Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko kokeilleet botoxia?

Vierailija
31.05.2019 |

Toimiiko?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii. Otan pari kertaa vuodessa sibelius juonteisiin. Ilman näytän vanhalta ja kiukkuisena.

Vierailija
2/35 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole, enkä tule koskaan kokeilemaan.

Mutta ei mua häiritse eikä vaivaa jos joku muu kokeilee, itsehän kokeilija kärsii seuraukset.

Ja ihan vain ohimennen, olen nähnyt todella ikäviä ja epäonnistuneita botox-juttuja, siksi suosittelen, että

mieti tarkkaan, kannattoko tuota tehdä, ja ketä vartan sen teet.

Ainakaan miehet ei tuollaisista välitä yhtään mitään, ei ainakaan normi suomimies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle laitetaan kerran vuodessa tai puolessastoista leukoihin. Hiukeat 50 yksikköä.

Toimii.

Ulkonäön kanssa ei tietty mitään tekemistä.

Vierailija
4/35 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaas mimmien maksaa botoxsista. Ikääntymistä niillä ei kuitenkaan voi estää.

Jos kuka on niin turhamainen, että ajattelee miesten lakoavan hänen botox-kasvoilleen, erehtyy rankasti.

Mutta noita ottavatkin ne pinnalliset ihmiset, joille pysyvät ihmissuhteet ovat satua, mutta muoti elämä ykkösjuttu.

Ja kyllä, kyllä itselläni olisi varaa maksaa tuo botox ja luomileikkaukset päälle, vaan ei tarvitse, kun oon tyytväinen nykyiseen pärstääni, vaikka se vanheneekin koko ajan ja vaikka olen työssä jossa ulkonäköäkin  tutkaillaan.

Työni on kuitenkin asiantuntijatyötä, jossa osaaminen on tärkempää, kuin ulkonäkö.

Miehelleni kelpaan sellaisena kuin olen.

Vierailija
5/35 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle laitetaan kerran vuodessa tai puolessastoista leukoihin. Hiukeat 50 yksikköä.

Toimii.

Ulkonäön kanssa ei tietty mitään tekemistä.

Purentaongelma?

Mulla myös tää.

Ap

Vierailija
6/35 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomoni aloitti pari vuotta sitten, osaksi syviin ryppyihin ja osaksi migreenin hoitoon. Minusta on huomattavasti freesimmän näköinen nyt kun vertaa vanhoihin kuviin eli kyllä ilmeisesti toimii. Naama myös liikkuu luontevasti. 

Olen kerran pitänyt koulutusta ryhmälle jossa eturivissä istui pahasti botoxattu nainen, sii sellainen että kasvojen yläosa ei liikkunut puheen ja naurun aikana ollenkaan. Osatummennetut lasit kätkivät silmät, oli todella outo hakea kontaktia kun kasvot olivat kuin naamio. 

Vierailija
7/35 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan niin perseestä tää melko äkkiä laihtumisen( ei tarkoituksellisesti, enkä ole ollut ylipainoinen) myötä muuttunut ulkonäkö. Peilistä katsoo joku muu.

Ap

Vierailija
8/35 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii. Otan pari kertaa vuodessa sibelius juonteisiin. Ilman näytän vanhalta ja kiukkuisena.

Missä otat?

Paljonko maksat?

Ap

Vierailija
9/35 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis laitatteko oikeasti botoxia vai hyaluronihappoa? Mulla on nimittäin pistetty kolme kertaa elämässäni hyaluronihappoa sibelius-ryppyihin ja siitä ampullista on sitten vähän riittänyt myös nasolabiaalijuonteiden sekä huulen epäsymmetrisyyden poistoon.

Minusta on toiminut hyvin, olen näyttänyt levänneeltä. Pitääkin taas mennä.

Suositteletteko siis ihan botoxia (botuliinia) tähän?

N50

Vierailija
10/35 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole, enkä tule koskaan kokeilemaan.

Mutta ei mua häiritse eikä vaivaa jos joku muu kokeilee, itsehän kokeilija kärsii seuraukset.

Ja ihan vain ohimennen, olen nähnyt todella ikäviä ja epäonnistuneita botox-juttuja, siksi suosittelen, että

mieti tarkkaan, kannattoko tuota tehdä, ja ketä vartan sen teet.

Ainakaan miehet ei tuollaisista välitä yhtään mitään, ei ainakaan normi suomimies.

Miehet on lakanneet katsomasta mun perään, joten luultavasti välittää.

Ap, ex- kaunis.

Vierailija
11/35 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis laitatteko oikeasti botoxia vai hyaluronihappoa? Mulla on nimittäin pistetty kolme kertaa elämässäni hyaluronihappoa sibelius-ryppyihin ja siitä ampullista on sitten vähän riittänyt myös nasolabiaalijuonteiden sekä huulen epäsymmetrisyyden poistoon.

N50

Missä käyt?

Vierailija
12/35 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botoxpyllyä tekisi mieli.

Vierailija
13/35 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

Missä käyt?

Studio Bling Tampere,, siellä käy kuulemma jengiä muualtakin Suomessa. Alle 200 e oli hinta vielä parisen vuotta sitten, nyt en tiedä. Mutta tämä ei siis ole botoxia.

Vierailija
14/35 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku suositella esim. Helsingissä paikkaa?

Mitä maksaa ja kauanko vaikutus kestää?

Ap

Vierailija
15/35 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut kaksi kertaa otsan alueelle. Eka kerralla kulmakarvat nousivat sellaiseen pysyvän hämmästyneeseen ilmeeseen, toka kerralla taas laskivat niin että liikkuvat luomet lähes katosivat vähäksi aikaa. Noita hämmästyneitä kulmakarvoja olen sen jälkeen bongaillut ja tunnistanut muita botoxin käyttäjiä. Molemmilla kerroilla jyrkin vaikutus häipyi melko äkkiä ja rypyt pysyivät poissa pitkään, en tiedä mikä ero pistotekniikassa aiheutti noin erilaisen vaikutuksen.

Vierailija
16/35 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ottanut kaksi kertaa otsan alueelle. Eka kerralla kulmakarvat nousivat sellaiseen pysyvän hämmästyneeseen ilmeeseen, toka kerralla taas laskivat niin että liikkuvat luomet lähes katosivat vähäksi aikaa. Noita hämmästyneitä kulmakarvoja olen sen jälkeen bongaillut ja tunnistanut muita botoxin käyttäjiä. Molemmilla kerroilla jyrkin vaikutus häipyi melko äkkiä ja rypyt pysyivät poissa pitkään, en tiedä mikä ero pistotekniikassa aiheutti noin erilaisen vaikutuksen.

Vaikuttaako enää jos otsassa on jo selvä uurremuodostuma? Mikä sun lähtötilanne oli?

Nuo katoavat liikuvat luomet pelottaa.

Katsoin myös just RHONY, kellään ei liiku otsa....😂

Ap

Vierailija
17/35 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkobkukaan käynyt Heikki Penttilällä (lääkäri) /Kaivopuiston klinikka?

Ap

(veronpalautukset elokuussa)

Vierailija
18/35 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ootko googlannut Helsinki ja botox? Siellä tulee Cityklinikkaa sun muuta mutta voi lukea myös arvosteluja ja näkee hintoja. Tietty parempi jos joku osaisi suositella.

Vierailija
19/35 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tuota Penttilää , on sentään lääkäri.

Puolitosissani, en tiedä toteutanko.

Ap

Vierailija
20/35 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa ottanut sibeliuksiin ja otsaan, viimeksi laitettiin myös kulmiin. Toisella kerralla sibet jäi vähän enemmän näkyviin. Tampereella keskustorilla centerissä. Maksoi 380e. Mikä tämä toinen mesta on, missä maksaa vaan 200e?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi