kiinnosta ottaa mitään tilaa hoitaakseen nykyään ja tulevaisuudessa vielä vähemmän.

Vierailija
15/64 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär voi periä tilan, mutta säilyykö nimi? Tuskin. 

Vierailija
16/64 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä todellakaan yritä enää, mieti missä kaikessa muussa suosisi sitten poikaa? Milät tytöistä tuntuisi? Loisit maailmaan 3 lasta lisää, jotka ajattelisivat, että tytöistä ei ole mihinkään eikä heillä ole väliä, vain pojat ovat tärkeitä. Heivaa tuo mies elämästänne, jos aikoo kasvattaa tytöt noilla ajatuksilla ja halveksii heitä aina, koska eivät ole poikia. Aivan sairasta.

Minä itse kasvoin perheessä, jossa äiti olisi tahtonut pojan, mutta sai 3 tyttöä. Nimenomaan minun piti olla se poika, kun halusi ennen poikaa 2 tyttöä, joten purki kaiken vihansa ja katkeruutensa minuun.

Minusta tulikin pienenä todella poikamainen, tahdoin leikkiä "poikien leluilla", pidin poikien vaatteista ja osallistuin "poikien juttuihin" isäni kanssa. Silti aina kun pyysin jotain poikamaista, äitini kieltäytyi vedoten siihen, että se on poikien juttu, lelu tai mikä ikinä olikaan. Isäni onneksi kuitenkin sanoi että tottakai saan silti esim. pikkuautoja, kun niitä tahdoin, sain myös auttaa isääni esim. terassin rakentamisessa, vaikkei se äitini mielestä ollut soveliasta tytölle.

Luulen, että olin niin poikamainen siksi, että äitini aina kuulteni valitti siitä, etten ollut poika, minkä nimen hän olisi antanut minulle, voi kun olisin ollut poika jne. Hiukan vanhempana alkoi valitus, miksei minulle kelvannut mekot ja hameet, miksen voi käyttäytyä kuten normaalit tytöt jne. Sitten tietysti vanhempana oireilin, kun en kelvannut sellaisena(kaan) äidilleni.

Vierailija
17/64 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vaikea tuohon uskoa. Linkkaa joku sivu.

Vierailija
18/64 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tytärparkoja kun ovat syntyneet moiseen sovinistijunttiperheeseen.

Vierailija
19/64 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa kuinka vanhanaikaista. 

20/64 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se ole päätettävissä mitä tulee, yhdellä kaverilla 5 tyttöä :)

Kantsis palata ihan perusasioiden ääreen, eli ihan sama kumpi kunhan on terve vauva :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-