Ensin veronkorotuksia, sitten kotitalousvähennys pois, kiitos äånestäjät.
Ja positiivisia uutisia lisää. Ihan niinkuin asumisen hinta ei olisi tarpeeksi korkealla Suomessa jo muutenkin. Kohta on sitten remontointikin kallista kun 50% kotitalousvähennys poistetaan. Siitä kun laskee mitä se taas tarkoittaa keskituloiselle niin ei voi kun sanoa että kiitos taas äänestäjille.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Älä teetä kotitalous hommia.
Yhdyssana...
Systeemi on ollut hyvin järkevä. Kaikki tekee niitä hommia joita osaa ja kaikki voittaa.
Kotitalousvähennys on työllistänyt yrityksiä todella paljon. Nyt porukka alkaa remontoimaan itse ja se lisää sekä työttömyyttä että huonoa rakentamista.
Mistä te nyt puhutte? Onko jossain lähteessä mainittu kotitalousvähennyksen poistaminen?
Googleta. Hallitusohjelmasta löytyy. On uutisoitu. Äsken mm. radiossa kritisoivat asiaa.
Se oli parempituloisten oikeus, toki työllisti duunareita. Siivotkaa itse ne kartanonne.
Kotitalousvähennyksiä pääsee käyttämään ainoastaan hyväosaiset ja se tuleekin poistaa. Rahan siirtely hyväosaisten välillä on typerää. Itse tehdessä tulee hyvä mieli ja liikunta parantaa kansanterveyttä. Tai sitten voit vaikka maksaa luksuselämäsi itse, ettei mun pienituloisena tarvi niitä sulle verorahoitsani kustantaa.
Vierailija kirjoitti:
Kotitalousvähennys on työllistänyt yrityksiä todella paljon. Nyt porukka alkaa remontoimaan itse ja se lisää sekä työttömyyttä että huonoa rakentamista.
Näin, mutta kiittäkää tästä taas matalaotsaista Rinnettä. Mitähän kaikkea se onnistuukaan romuttamaan tulevien vuosien aikana, jäljittelee Pipilän taktiikkaa tuossa kaiken hyvän romuttamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Kotitalousvähennyksiä pääsee käyttämään ainoastaan hyväosaiset ja se tuleekin poistaa. Rahan siirtely hyväosaisten välillä on typerää. Itse tehdessä tulee hyvä mieli ja liikunta parantaa kansanterveyttä. Tai sitten voit vaikka maksaa luksuselämäsi itse, ettei mun pienituloisena tarvi niitä sulle verorahoitsani kustantaa.
Hyvää tekee nostaa se pers... sieltä kotiteatterin sohvalta tai bemarin penkiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdyssana...
Systeemi on ollut hyvin järkevä. Kaikki tekee niitä hommia joita osaa ja kaikki voittaa.
Kyllä se järjestelmä on nostanut hitosti remppahintoja.
Nykyään vähennys on tosi pieni kannattaa teettää pimeänä.
Kotitalousvähennys on nostanut palvelujen hintoja. Ei mitään mieltä, että tämänkin maksaisivat veronmaksajat.
Kotitaloudesta hyötyy varmasti enemmän pieni ja keskituloiset. Rikkaat asuu uusista linnoissa joita ei tarvi remontoida. Mutta vanhempia asuntoja kyllä pitää. Tämä on tava tallajilta pois. Ihan vain muistutukseksi.
Kiitos Rinne!!! Nyt saadaan asiat Suomessa kuntoon :)
No en kyllä löytänyt mitään varmaa, vaikka googletin. Arvailuja ja puhetta "ylen lähteen mukaan". Eli en osannut, voiko joku laittaa ihan oikean linkin? Asia kiinnostaa, kun remppa suunnitteilla parin vuoden päästä. Ja ei, en äänestänyt demareita, vaan kokoomusta.
Valtion rahat eivät riitä kaikkeen kivaan. Jotain priorisointia täytyy myös tehdä. Työllistävä vaikutus varmaan ollut hyvä remonttifirmoille tai kotisiivousfirmoille ym. kyllä.
Jos verotus on täynnä erilaisia vähennyksiä, niin sekin on loputon suo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdyssana...
Jee kurppa.
Vierailija kirjoitti:
Valtion rahat eivät riitä kaikkeen kivaan. Jotain priorisointia täytyy myös tehdä. Työllistävä vaikutus varmaan ollut hyvä remonttifirmoille tai kotisiivousfirmoille ym. kyllä.
Jos verotus on täynnä erilaisia vähennyksiä, niin sekin on loputon suo.
Se kyllä palautuu, kun alkaa jäämään siivoojia ja remonttireiskoja työttömäksi. Mä voin kyllä tehdä työt itsekin. Irtisanottiin juuri siivoojasopimus.