Oletteko kokeilleet botoxia?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle laitetaan kerran vuodessa tai puolessastoista leukoihin. Hiukeat 50 yksikköä.
Toimii.
Ulkonäön kanssa ei tietty mitään tekemistä.Purentaongelma?
Mulla myös tää.Ap
Juuri tätä. Oon jopa saanut kelakorvauksen aineesta, vaikka yksityinen plastiikkakir pistänyt.
Todella kannattanut.
En saanut ikinä yökiskojen kanssa nukuttua.
Leukoihin toi määrä ei oo pahakaan. Niihin ryppyihin laitetaan vähemmän. Mun rypyt on ihan ok. :)
Vierailija kirjoitti:
Botoxia en, mutta hyaluronihappoa kyllä. Nasolabiaaleihin ja alaspäin kääntyneisiin suupieliin. Oikeesti paras ratkaisu ikinä, on niin kiva katsoa peilistä pirteää ja iloista naamaa kuin sitä jatkuvaa väsynyttä bitch-lookia.
Parasta on että kukaan ei ole tajunnut. Moni vaan sanoo tosi usein, että näytät tosi freesiltä 😊
Toi on jotain sellaista mitä voisin tavoitella.
Viimeiseksi haluan mitään muovista lookkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle laitetaan kerran vuodessa tai puolessastoista leukoihin. Hiukeat 50 yksikköä.
Toimii.
Ulkonäön kanssa ei tietty mitään tekemistä.Purentaongelma?
Mulla myös tää.Ap
Juuri tätä. Oon jopa saanut kelakorvauksen aineesta, vaikka yksityinen plastiikkakir pistänyt.
Todella kannattanut.En saanut ikinä yökiskojen kanssa nukuttua.
Leukoihin toi määrä ei oo pahakaan. Niihin ryppyihin laitetaan vähemmän. Mun rypyt on ihan ok. :)
Kiitos vastauksestasi.
Itse en ole kiskoja osannut käyttää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole, enkä tule koskaan kokeilemaan.
Mutta ei mua häiritse eikä vaivaa jos joku muu kokeilee, itsehän kokeilija kärsii seuraukset.
Ja ihan vain ohimennen, olen nähnyt todella ikäviä ja epäonnistuneita botox-juttuja, siksi suosittelen, että
mieti tarkkaan, kannattoko tuota tehdä, ja ketä vartan sen teet.Ainakaan miehet ei tuollaisista välitä yhtään mitään, ei ainakaan normi suomimies.
Normi suomi mies ei edes tajua jos on ottanut b. Elämästä ja vaimonsa ulkonäöstä kiinnostunut sivistynyt mies maksaa sen naisen botoxin.
Vierailija kirjoitti:
Antakaas mimmien maksaa botoxsista. Ikääntymistä niillä ei kuitenkaan voi estää.
Jos kuka on niin turhamainen, että ajattelee miesten lakoavan hänen botox-kasvoilleen, erehtyy rankasti.Mutta noita ottavatkin ne pinnalliset ihmiset, joille pysyvät ihmissuhteet ovat satua, mutta muoti elämä ykkösjuttu.
Ja kyllä, kyllä itselläni olisi varaa maksaa tuo botox ja luomileikkaukset päälle, vaan ei tarvitse, kun oon tyytväinen nykyiseen pärstääni, vaikka se vanheneekin koko ajan ja vaikka olen työssä jossa ulkonäköäkin tutkaillaan.
Työni on kuitenkin asiantuntijatyötä, jossa osaaminen on tärkempää, kuin ulkonäkö.Miehelleni kelpaan sellaisena kuin olen.
Tässä nyt ihan aito tyypillinen av-mamma, täydellisyyden perikuva ja huikea ihminen. Ei v****... 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut kaksi kertaa otsan alueelle. Eka kerralla kulmakarvat nousivat sellaiseen pysyvän hämmästyneeseen ilmeeseen, toka kerralla taas laskivat niin että liikkuvat luomet lähes katosivat vähäksi aikaa. Noita hämmästyneitä kulmakarvoja olen sen jälkeen bongaillut ja tunnistanut muita botoxin käyttäjiä. Molemmilla kerroilla jyrkin vaikutus häipyi melko äkkiä ja rypyt pysyivät poissa pitkään, en tiedä mikä ero pistotekniikassa aiheutti noin erilaisen vaikutuksen.
Oliko sama pistäjä?
Minulle laitetaan 3 kertaa vuodessa sibeliusryppyyn botoxia. Olen ollut supertyytyväinen, pystyn edelleen liikuttamaan otsaa rypistämään kulmiani suht normaalisti mutta ryppy ei enää näy.
Ei sellasia tarvitse jos omaa hyvät geenit ja hoitaa ihoa toimivilla tuotteilla. ;)
Itselläni ei roiku naama ja iho on sileä, ikää 44v. Mua luullaan aina huomattavasti nuoremmaksi.
Pari kertaa otsaan, sibeliukseen ja silmäkulmiin, olen 40 v mutta kovin ilmeikkäissä kasvoissa näkyi jo vahvat juonteet. Siluettia suosittelen, Katja ei tee kuminaamaa.
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa otsaan, sibeliukseen ja silmäkulmiin, olen 40 v mutta kovin ilmeikkäissä kasvoissa näkyi jo vahvat juonteet. Siluettia suosittelen, Katja ei tee kuminaamaa.
Kiitti vinkistä! Cityklinikalle on niin pitkät jonot, että hyvä tietää vaihtoehdoista!
- eri, siis ei ap, mutta myös aiheesta kiinnostunut
Kellään kokemuksia Mabel nimisestä paikasta?
Itse otin huuliin täytettä, ihan onnistunut lopputulos korostaen amorinkaarta ja poskiin hyaluronhappoa kohottamaan kasvoja.. Monet luulee 10v nuoremmaks..
Botoxia en, mutta hyaluronihappoa kyllä. Nasolabiaaleihin ja alaspäin kääntyneisiin suupieliin. Oikeesti paras ratkaisu ikinä, on niin kiva katsoa peilistä pirteää ja iloista naamaa kuin sitä jatkuvaa väsynyttä bitch-lookia.
Parasta on että kukaan ei ole tajunnut. Moni vaan sanoo tosi usein, että näytät tosi freesiltä 😊