Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies katsoo toooodella pitkään suoraan silmiin, voiko olla muu syy kuin kiinnostus?

Vierailija
31.05.2019 |

Hakee aina katsekontaktia ja katsoo todella, siis todella pitkään silmiin. Olen seurannut häntä sivusta eikä näytä tekevän muille näin. Voiko kyse olla muusta kuin kiinnostuksesta? Itse olen kiinnostunut ja mietin että kuvittelenko vain..

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

suggestio kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää tuijottaa pitkään ihmistä? Antaa jotenkin vähä-älyisen kuvan, kun ei nää näköjään.

Minä reagoin nopeasti ympäristöön ja ihmisten tunnetiloihin juurikin mikroilmeiden kautta.

Jos olen tehnyt jo havainnot, on ajan tuhlaamista jatkaa tuijottelua.

Jos vastapuoli on vanhempi ja kokeneempi, niin hän näkee mikroilmeistä paljon enemmän kuin sinä näet. Hän on silloin niskan päällä.

Luultavasti tuijottaja on kokenut esiintyjä ja harjoitellut tuijottamista pitkään. Hän luultavasti suggeroi kohdettaan harkitusti.

Kannattaa muuten vältellä pitkiä katseita, sillä on olemassa hypnotisoijia. Heillä voi olla monenlaisia motiiveja tuijottaa tietyllä tapaa...

Kiva tietää. No yritystä niskan päälle se onkin.

Ei ole ihan tervettä käytöstä tuo. Olen itsekin harrastanut suggerointia, mutta lopetin sen, koska arvostan aitoa kohtaamista.

Toisen voi saada vaikka sänkyyn suggeroimalla, mutta mitään rakkautta siinä ei ole.

Vierailija
42/48 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta sekuntia katsoo silmiin?

Vaikea arvioida mutta yleensä siinä reilun 5-7 kohdalla katson itse muualle ja kun käännän katseen takaisin hän katsoo yhä. Ap

Aika pitkään sinäkin katsot. Miksi katsot toisaalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytit sanaa suggerointi. En ole ajatellut asiaa enempää, kuin että ajattelemalla jotakin ihmistä hyvin voimakkaasti saan hänet ajattelemaan itseäni. Kummallista.

Tuo on noituutta. Ja en pidä sitä hyväksyttävänä :(

Vierailija
44/48 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytit sanaa suggerointi. En ole ajatellut asiaa enempää, kuin että ajattelemalla jotakin ihmistä hyvin voimakkaasti saan hänet ajattelemaan itseäni. Kummallista.

Ehkä myös tällöin pystyisi vaikuttamaan toisen ihmisen päätöksiin siirtämällä ajatuskuvioita toisen päähän. Hämärää 🤔

Vierailija
45/48 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on tuijottanut eräs mies paljon. Välttelen itse toisten ihmisten katsomista ja silmiin harvemmin haluan katsoa, en oikein tämän syytä ymmärrä. Noh, olen ahdistuja ja tämmöinen tuijottelu saa minulla aikaan paniikkikohtauksen tyngän, reagoin vahvasti.

Siksi se kai on tehnytkin sitä. Oli tuossa aikaa kun hän ei sitä tehnyt ja helpotuin. Nyt jo alkaa olla sujut koko homman kanssa.

Tosin nyt olen tainnut itse aloittaa tuijottamaan häntä. Tasataan tilejä.

Niin, miksi itse tuijotan, jotain siinä oli mikä herätti.

Tasan yhden kerran katseet kohtasi pidemmäksi aikaa. Normaali katse 3 sekuntia, kumpikin kääntymässä pois, mutta katseet kääntyivät yhteen ja tuijotettiin pysähtyneenä toistemme kasvoja pidemmän aikaa, olisin itse voinut tuijotella kauemminkin, mutta pakko se pää oli kääntää pois.

Kaupassa myyjä tuntui hakevan katseeni ennen kuin kerkesin pihalle ja se katse jäi vaivaamaan, siinä oli jotain sääliä, murhetta, yksinäisyyttä.. Hän oli mies.

Ja nyt löysin syyn miksi en katso ihmisiä silmiin, näen siellä sitä kaikkea mitä ihminen ei näytä ja saan pääni sekaisin siitä murheesta.

Vierailija
46/48 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää tuijottaa pitkään ihmistä? Antaa jotenkin vähä-älyisen kuvan, kun ei nää näköjään.

Minä reagoin nopeasti ympäristöön ja ihmisten tunnetiloihin juurikin mikroilmeiden kautta.

sinähän vastasit siihen jo.

Aiheuttaakseen sinulle kysymyksen että miksi pitää. Sitähän ap miettii kuumeisesti että miksi mies katselee sinisillä silmillään häneyttään ja viihtyy häneydessään.

Miksi hän viihtyy häneydessä?

Miksi ylipäätään kukaan hakeutuu keitaalle?

Vierailija
47/48 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suggestio kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vastapuoli on vanhempi ja kokeneempi, niin hän näkee mikroilmeistä paljon enemmän kuin sinä näet. Hän on silloin niskan päällä.

Luultavasti tuijottaja on kokenut esiintyjä ja harjoitellut tuijottamista pitkään. Hän luultavasti suggeroi kohdettaan harkitusti.

Kannattaa muuten vältellä pitkiä katseita, sillä on olemassa hypnotisoijia. Heillä voi olla monenlaisia motiiveja tuijottaa tietyllä tapaa...

Kiva tietää. No yritystä niskan päälle se onkin.

Ei ole ihan tervettä käytöstä tuo. Olen itsekin harrastanut suggerointia, mutta lopetin sen, koska arvostan aitoa kohtaamista.

Toisen voi saada vaikka sänkyyn suggeroimalla, mutta mitään rakkautta siinä ei ole.

Ajatus siitä pitää sen hengissä. Se itää ja lähestyy huippuaan.

Vierailija
48/48 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on noituutta. Ja en pidä sitä hyväksyttävänä :(

Se on perus psykologiaa.

Ei mitään taikaa tai noituutta. Siihen tarvitaan toive ja lupaus.

Taikuus ja noituus tapahtuu unissa ja niiden selvityksissä. Oliot maan päällä vaatii kunnioitusta tai ne polttaa hyökkääjää kohti. Joten laske käsi kunnioittaen kohti olentoa päättäväisesti ennen irtiottoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme