Mies katsoo toooodella pitkään suoraan silmiin, voiko olla muu syy kuin kiinnostus?
Hakee aina katsekontaktia ja katsoo todella, siis todella pitkään silmiin. Olen seurannut häntä sivusta eikä näytä tekevän muille näin. Voiko kyse olla muusta kuin kiinnostuksesta? Itse olen kiinnostunut ja mietin että kuvittelenko vain..
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta sekuntia katsoo silmiin?
Vaikea arvioida mutta yleensä siinä reilun 5-7 kohdalla katson itse muualle ja kun käännän katseen takaisin hän katsoo yhä. Ap
Hyi, kuulostaa pelottavalta ja ahdistavalta. Muistui mieleen entinen työpaikkalääkäri, joka tuijotti herkeämättä silmiin. Tuli todella epämukava olo hänen vastaanotollaan. Vähempikin tuijottaminen olisi riittänyt. Onneksi en ole vastaavia tuijottelijoita tavannut kyseisen tyypin lisäksi.
Mä tiedän ihan naisiakin, jotka katsoo pitkään silmiin. Ja olen siis nainen itse, ja nuo naiset ihan heteroita. Itsekin pidän joitain sukupuolesta riippumatta kiehtovan näköisinä, siis ilman mitään seksuaalista kiinnostusta tekee vain mieli katsella. Ihan tavallisen näköisiä, mutta jotenkin joidenkin kasvot koukuttaa.
Ilmeisesti tuo silmiin katsominen herättää sinussa jotain tunteita. On vaikea arvioida että katsooko muita silmiin yhtä kauan kuin sinua, kun se tietenkin tuntuu paljon pidemmältä silloin kun on itse katselun kohde. Voihan se kiinnostustakin olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varo kirjoitti:
Mies on narsisti tai psykopaatti ja arvioi saako sinusta uuden uhrin. Jos olet miellyttämishaluinen ja helposti alistuva, saatat olla pulassa.
Seksi psykopaatin kanssa on taivaallista.
Voin uskoa, nussii varmaan niin kuin ei olisi ikinä saanut....
Kyntää niin tunteella että tulee tuhat pientä kuolemaa ja itkun sekainen orgasmi.
Vierailija kirjoitti:
Monsiour Charles kirjoitti:
Varo kirjoitti:
Mies on narsisti tai psykopaatti ja arvioi saako sinusta uuden uhrin. Jos olet miellyttämishaluinen ja helposti alistuva, saatat olla pulassa.
Kyllä juuri näin. Etenkin jos on epäsiistin oloinen ja poikkeuksellisen nuorekas kasvoiltaan.
Yleensä ilmeettömyys ja tunteettomuus tekee ihosta nuorekkaamman, kun psykopaatti ei ilmehdi lainkaan.
Esimerkkinä vaikkapa tunnettu psykopaattimurhaaja Charles Mansiour.
Hänellä on pörrötukan lisäksi tunnusmerkkinä otsaan tatuoitu elämänpyörän symboli.
On oletettu että kuolemantuomion jälkeen hän siirtyi johonkin muuhun vartaloon ja jatkaa kulkuaan joukossamme.
Tyypillinen psykopaatti ei herätä milläänmuotoa epäilystä, on miellyttävän näköinen ja luotettavan oloinen.
No eikö ole?
Hänellä on hyvä suojaväritys ja olomuoto.
Jos hyypiö tuijottaa pitkään ja on herra nobody, eikä tee itsestään numeroa. Niin tuijotus on kalastamista.
Kyseessä on oltava äärimmäisen vaarallinen henkilö.
Jos olet häntä nuorempi, niin vanhemmat miehet eivät usen tajua, kun lumoutuvat nuoresta ja kauniista.
Heille voi sanoa että ei ole kohteliasta heidän asemassaan tuijottaa niin intohimoisesti.
Itselle käy tätä usein harjoittelujaksossa töissä. En voi sille mitään, mutta käännän kyllä kaikkien miesten päät...
t. N23
En usein tykkää katsoa ihmisiä pitkään silmiin. Tämä taas aiheuttaa sen, että minua kunnioitetaan tietyissä kulttuureissa, koska minua pidetään siveänä ja ujona. Monissa kulttuureissa on myös kunnioituksen merkki, kun kääntää katseen alas.
Toisaalta tietyissä kulttuureissa pälyilevä katse luetaan epäluotettavaksi. Minua on muutaman kerran syytetty varkaudesta tämän takia :(
Olen kohdannut vastaavan tuijottelijan ja ihan vastaavasti kysyin asiasta täältä.
Myöhemmän harkinnan jälkeen kaikista varteenotettavin neuvo oli välttää miestä.
Pitkä tuijottava katse on mielestäni hyökkäävä. Riippuu tietysti mikroilmeistä.
Katse on syvällä ihmisen käyttäytymishistoriassa.
Eläimetkin tuijottavat toisiaan, kun aikovat hyökätä.
Siksi kannattaa kääntää katse välillä pois, antaa sopuisamman kuvan itsestään.
Minusta pidetään usein sen takia, kun en tuijota ihmisiä pitkään silmiin. Näin annan tilaa muille.
Jos ihmisen kasvot ovat eleettömät ja tuijotus jatkuu, se on pelottavaa. Vetäydyn muutaman askeleen taaksepäin.
Seuraavaksi menen kysymään tuijottelijalta, että mitä asiaa.
Jos NPC-meemi on tuttu, niin sellaiset ihmiset myös tuijottavat pitkään
Vierailija kirjoitti:
En usein tykkää katsoa ihmisiä pitkään silmiin. Tämä taas aiheuttaa sen, että minua kunnioitetaan tietyissä kulttuureissa, koska minua pidetään siveänä ja ujona. Monissa kulttuureissa on myös kunnioituksen merkki, kun kääntää katseen alas.
Toisaalta tietyissä kulttuureissa pälyilevä katse luetaan epäluotettavaksi. Minua on muutaman kerran syytetty varkaudesta tämän takia :(
Aasiassa ei saa katsoa silmiin.
Etenkin jos opettajaa katsoo silmiin se on hävytön teko.
Siitä seuraa välitön kurinpalautus. Olen monesti kokenut tämän nuorena.
Silti nykyäänkin tykkään nähdä asioita.
Pitkä katse on uhka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monsiour Charles kirjoitti:
Varo kirjoitti:
Kyllä juuri näin. Etenkin jos on epäsiistin oloinen ja poikkeuksellisen nuorekas kasvoiltaan.
Yleensä ilmeettömyys ja tunteettomuus tekee ihosta nuorekkaamman, kun psykopaatti ei ilmehdi lainkaan.
Esimerkkinä vaikkapa tunnettu psykopaattimurhaaja Charles Mansiour.
Hänellä on pörrötukan lisäksi tunnusmerkkinä otsaan tatuoitu elämänpyörän symboli.
On oletettu että kuolemantuomion jälkeen hän siirtyi johonkin muuhun vartaloon ja jatkaa kulkuaan joukossamme.
Tyypillinen psykopaatti ei herätä milläänmuotoa epäilystä, on miellyttävän näköinen ja luotettavan oloinen.
No eikö ole?
Hänellä on hyvä suojaväritys ja olomuoto.
Jos hyypiö tuijottaa pitkään ja on herra nobody, eikä tee itsestään numeroa. Niin tuijotus on kalastamista.
Kyseessä on oltava äärimmäisen vaarallinen henkilö.
Tämä.
Minäkin tunnen ihan vastaavan tuijottelijan, katsoo todella pitkään ja olen kysynyt aiheesta täältä.
Kaikista varteenotettavin neuvo on välttää häntä.
Älä ap anna itseäsi imarreltavan.
Miksi pitää tuijottaa pitkään ihmistä? Antaa jotenkin vähä-älyisen kuvan, kun ei nää näköjään.
Minä reagoin nopeasti ympäristöön ja ihmisten tunnetiloihin juurikin mikroilmeiden kautta.
Jos olen tehnyt jo havainnot, on ajan tuhlaamista jatkaa tuijottelua.
Jospa sillä on fiilis että sinä katsot sitä taukoamatta (mikä lienee lähellä totuutta), ja seuraa sinua ihan vain sen puolesta että onko hän tulossa hulluksi vai tuijotatko miestä aina
Katseen välttelyn takia sopisin sitten Lähi-Itään tai Aasiaan asumaan. Kaikkialle muualle kuin Pohjoismaihin.
Olen usein myös omissa ajatuksissani. Tästä olen kuullut, että olen viileä ja kylmä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää tuijottaa pitkään ihmistä? Antaa jotenkin vähä-älyisen kuvan, kun ei nää näköjään.
Minä reagoin nopeasti ympäristöön ja ihmisten tunnetiloihin juurikin mikroilmeiden kautta.
Jos olen tehnyt jo havainnot, on ajan tuhlaamista jatkaa tuijottelua.
Jos vastapuoli on vanhempi ja kokeneempi, niin hän näkee mikroilmeistä paljon enemmän kuin sinä näet. Hän on silloin niskan päällä.
Luultavasti tuijottaja on kokenut esiintyjä ja harjoitellut tuijottamista pitkään. Hän luultavasti suggeroi kohdettaan harkitusti.
Kannattaa muuten vältellä pitkiä katseita, sillä on olemassa hypnotisoijia. Heillä voi olla monenlaisia motiiveja tuijottaa tietyllä tapaa...
Olen nainen, ja minulla on tapana katsoa silmiin.
Siitä on seurannut monta väärinkäsitystä.
Toiveajattelua monesti.
Jos istuu vaikka terassilla ja toinen taukoamatta tuijottaa viereisestä pöydästä, onhan se vähän omituista. Jotain peliä siinä pelataan. Kummallisia testejä. Ei se nyt ainakaan kiinnostusta ole.
Ja miten siihen sitten pitäisi reagoida?
Vierailija kirjoitti:
Jos olet häntä nuorempi, niin vanhemmat miehet eivät usen tajua, kun lumoutuvat nuoresta ja kauniista.
Heille voi sanoa että ei ole kohteliasta heidän asemassaan tuijottaa niin intohimoisesti.
Itselle käy tätä usein harjoittelujaksossa töissä. En voi sille mitään, mutta käännän kyllä kaikkien miesten päät...
t. N23
Joojoo. Ihan sama. Olet ainakin tuhat kertaa parempi syy tulla töihin aikaisin aamulla kuin pomon lärvi.