Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Proput/tonsilliitti kivet nielussa

Vierailija
31.05.2019 |

Hei!

Onko jollain kokemusta näistä saatanoista? Olen kärsinyt jo pidempään pahanhajuisesta hengityksestä, ja kaivellut aika ajoin haisevia paakkuna pois nielurisoistani. Risat ovat isot ja onkaloiset. Ennen joulua huomasin melko syvällä yhden propun, mutta en vain saa sitä pois. Se on siis muhinut siellä jo ties kuinka kauan, mutta ei irtoa. Onko jollain jouduttu poistamaan kirurgisesti niitä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Mitä ne ovat? Katsoin äsken suuhuni, ja näkyi pari vaaleaa läiskää nielurisoissa. Eivät aiheuta minulle harmia.

Vierailija
22/28 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei johdu tuollaisista asioista. On vain joidenkin riesa..

Siis kysehän on suussa olevasta bakteeritöhnästä. Kyllä siihen voi yrittää vaikuttaa edellämainutuin keinoin.

Jos se johtuisi likaisesta suusta. Miksi sitä ei ole kaikilla. Itse harjaan hampaan i hyvin, silti niitä ilmestyy aika ajoin.

Kaikille sitä ei tule riippumatta suun puhtaudesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat kellertäviä paakkuja, jotka ovat kiinni nielurisan pinnassa

Vierailija
24/28 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee niitä vain jos syön hiivaa ja sokeria. Esimerkiksi karkit, suklaa, pullat jne aiheuttavat niitä. Mulla ei irtoa painelemalla tai ronkkimalla. Kuumalla vedellä kun suihkuttanut nielun kohdalta niin saattaa irrota ja nousta suuhun. Samoin hikiliikunta saattaa nostaa niitä ylös suuhun.ilmeisesti siis lämpö sisältä ja ulkoa auttaa mulla.

Vierailija
25/28 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on auttanut maitohappobakteerit (Gefilus pureskelutabletti).

Vierailija
26/28 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuollainen muhia kauan paikoillaan?

Vierailija
27/28 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri puristin varmaan herneen verran mähmää nielusta. Avasin toisen ketjunkin jossa kysyin että.aiheuttavatko nämä proput limaisuutta ja palantunnetta kurkkuun. Tosi inhottava juttu kun alkaa karttaa lähietäisyyttä ihmisiinkin näiden takia.

Vierailija
28/28 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa menemään usko, kun en saa tuota pois. Helvetti soikoon.

Ap