Miksi rasismi nousee vitsiksi- Jengi heittaa meanwhile mä Finnairin business luokas- nykynetin suosituin meemi!
Jengi heittaa meanwhile mä Finnairin business luokas
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/92a80792-52d5-4b48-b0a6-e55ff5ecb…..
Miksi emme osaisi nauraa rasismille?
Kommentit (15)
Rasismi käsitteenä on muuttunut naurettavaksi näiden puolestaloukkaantuneiden vuoksi.
Mutta sillekkin voi nauraa. Ei siksi että se on rasismia, vaan siksi että joku on niin aivoton ja postaa noinkin ylimielisen ja typerän videon sekä kuvan.
Hyvä että menetti kruununsa. Mikäli on noin typerä laittaakseen tuollaisen kuvan (Ai niin, kaveri laittoi) nettiin, niin sietääkin saada julkisen nöyryytyksen.
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Hyvä kun myönnät sen olevan rasismia.
Ruskea miss Suomi ei rasismia osannut myöntää
Osaatko sinä vai pitäisikö teidän molempien joutua rasismikoulutukseen ja pyytämään rasistisia ajatuksianne anteeksi?
Tää on jo vanha juttu, siirrytään eteenpäin. Menee muuten jo maalittamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä nauran niille jotka luulevat että vuonna 2025 jostain rasismista pitää suivaantua. Se on yhdentekevä asia.
T: Eri
Vierailija kirjoitti:
Tää on jo vanha juttu, siirrytään eteenpäin. Menee muuten jo maalittamiseksi.
Ei kun juuri sitähän me yleensä tehdään.
T: SilakkaRasmus
En tiedä onko postaus varsinaisesti meemi. Kivaa ja viihdyttävää kuirenkin katsoa ja lukea miten sairaita ja mätiä rasistit mieleltään ovat.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko postaus varsinaisesti meemi. Kivaa ja viihdyttävää kuirenkin katsoa ja lukea miten sairaita ja mätiä rasistit mieleltään ovat.
Eipä sen kummempia kuin nämä rasistijahtaajatkaan.
Rasismi on valikoiduissa tilanteissa tuomittavaa vasemmiston mielestä. Kun sitä tekee maaliksi vasemmiston hyväksymä henkilö, se on väärin. Kun sitä tekee vasemmistolainen esim. Tynkkysen miestä Alania kohtaan, se on oikein koska kohde on hyväksytty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruskea miss Suomi ei rasismia osannut myöntää
Osaatko sinä vai pitäisikö teidän molempien joutua rasismikoulutukseen ja pyytämään rasistisia ajatuksianne anteeksi?
Minä olen rasisti eikä siinä ole mitään väärää. Saa olla rasisti jos haluaa.
Eri
Juho Eerola teki itsestään naurettavan pellen.
Vierailija kirjoitti:
Juho Eerola teki itsestään naurettavan pellen.
Virallista vihervasemmistolaista tukinaurua toverille.