Olen huippu seksikäs ja hyvän näköinen mutta se ei estänyt miestäni pettämästä minua.
Nyt mietin että erotako vai jatkaa. Olemme olleet yhdessä vähintään 10 vuotta. :(
Kommentit (17)
Jos olet löytänyt miehen, niin pidä siitä nyt hyvä ihminen kiinni! Et tule löytämään enää toista muuten kuin kairaamaan sinua.
Se kaipasi vähän älykkäämpää seuraa.
Jännä juttu. Nyt kun mietin, niin aika moni petetyksi (ja jätetyksi) tullut nainen, jonka tunnen, on ulkoisesti varsin viehättävä.
Voisiko olla, että tietty miestyyppi ”kerää” kauniita naisia. Se, että menee yhden kanssa naimisiin, ei riitä, vaan lisää pitää saada...?
Mies siis teki avio rikoksen ! Hanki laki mies
siinä syy kirjoitti:
Petti sua varmaan yhdyssanavirheiden takia.
Varmasti. Sellasiahan te pilkun..ssijat olette!
Vierailija kirjoitti:
siinä syy kirjoitti:
Varmasti. Sellasiahan te pilkun..ssijat olette!
Sä teit kuitenkin tän provotäkyn meille. 0/5
Voinko saada minkä laisen korvauksen omaisuudesta jos päädymme eroon? Olemme olleet yhdessä vähintään 10 vuotta. Avioliitossa tästä on yli 5 vuotta.
ap
Kurjaa, olen pahoillani!
Tää on muuten jännä juttu. Me rumemmat naiset saadaan usein nauttia aviomiehen uskollisuudesta, ja todellakaan se vaimon kauneus ei estä pettämästä. Onhan Suomessakin monta Miss Suomea, joiden miehet on niitä pettäneet.
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu. Nyt kun mietin, niin aika moni petetyksi (ja jätetyksi) tullut nainen, jonka tunnen, on ulkoisesti varsin viehättävä.
Voisiko olla, että tietty miestyyppi ”kerää” kauniita naisia. Se, että menee yhden kanssa naimisiin, ei riitä, vaan lisää pitää saada...?
Tää lohduttaa toista petettyä. Ehkä sitä joku päivä uskollisen kumppanin löytää
Olen käytettävissä toimintapainotteiseen kosto-/laastarisuhteeseen.
M
Vierailija kirjoitti:
Voinko saada minkä laisen korvauksen omaisuudesta jos päädymme eroon? Olemme olleet yhdessä vähintään 10 vuotta. Avioliitossa tästä on yli 5 vuotta.
ap[/
Jos teillä ei ole avioehtoa, saat erossa puolet yhteisestä omaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
ap
Unohdit kirjoittaa avio liiton erikseen.
Mä oon törmännyt sellaiseen juttuun, että oon aika tavoiteltu mies ja muijat olleet ihan ok. Niin sitten näiden muijien frendit haluaa kokeilla oisko niillä saumaa.. Varmaan ihan vaan mielenkiinnosta että millä viivalla ne ite on?
Oisko se rakennettu naisiin sisään, kun aina pitää vertailla itseään muihin?
Esität tyhmää, muttet ymmärrä olevasi todellisuudessa vielä tyhmempi, kun et tajua keksiä parempaa provoa. Sulla on todella köyhä mielikuvitus.
Olen muuten huomannut että muut naiset yleensä keljuilevat, jos nainen on todella kaunis niin kuin tästäkin ketjusta helposti huomaa.
Itse voisin tarjota lohduttavan olkapääni ap:lle.
M79