Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tytär 16v haluaisi laittaa tennarit mekon kanssa huomisiin ylppärijuhliin. Onko ok?

Vierailija
31.05.2019 |

Sukulaisen lakkiaiset tiedossa huomenna.

Kommentit (132)

Vierailija
61/132 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka päästää lapsensa tennareissa ylioppilaslakkia hakemaan.

Vain se, jolla ei ole aavistustakaan juhla pukeutumisesta!

Tässä asiassa se olet nyt sinä, joka olet juntti ja jolla ei ole aavistustakaan juhlapukeutumisesta.

Pukeutumissäännöt kehittyvät ajanmyötä, sinä olet jäänyt ajasta ja muodista jälkeen ja nyt se korkokenkätyylisi on junttia ja mautonta.

T. Teinin äiti

Ja tulevaisuudessa tälle lenkkarityylille nauretaan. Niin se muoti muuttuu.

Vierailija
62/132 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli eilen Iltasanomissa. Puhtaat tennarit voivatkin olla tyylikäs valinta sekä naisille ja miehille. Hän muistuttaa, että ne ovat kuitenkin yksinkertaisesti liian rennot esimerkiksi kartanojuhliin, ja mikäli kutsun pukukoodissa lukee tumma puku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/132 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhlapukeutumisella osoitat arvostustasi juhlijaa kohtaan.

Tennarit eivät kuulu juhla-asuun missään olosuhteissa.

Taisit oivaltaa tämän itsekin?

Itse sanoisi, ettei olkatoppaukset sovi kenellekään missään tilanteessa, mutta ne oli muotia silloin kun pääsin ylioppilaaksi. Niinpä katselen topattua ylioppilaskuvaa huvittuneena. Nyt on muotia tennarit ja mekko ja se sopii minun silmääni. Ehkä myöhemmin huvittaa.

Vierailija
64/132 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö tiedä, mitä eroa on lenkkareilla ja tennareilla?

Vierailija
65/132 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka päästää lapsensa tennareissa ylioppilaslakkia hakemaan.

Vain se, jolla ei ole aavistustakaan juhla pukeutumisesta!

Tässä asiassa se olet nyt sinä, joka olet juntti ja jolla ei ole aavistustakaan juhlapukeutumisesta.

Pukeutumissäännöt kehittyvät ajanmyötä, sinä olet jäänyt ajasta ja muodista jälkeen ja nyt se korkokenkätyylisi on junttia ja mautonta.

T. Teinin äiti

Kirjoitin juuri omanaikani olkatoppauksista. Niitä oli yhdet menossa ja toiset mekon päällä olevassa bleiserissä. Ja lisäksi saattoi olla rimpsut tai pussihihat. Mitä suuremmat sitä hienommat.

Vierailija
66/132 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pojat ja miehet saavat laittaa puvun kanssa tennarit, se on vain cool ja trendikästä. Mutta että nainen tai tyttö itse päättäisi mitä pukee, ei missään nimessä! Ihanaa kun edelleen vuonna 2019 sanellaan naisille mitä pukea ja mitä ei. Nuoret ovat juuri niitä jotka aina kokeilevat uutta, antakaa olla. Mekko ja tennarit on nyt trendikästä, näyttää kivalta ja antaa kerrankin myös naisten jaloilla armoa ja voimaa juhlia vaikka koko yön, jos juhlija on itsekin ylioppilas.

Vierailija
67/132 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kumppareissa, mitä väliä mokomissa kissanristiäisissä.

Vierailija
68/132 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lenkkarit käy myös. Siis muodin mukaan.

Vierailija
69/132 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule ihan sama. Juhlamekon kanssa ne näyttävät urheilukengiltä joka tapauksessa.

Vierailija
70/132 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkokengät olla pitää, huolimatta siitä, että useat tutkimukset ovat osoittaneet niiden olevan vahingolliset ihmisen jaloille. Pitää muistaa, että kärsimyksen määrä on verrannollinen juhlan kunnioituksen määrään.

Vierailija
71/132 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ballerinat on kaikista rumimmat. Sopii vain pikkulapsille.

Vierailija
72/132 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi kommentoija ei jaksanut lukea koko alkuperäistä postausta, joka oli kokonaista neljä sanaa pitkä: "Sukulaisen lakkiaiset tiedossa huomenna." Tytär 16v ei siis ole menossa omiin lakkiaisiinsa vaan sukulaisen!

Itse asiassa nätit ja puhtaat tennarit mekon kanssa kuulostaa kivalta idealta. Laittaisinko itsekin? Olen 55v mamma joka olen tänään menossa sukulaisen lakkiaisiin.

Vierailija
73/132 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoti muuttuu. Tennarit ja mekko sopii hyvin. Ei kannata kangistua kaavoihin.

Vierailija
74/132 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinkohan mennä tyttären häihin tennareissa? Minulla ei ole vielä tennareita, avokkaita olin ajatellut. Korkokenkiä en ole tainnut käyttää koskaan, ainakaan viimeisen 20 vuoden aikana. En ole muuten kovinkaan muotitietoinen, joten voisi olla aika säväyttävää laittaa mekko, jakku ja tennarit. Vai voiko tennareiden kanssa käyttää jakkua? Häät ei ole mitkään kartanohäät, vaan vähän vaatimattomammissa puitteissa olevat nuorten opiskelijoiden häät pienellä budjetilla.

Vierailija
75/132 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisinkohan mennä tyttären häihin tennareissa? Minulla ei ole vielä tennareita, avokkaita olin ajatellut. Korkokenkiä en ole tainnut käyttää koskaan, ainakaan viimeisen 20 vuoden aikana. En ole muuten kovinkaan muotitietoinen, joten voisi olla aika säväyttävää laittaa mekko, jakku ja tennarit. Vai voiko tennareiden kanssa käyttää jakkua? Häät ei ole mitkään kartanohäät, vaan vähän vaatimattomammissa puitteissa olevat nuorten opiskelijoiden häät pienellä budjetilla.

No et. Laita avokkaat. Häät on arvoja juhla etkä ole mikään kapinallinen teini joka kiukuttelee juhlakengistä.

Vierailija
76/132 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkokengät olla pitää, huolimatta siitä, että useat tutkimukset ovat osoittaneet niiden olevan vahingolliset ihmisen jaloille. Pitää muistaa, että kärsimyksen määrä on verrannollinen juhlan kunnioituksen määrään.

Siltähän ne jalat pilalle menevätkin että 2 kertaa vuodessa laittaa korkkarit jalkaan. PS. juhlakenkiä löytyy myös matalalla korolla, jopa ilman korkoa. Tennarit tai lenkkarit eivät sen sijaan ole juhlakenkiä. Niiltä käytetään arkena.

Vierailija
77/132 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltähän ne jalat pilalle menevätkin että 2 kertaa vuodessa laittaa korkkarit jalkaan. PS. juhlakenkiä löytyy myös matalalla korolla, jopa ilman korkoa. Tennarit tai lenkkarit eivät sen sijaan ole juhlakenkiä. Niiltä käytetään arkena.

Jos laittaa tennarit juhliin, silloin tennarit ovat juhlakengät. Se on niin yksinkertaista!

Lyhyt skater-tyyppinen mekko ja siistit tai ehkä metalliset/paljettiset tennarit on todella hyvä yhdistelmä.

Vierailija
78/132 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesäjuhliin ok, yo-juhliin tai häihin ei todellakaan ok.

No mites kun mun sisko meni itse naimisiin tennareissa? Järkyttääkö kovastikin maailmaasi? T. tuo ylempänä jo kirjoittanut

No se on siskosi oma asia. Hänhän omalla pukeutumisellaan määrittää oman juhlansa luonteen ja sen, kuinka arvokkaat juhlat ovat. Menevätkin toiset naimisiin arkivaatteissakin ja häissä saunotaan, heitetään tikkaa ja juodaan kilpaa olutta. Hääparin valinta. Pääasia, että morsian ei ainakaan laittanut kutsuun pukukoodiksi tummaa pukua ja sitten lompsinut itse paikalle tennareissa.

Vierailija
79/132 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mekosta. Joidenkin kanssa voi sopia paremmin kuin korkkarit. Oma tyttäreni valmistui nyt ylioppilaaksi ja oli itsekin tennarit jalassa. Hänellä tosin syynä on se, että hänellä on 2 varvasta murtunut ihan poikki asti ja tennarit on ainoat kengät, jotka ei satu kovin pahasti. Korot ja ballerinat on liian kivuliaat ja sandaaleissa näkyy sukkahousujen läpikin teippaukset.

Vierailija
80/132 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sistit kauniit tennarit juhliin ,se on muotia.